Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #26 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller? Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4
Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2015 #27 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Enig. If you ask a silly question, you get a silly answer. Det er ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #28 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller? Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 😂😂😂 Anonymous poster hash: 40e1f...a63
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #29 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer?? Anonymous poster hash: a803d...e93
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #30 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Du stilte et hysterisk morsomt spørsmål med særdeles kreativ bruk av proposisjoner. Klart det blir festlig😂 Men skjønner du blir nærtagende. Skriver det på kontoen for svangerskapshormoner Anonymous poster hash: 40e1f...a63
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #31 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer??Anonymous poster hash: a803d...e93 altså, vannet byttes jo, men hva med renholdet av disse tankene? Kokes vannet når dere er gravide? Anonymous poster hash: a803d...e93
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #32 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer??Anonymous poster hash: a803d...e93 altså, vannet byttes jo, men hva med renholdet av disse tankene?Kokes vannet når dere er gravide?Anonymous poster hash: a803d...e93 Legionella er skadelig også for ikke-gravide, hvis det er det som bekymrer deg Anonymous poster hash: 738f4...f7a
Villbringebringebær Skrevet 12. juli 2015 #33 Skrevet 12. juli 2015 (endret) Jeg syns ikke du skal dra på camingvogn når du er gravid. Det er ikke bra og det er advart mot dette av både jordmødre og leger landet over! Det er allmenn kjent, men noen sier at dersom man camper i Søgne skal det gå bra om man bruker ullvotter og kun drikker eplejuice.Kan du verifisere at dette stemmer? Anonymous poster hash: a197d...c7b Det med eplsejuicen stemmer, men det med ullvotter er værre, ganske varmt der nå sikker på at du ikke mener ullsokker? Mange gravide som camper der får kalde føtter.. Endret 12. juli 2015 av Villbringebringebær
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #34 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer??Anonymous poster hash: a803d...e93 altså, vannet byttes jo, men hva med renholdet av disse tankene? Kokes vannet når dere er gravide? Anonymous poster hash: a803d...e93 Vannet byttes jevnlig, her bruker vi ikke tanken på vogna, vi bruker vann dunker, de er enklere å holde rene, blir rengjort etter hver campingtur. Anonymous poster hash: 3490f...55d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #35 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer??Anonymous poster hash: a803d...e93 altså, vannet byttes jo, men hva med renholdet av disse tankene? Kokes vannet når dere er gravide? Anonymous poster hash: a803d...e93 Vannet byttes jevnlig, her bruker vi ikke tanken på vogna, vi bruker vann dunker, de er enklere å holde rene, blir rengjort etter hver campingtur. Anonymous poster hash: 3490f...55d Vann fra "vann stasjon" på camping, hyttefelt blir kokt, vann fra vann dunker vi har tatt med oss, drikkes som det er, når de er tomme, så starter kokingen. Vannet kokes om det skal drikkes brukes i mat, men ikke om det er til annet, da varmes det ved behov. Anonymous poster hash: 3490f...55d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #36 Skrevet 12. juli 2015 Oki, takk for svar Anonymous poster hash: a803d...e93
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #37 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller? Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ telt Anonymous poster hash: 212be...d42
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #38 Skrevet 12. juli 2015 Pokker som jeg ler av kommentarene, ligamentene ryker snart!! Auauau!!! Men, følger opp med et annet spm jeg da.. Er det trygt å drikke vannet fra vanntankene på en vogn fra noen år tilbake? Hva med oppvekst av alger og mikroorganismer??Anonymous poster hash: a803d...e93 altså, vannet byttes jo, men hva med renholdet av disse tankene? Kokes vannet når dere er gravide? Anonymous poster hash: a803d...e93 Nei.. Vann koker kun når jeg ikke er gravid.. Anonymous poster hash: 212be...d42
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #39 Skrevet 12. juli 2015 Er det første gang du er ute av huset? Ble du gravid i vogna? Mente på. Hvordan pleide du å grille/vaske deg før? Anonymous poster hash: 92a3d...2a5
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #40 Skrevet 12. juli 2015 Er det første gang du er ute av huset? Ble du gravid i vogna? Mente på. Hvordan pleide du å grille/vaske deg før? Anonymous poster hash: 92a3d...2a5 Er du like idiotisk som du fremstår, eller synker IQen din automatisk fra 100 tl 76 når du skriver på internett? Anonymous poster hash: d36b7...be1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #41 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #42 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Du stilte et hysterisk morsomt spørsmål med særdeles kreativ bruk av proposisjoner. Klart det blir festlig Men skjønner du blir nærtagende. Skriver det på kontoen for svangerskapshormoner Anonymous poster hash: 40e1f...a63 Da skriver jeg mangelen på intelligens hos deg på kontoen for hjernesykdom Anonymous poster hash: d36b7...be1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #43 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Enig. If you ask a silly question, you get a silly answer. Det er ikke verre enn det. Du er ikke kul selvom du tror du er engelsk. Kan du ikke norsk? Dessuten vet jeg hvem du er Anonymous poster hash: d36b7...be1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #44 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Ja, det heter norsk, noe enkelte på ette forumet dessverre ikke ser ut til å beherske særlig godt. Kanskje ikke så rart du henger her inne istedet for å ha et arbeid og et liv? Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Så man kan spise salami, spekeskinke, gammalost og gulrøtter rett fra jorda? Skremmende at det i disse dager, med enkel tilgang på kostholdsråd for gravide, eksisterer folk som ikke har hørt om at man må være ekstra hygienisk som gravid VS ikke gravid. Anonymous poster hash: d36b7...be1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #45 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Ja, det heter norsk, noe enkelte på ette forumet dessverre ikke ser ut til å beherske særlig godt. Kanskje ikke så rart du henger her inne istedet for å ha et arbeid og et liv? Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Så man kan spise salami, spekeskinke, gammalost og gulrøtter rett fra jorda? Skremmende at det i disse dager, med enkel tilgang på kostholdsråd for gravide, eksisterer folk som ikke har hørt om at man må være ekstra hygienisk som gravid VS ikke gravid. Anonymous poster hash: d36b7...be1 Hun snakket om HYGJENE, ser du henne nevne mat i kommentaren sin? Og ang mat: Spiser du salami, spekeskinke, gammalost og gulrot rett fra jorda når du er gravid og hjemme? Ikke det nei? Da gjør du ikke det på camping heller.. Forstår ikke dette med å angripe andre mennesker på den måten du gjør her, de andre har en spøkefull tone, mens du virker som om du er ute etter å latterliggjøre andre. Anonymous poster hash: 3490f...55d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #46 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Så du skriver at du "sover på campingvognen" eller "spiser på campingvognen" også? Eller..... Anonymous poster hash: 3490f...55d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #47 Skrevet 12. juli 2015 Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Du stilte et hysterisk morsomt spørsmål med særdeles kreativ bruk av proposisjoner. Klart det blir festlig Men skjønner du blir nærtagende. Skriver det på kontoen for svangerskapshormoner Anonymous poster hash: 40e1f...a63 Da skriver jeg mangelen på intelligens hos deg på kontoen for hjernesykdom Anonymous poster hash: d36b7...be1 Smart å rakke ned på noen som prøver å vise deg noe støtte. Anonymous poster hash: 3490f...55d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #48 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Ja, det heter norsk, noe enkelte på ette forumet dessverre ikke ser ut til å beherske særlig godt. Kanskje ikke så rart du henger her inne istedet for å ha et arbeid og et liv? Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Så man kan spise salami, spekeskinke, gammalost og gulrøtter rett fra jorda? Skremmende at det i disse dager, med enkel tilgang på kostholdsråd for gravide, eksisterer folk som ikke har hørt om at man må være ekstra hygienisk som gravid VS ikke gravid. Anonymous poster hash: d36b7...be1 Siden du har så peiling hvorfor spør du? Er du alltid like aggressiv? Forøvrig oppfører du deg som du er født og oppvokst i en campingvogn. Anonymous poster hash: 154f2...515
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #49 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Da hun mente hun var gravid PÅ en campingvogn, så da måtte jo jeg være PÅ teltAnonymous poster hash: 212be...d42 Du kritiserer en "skrivefeil" (som ikke er en skrivefeil, man er ikke i campingvogn, man er på campingvogna akkurat som at man ikke drar I HYTTA, men på hytta. Lurt å ha basisk norskkunnskap før man driter seg ut ved å forsøke og kritisere andre online, hahah), men så skriver du en setning som overhodet ikke gir noen mening. Hva f*en betyr: "da hun mente hun var gravid på en campingvogn, så da måtte jeg jo være på telt"? Er du mindre intelligent? Anonymous poster hash: d36b7...be1 Nei, man er på camping/campingplassen, men i campingvogna. Anonymous poster hash: d58ca...378
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #50 Skrevet 12. juli 2015 Unnskyld meg, men PÅ telt og PÅ campingvogn? Er det et eget språk for campere, eller?Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4 Ja, det heter norsk, noe enkelte på ette forumet dessverre ikke ser ut til å beherske særlig godt. Kanskje ikke så rart du henger her inne istedet for å ha et arbeid og et liv? Så de som henger her har ikke arbeid og et liv? Du vet at du henger her, du også?? Sånn ellers er det både søndag og ferietid, jeg bare nevner det. Og det heter faktisk i campingvogna og i teltet, men på campingtur og på telttur. Var det norsk du påsto du skrev? Det eneste jeg lurte på var hva slags regler man tar ift hygiene på campingvogn, og om noen ahdde kreative løsninger på hygienen, eller forslag til lettvint mat. Det e rutrolig synd at "voksne" mennesker ikke evner å svare voksent og hyggelig til andre, og jeg ble faktisk såret over alle disse hånlige og ekle kommentarene deres. Gå litt inn i dere selv, og tenk på at det er viktig å være gode og hyggelige menensker som er gode forbilder for BARNA sine. Skremmende at dere har den oppførselen, og samtidig er foreldre........... Anonymous poster hash: d36b7...be1 Kjære deg. God hygiene skal man alltid ha. Ikke noe er anderledes når man er gravid. Synes du virker rimelig nærtagen og hysterisk. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 154f2...515 Så man kan spise salami, spekeskinke, gammalost og gulrøtter rett fra jorda? Skremmende at det i disse dager, med enkel tilgang på kostholdsråd for gravide, eksisterer folk som ikke har hørt om at man må være ekstra hygienisk som gravid VS ikke gravid. Anonymous poster hash: d36b7...be1 Poenget her er vel at man følger samme regler for hygiene og matvarer enten man er hjemme eller i campingvogna? Hvorfor tror du at ting plutselig blir så mye skumlere på ferie? Hvordan tenker du at det blir å ta med seg en ativ ettåring på campingtur når du stresser så fælt fær ungen er ute? Vask hendene, stek maten og senk skuldrene, det går nok så bra, skal du se. Anonymous poster hash: 5a7cb...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå