Gå til innhold

vannkopper ødelegger ferien :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Har nesten litt problemer med å tro at dette er sant. Stakkars deg som har en sånn kjip svigerinne! Synes mann og eldstemann kan dra likevel, så får heller svigerinne dra sin vei(eller lage et helvete).

 

Anonymous poster hash: e377e...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

 

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

 

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det.

 

Anonymous poster hash: bca86...e32

Skrevet

Dere er smittebærere, hold dere unna folk!



Anonymous poster hash: f50ef...5dc
Skrevet

 

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

 

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

 

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det.

 

Anonymous poster hash: bca86...e32

Veldig uenig i at HI er den sære her. Hun prøver å finne løsninger. Synes heller svigerinnen kan dra sin vei. Og noen er faktisk ferdig med ferien og mange barnehager er åpne hele sommeren.

 

Anonymous poster hash: e377e...2df

Skrevet

 

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

 

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

 

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det.

 

Anonymous poster hash: bca86...e32

Ble du truffet eller noe? Det er ikke meg det går utover, jeg takler fint å være hjemme, det er eldste barnet jeg tenker på. Å jo deres ferie er over. Hun har tidligferie i år og hun skal på jobb og barna på sfo og barnehage. Er ikke alle som har ferie i fellesferien. Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Skrevet

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Hvor er 2-åringen smittet fra? 8-åringen kan jo ha blitt smittet fra samme sted og bli syk allerede i morgen, eller ha blitt smittet i dagene før første vannkopp kom på lillebror og selv ha bare 8-9 dagers inkubasjonstid (det er mellom 9 og 21 dager inkubasjonstid), så på en måte skjønner jeg svigerinnen.

 

Men at hun skal lage et sånt helvete av det skjønner jeg ikke, hun kunne tenkt i sitt stille sinn at dette var egoistisk av dere, men å nekte et barn som ikke er syk enda og kanskje ikke blir det engang å komme er smålig.

 

Ja, det er kjipt å ha vannkopper i juli, to av barna mine hadde det for noen år siden. Vi hadde ikke bestilt noen tur heldigvis, men det er kjedelig likevel, for med vannkopper kan man ikke dra på noen offentlige steder som badestranden, lekeplassen, til byen å kjøpe is og disse vanlige sommeraktivitetene. Men jeg synes likevel hun er vanskelig nå altså, merkelig oppførsel. Er hun så hysterisk redd for smitte kan hun holde seg hjemme selv og ikke komme med trusler på den måten...

 

Når det kommer til 8-åringen må dere bare være ærlig. Av og til må planer avlyses pga kjipe ting som skjer, sykdom er en av de tingeen. Ikke vær negativ om tante o.l., bare si at i år har dere vannkoppsmitte i hus og da må man dessverre holde seg unna folk fordi mange kan bli veldig syke av vannkopper. Dere må ta det igjen senere. Fortell at det er lov å bli skuffet, men av og til opplever vi ting som vi blir lei oss for og det må vi bare tåle

 

Anonymous poster hash: 6b276...6d2

Skrevet

Uansett, svigerinnen øønsker ikke besøk i den tilstanden dere er i nå.

 

Gi det et par dager så barnet er i bra form, og finn på noe eget i ferien.

Skrevet

Dere som svarer så hissig på at HI er særlig. Leser dere egentlig det som står?

står da ingenting om at hi bare skal dra og at svigerinnen er urimelig osv.

Står helt enkelt at hun er skuffet og at det er vanskelig å se en løsning på det men har forståelse for det. Hvor kult er det egentlig å bli totalt isolert som hi skriver med tanke på bil og butikk osv. Ikke bare butikken. Men for alt. Ja man skal være hjemme med sykt barn men hva om de må på legevakten eller apoteket.

Hun skriver også lenger ned at hun tilbyr seg å være hjemme.

 

Anonymous poster hash: e5426...f2a

Skrevet

 

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

 

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

 

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

 

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det.

 

Anonymous poster hash: bca86...e32

 

 

Hvorfor tviler du på at ungene skal i barnehagen og sfo neste uke???? Det er ikke alle som kan være hjemme med barna hele sommeren, skjønner du!!! Her i huset har vi 3 uker ferie, når de er over, er det tilbake til hverdagen igjen.

Hadde du vært min svigerinne, HI, så hadde jeg vært glad. Vil gjerne at snuppa skal få vannkopper mens hun er liten. Det er jo gjerne verre jo eldre man blir.....

 

Anonymous poster hash: a51f6...f46

Skrevet

Takk for svar alle. Det var ikke meningen å ta en offerolle, men å bli skuffet må være lov. Vi har som sagt vært ærlige hele veien, og forsøkt å finne løsninger som kunne fungere for begge parter uten hell. Minste er smittet fra barnehagen. Jeg skal forsøke å forklare åtteåringen. Han er ikke så god på endringer (asperger) men som.dere sier noen ganger skjer uplanlagte ting, og slik er livet. Vi skal kose oss som best mulig og så kanskje vi får til å ta en tur på senhøsten. For å være helt ærlig så er det kjekkere å dra dit når ikke svigerinna er der, for hun tar litt plass og dikterer vel mye i alt ellers også. Vi er vel bare litt forskjellige personlighetsstyper. Dere får ha en fortsatt fin sommer alle sammen.

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Skrevet

 

 

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. HiAnonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det. Anonymous poster hash: bca86...e32

Veldig uenig i at HI er den sære her. Hun prøver å finne løsninger. Synes heller svigerinnen kan dra sin vei. Og noen er faktisk ferdig med ferien og mange barnehager er åpne hele sommeren.Anonymous poster hash: e377e...2df

Faktisk litt enig i ar svigerinnen kan holde seg hjemme. Om alle andre i familien har hatt vannkopper. Og dette er familien til mannen hennes. Så er det jo viktigere for mannen til hi og få feriere med familien sin enn for svigerinnen. Da kan hun holde seg hjemme og sende mannen sin avgårde.

 

Hvorfor kommer hun med trusler? Og siden mannen din hi er lei av at hun dikterer. Er dette et mønster fra hennes side? Hva sier broren til mannen din om dette?

 

Anonymous poster hash: e5426...f2a

Skrevet

 

Det er jo tross alt de som er syke som bør holde seg hjemme da. Ja toåringen din er smittet og åtteåringen din kan være smittet. Da reiser man ikke på ferie. Det er feks en grunn til at de med vannkopper ikke får være med fly, det smitter så lett. Strengt tatt bør en ikke ta med barn med vannkopper ut blant folk så lenge en kan unngå det. 

 

Ditt barn ble sykt i deres ferie, deal with it. Siden eldstesønnen deres heller ikke har hatt vannkopper, skjønner jeg at svigerinnen ikke vil treffe dere. 



Anonymous poster hash: 5ec41...c94
Skrevet

 

 

 

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. HiAnonymous poster hash: 98888...959

Slutt å gjøre deg selv til offer!!!

"Vi har bare bidratt med sannheten og løsningsforslag, bla bla"

DU er den sære her. Selv om du prøver å fremstille det som om svigerinnens ferie er over tviler jeg sterkt på at barna skal i barnehage og skole neste uke. Uansett er det frekt å utsette noen for smitte som ikke ønsker det. Anonymous poster hash: bca86...e32

Veldig uenig i at HI er den sære her. Hun prøver å finne løsninger. Synes heller svigerinnen kan dra sin vei. Og noen er faktisk ferdig med ferien og mange barnehager er åpne hele sommeren.Anonymous poster hash: e377e...2df
Faktisk litt enig i ar svigerinnen kan holde seg hjemme. Om alle andre i familien har hatt vannkopper. Og dette er familien til mannen hennes. Så er det jo viktigere for mannen til hi og få feriere med familien sin enn for svigerinnen. Da kan hun holde seg hjemme og sende mannen sin avgårde.

 

Hvorfor kommer hun med trusler? Og siden mannen din hi er lei av at hun dikterer. Er dette et mønster fra hennes side? Hva sier broren til mannen din om dette?

 

Anonymous poster hash: e5426...f2a

Dette blir jo litt på side da, men siden du spør så hehe. Hun har alltid vært slik og er slik med alle. Alle tripper litt på tå rundt henne. I fjor var det den andre svigerinna som fikk det. Noe hadde skjedd mellom barna og det ble balluba uten like. Hun ropte og kjeftet og det var mildt sagt ubehagelig å være i nærheten. Mannen hennes sier ikke så mye. Ingen i familien gjør det virker det som. Han skal jo trossalt leve med henne etterpå. Det har vært på randen til skilsmisse et par ganger, men de har kommet sammen igjen. Vi går greit i hop så lenge jeg føyer meg, er mild og går stille i dørene. ;) Vi treffer dem bare en gang i året for å si det slik ;)

 

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Skrevet

Åh nå ble det bare kaos her. Vi ringte å sa at jeg og minste ble hjemme, siden det var viktigst for mannen og eldste, men siden ikke eldste har hatt vannkopper så får ikke han komme heller i føge enne,tilfelle han er smittet. Inkubasjonstiden er jo mellom ti og 20 dager så han vil sannsynlig ikke være evt smittsom før vi er på tur tilbake hjem igjen. Jeg hadde skjønt det om de skulle ut å reise, eller at de kunne bli veldig syke, men de skal rett hjem og i jobb. Svigerforeldrene er kjempeskuffet for de vil vi skal komme, men ønsker ikke å ta parti. Må mannen og sønnen virkelig være hjemme tilfelle han kanskje er smittet? Gutten kommer til å bli så lei seg. Hvordan få sagt det til ham? Vi sa tilogmed at mannen og gutten kunne reise et par dager tidligere for å være sikker, men da fikk vi bare beskjed om at hvis noen i familien vår kom skulle hun lage et helvete og da kom hun aldri til å tilgi oss.

Vi hadde visst bidratt til å skape dårlig stemning hos svigers,men det eneste vi har gjort er å fortelle sannheten, og å komme med forslag til løsninger. HiAnonymous poster hash: 98888...959

Foreslå at HUN blir hjemme! Herregud!

 

Anonymous poster hash: 4dde9...edd

Skrevet

Jeg har ikke sagt jeg skulle lage et helvete?!?

 

Seriøst...

 

Hilsen din kjøre svigerinne!

 

Anonymous poster hash: c87d1...2bd

Skrevet

Jeg har ikke sagt jeg skulle lage et helvete?!?

 

Seriøst...

 

Hilsen din kjøre svigerinne!

 

Anonymous poster hash: c87d1...2bd

 

Du er nok på kjøret ja.....

 

Anonymous poster hash: a51f6...f46

Skrevet

Jeg har ikke sagt jeg skulle lage et helvete?!?

 

Seriøst...

 

Hilsen din kjøre svigerinne!

 

Anonymous poster hash: c87d1...2bd

Haha morsom du. Hvis du er min såkalte svigerinne, hvor bor da svigerforeldrene? Hi

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Skrevet

Slik var det for oss i jula. Største jenta mi på 5 fikk vannkopper og vi skulle feire både julaften og førstedag hos familien. Måtte ringe rundt til alle inviterte for å informere om at jenta har fått vannkopper og spør om deres familier har hatt vannkopper før. Alle utenom min brors sønn på 1 år hadde hatt vannkopper. Valget stod på om han skulle holde seg hjemme eller om vi skulle. Og siden det er mitt barn som har vannkopper så ble det selvfølgelig vi som ble hjemme. Så her satt vi alene jeg og mine to barn alene hele julen.

Om det er surt? Ja helt jævlig. Men slik er det i ny og ne.  Av og til må gøyale ting ofres for plikt og ansvar over eget og andres barn. Kan ikke mannen din dra alene med sønnen, så får dere kjøpe inn masse is og sommerdigg til grillen og kose dere hjemme, tenke at shit happens men dere ses da igjen til neste år! 



Anonymous poster hash: b907a...32d
Skrevet

Du synes det er dumt at deres ferie ødelegges av vannkopper, men du synes det er helt greit at familien til din svigerinne får sin ferie ødelagt av vannkopper??????

Noen mennesker klarer ikke tenke lenger enn sin egen lille nesetipp...

Ego kalles det. Anonymous poster hash: bca86...e32

Enig. Hvorfor har dere barn? Visste dere ikke at slikt skjer med barn, at ferier og div planer kan bli ødelagt??
Skrevet

Wow. Jeg har ikke sagt at svigerinna var urimelig, og at jeg har forståelse for det, men det må lov å synes det er kjipt særlig siden dette er eneste ferien vi får. Mannen skjønner ikke problemet da, men han er bare så skuffet. Svigerinna og broren har vært på ferie, og dette var siste stopp før dem drar hjem igjen. Vi må alle bo i samme hus, hadde vi kunne ha holdt oss unna å bodd et annet sted hadde det ikke vært noe problem. Jeg tilbydde meg nå å være hjemme, så får vi se hva som skjer.

 

Anonymous poster hash: 98888...959

Det er jo tydelig hvordan du skriver at du syns hun er urimelig og mener vi skal synes det også og at vi skal syns synd på deg. Til og med nå skriver du at dette er siste stopp for dem i ferien. Hvorfor er det relevant med mindre du mener de skal holde seg borte og dere skal få deres ferie for det er så synd på dere?

 

Anonymous poster hash: 64d92...70c

Skrevet

Den svigerinna hadde glatt oversett/hørt og dratt på ferie.

Herregud for noen hysteriske høns flere her er.

Skrevet

Veldig rart hvordan historien forandrer seg og får flere og flere tillegg etter som HI ikke først fikk den responsen hun ønsket.

 

Noe sier meg at vi bare har hørt én (sterkt redigert) versjon av saken...

 

Anonymous poster hash: bca86...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...