Willy W Skrevet 11. juli 2015 #26 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid? Gjør det det?😱 Det ante jeg ikke! Visste det økte faren for malingt melanom, men brystkreft også, altså? Har du kilder på det?Jeg vil også redusere og løfte puppene. Hvor gjorde du det? Anonymous poster hash: ef805...4e9 Slapp av. Det har ingen sammenheng. Spør enhver kreftspesialist. Du må ikke tro alt du leser på dib
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #27 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid? Hva?? Hvor i all verden har du det fra? Da må du i så fall mene hudkreft på brystene og ikke brystkreft. Brystkreft er forårsaket av enten somatiske eller arvelig betinget mutasjoner/genfeil. Solen har ingenting med disse mutasjonene å gjøre med mindre de skjer i huden på brystet. Men tenk så trygt og godt hun må ha det inni sin lille boble, dersom hun tror at en trekantbikini fra Cubus kan beskytte henne mot brystkreft. Ikke særlig fint av deg å fortelle henne om den skumle verden vi lever i.. 😂😂 Anonymous poster hash: 282de...84f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #28 Skrevet 11. juli 2015 Syns det er skikkelig Harry å sole seg toppløs! Anonymous poster hash: f080d...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå