Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #51 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn?Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Ja, det heter norsk, noe enkelte på ette forumet dessverre ikke ser ut til å beherske særlig godt. Kanskje ikke så rart du henger her inne istedet for å ha et arbeid og et liv? Så de som er her inne har ikke arbeid eller noe liv? Du VET at du også henger her? Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4
*Miss Marple* Skrevet 12. juli 2015 #52 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har hørt om folk som har blitt gravid på p-pille og spiral, men aldri på campingvogn. Må da være en sensasjon?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #53 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Du skriver på campingvogn. Det er en blanding av på campingvogna og i en campingvogn. Det heter ikke PÅ i entall. Jeg er faktisk meget intelligent. Men din skrivefeil ble litt artig. Ikke vær så hårsår. Le litt. Det skader ikke. Det forlenger livet😉 Anonymous poster hash: 212be...d42
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #54 Skrevet 12. juli 2015 Seriøst, HI - jeg tror neppe ditt største problem er å være gravid... Anonymous poster hash: c565d...9d6
Myliten Skrevet 12. juli 2015 #55 Skrevet 12. juli 2015 Du, hissigpropp. Hvis du vet alt dette og er den smarteste på forumet - hvorfor spurte du om råd? Du kan jo alt!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #56 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Nei, man er på camping/campingplassen, men i campingvogna. Anonymous poster hash: d58ca...378 Samme som man er PÅ hyttetur eller telttur, men I hytta eller I teltet Anonymous poster hash: c565d...9d6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #57 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har hørt om folk som har blitt gravid på p-pille og spiral, men aldri på campingvogn. Må da være en sensasjon? Samme tenkte jeg. Selv ville jeg ha foretrukket å bli gravid i en campingvogn fremfor på en... Ellers er det bare å følge normale hygienehensyn som man ellers følger. Tar for gitt at man, om man har campingvogn, følger de rutiner for renhold av vanntanker osv. som skal til for å ha rent vann. Hi - du er litt hormonell, les tråden etter du er ferdig med å amme også, da tror jeg du ser humoren i det Og du har fått ordentlige svar også. Anonymous poster hash: 7dfc8...395
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #58 Skrevet 12. juli 2015 Tipper du er ca 5 uker gravid og skal på campingtur. Anonymous poster hash: 01a4f...576
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #59 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Nei, man er på camping/campingplassen, men i campingvogna. Anonymous poster hash: d58ca...378 Samme som man er PÅ hyttetur eller telttur, men I hytta eller I teltet Anonymous poster hash: c565d...9d6 Nei, vi sier feks; "skal vi dra tilbake og spise på hytta?" Anonymous poster hash: 02ccb...a3b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #60 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Nei, man er på camping/campingplassen, men i campingvogna. Anonymous poster hash: d58ca...378 Samme som man er PÅ hyttetur eller telttur, men I hytta eller I teltet Anonymous poster hash: c565d...9d6 Nei, vi sier feks; "skal vi dra tilbake og spise på hytta?" Anonymous poster hash: 02ccb...a3b Men da snakker vi om "hytta" som et "sted" (det bestemte stedet). Artig konsept, man kan være på, i, ved (hva mer?) hytta Anonymous poster hash: c565d...9d6
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2015 #61 Skrevet 12. juli 2015 Det jeg tenkte med en gang jeg så overskriften var "ny type prevensjon"?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #62 Skrevet 12. juli 2015 Det jeg tenkte med en gang jeg så overskriften var "ny type prevensjon"?jepp, av typen, de sexgales lamdsforening inviterer til campingvognsex, ta med voga og godt humør! Slagordet er "tre den på å la det stå til " Anonymous poster hash: a803d...e93
Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2015 #63 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Enig. If you ask a silly question, you get a silly answer. Det er ikke verre enn det. Du er ikke kul selvom du tror du er engelsk. Kan du ikke norsk? Dessuten vet jeg hvem du er Anonymous poster hash: d36b7...be1 OK. Jeg tror ikke jeg er engelsk.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #64 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent?Anonymous poster hash: d36b7...be1 Nei, man er på camping/campingplassen, men i campingvogna.Anonymous poster hash: d58ca...378 Samme som man er PÅ hyttetur eller telttur, men I hytta eller I teltet Anonymous poster hash: c565d...9d6 Nei, vi sier feks; "skal vi dra tilbake og spise på hytta?"Anonymous poster hash: 02ccb...a3b Ja du SIER på hytta, men en skriver I hytta... det er en måte noen snakker på! Hytta blir som et bestemmelsessted på lik linje med PÅ Osterøy! Anonymous poster hash: c8773...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå