Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 I Spania ja, men ikke hjemme. Bor veldig dumt til, alle naboene ser rett på plattingen vår. Gleder meg til å bygge terrasse med levegger i Rosendal eller Sandefjord eller noe Anonymous poster hash: 4e0ec...bf5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Jeg soler meg i grunnen ikke i det hele tatt. Trodde ikke folk gjorde det lenger. Har fem barn også, så kan bare drømme om å ligge stille 😂 Løper jo rundt med dem i sola, men da har jeg som regel shorts og topp. Anonymous poster hash: ef805...4e9
frk Nilsen Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Best å holde flagrende hundeører rullet opp inne i en bikini, blir så store skiller på magen ellers Gjorde det når jeg var 17 og hadde små pupper.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Nei, er ikke det litt ut? Ihvertfall på stranda og andre offentlige steder? Anonymous poster hash: a9b54...696
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Nei, nå er jo barna mine med på stranda, synes ikke det passer seg da. Anonymous poster hash: f43d1...bf0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Nei, nå er jo barna mine med på stranda, synes ikke det passer seg da. Anonymous poster hash: f43d1...bf0 Tåler ikke barna dine pupper? Jeg gjør det ikke, føler de da er overalt Men i Spania nå var det mange, og datteren kommenterte det ikke en gang, kropp er helt naturlig for henne Anonymous poster hash: ba8bc...1ec
Gjest Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Dessverre nei. Ikke etter at tyngdekraften tok seg til rette i kroppen min. Hvem vil ha skille under armene liksom? Push up bikini er toppers
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Jeg gjør det på den terrassen som ligger bak huset hvor ingen kan se dersom barna ikke har venner der. Kan også gjøre det på ferie, men mannen liker det ikke særlig når broren og familien er med, så da lar jeg være. Ruller inn toppene litt da
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Ja, både i Norge og lenger sør. Anonymous poster hash: 257b6...4f5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Tror ikke jeg har sett noen sole seg toppløs på norske strender siden 80-tallet jeg, er det noen som gjør det lenger? Jeg som 40 år gammel firebarnsmor gjør det ihvertfall ikke Anonymous poster hash: f8323...a99
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #14 Skrevet 11. juli 2015 Nei, nå er jo barna mine med på stranda, synes ikke det passer seg da. Anonymous poster hash: f43d1...bf0 Tåler ikke barna dine pupper? Jeg gjør det ikke, føler de da er overalt Men i Spania nå var det mange, og datteren kommenterte det ikke en gang, kropp er helt naturlig for henne Anonymous poster hash: ba8bc...1ec Nå har jeg en 14 år gammel datter, tror du virkelig hun liker å se det. Ofte har barna med seg venner og, tror ikke de vil se meg toppløs heller. Minste er 8 år, men han er litt for opptatt av pupper. Da vi var i Spania, så var jo han helt oppslukt av alle puppene. Anonymous poster hash: f43d1...bf0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #15 Skrevet 11. juli 2015 Nei, nå er jo barna mine med på stranda, synes ikke det passer seg da. Anonymous poster hash: f43d1...bf0 Tåler ikke barna dine pupper? Jeg gjør det ikke, føler de da er overalt Men i Spania nå var det mange, og datteren kommenterte det ikke en gang, kropp er helt naturlig for henne Anonymous poster hash: ba8bc...1ec Selvfølgelig tåler de fleste unger pupper, mine reagerer ikke på at jeg går i bare trusa fra soverommet til badet f.eks. Men guttene mine på 11 og 14 år hadde ikke syntes det var greit om jeg gikk toppløs på stranda altså, da hadde de garantert rødmet og syntes det var pinlig. I den alderen rødmer de av å se en pupp på TV, at jeg skal si hei til kompisene deres med puppene løse hadde ikke vært greit! Anonymous poster hash: f8323...a99
Oktavia Skrevet 11. juli 2015 #16 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid?
Miamimom Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 Det ser jeg virkelig ikke vitsen med, og offentlig er det skikkelig harry.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 Gjorde det på diverse sydensteder for noen år tilbake, fra jeg var ca 20-27 og hvis det var andre damer som solte seg toppløs der.Nå er jeg 32 år og har ikke solt meg toppløs de siste 5 åra. Anonymous poster hash: 8b310...ebb
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid? Gjør det det?😱 Det ante jeg ikke! Visste det økte faren for malingt melanom, men brystkreft også, altså? Har du kilder på det? Jeg vil også redusere og løfte puppene. Hvor gjorde du det? Anonymous poster hash: ef805...4e9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #20 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid? Det der er bare tull! Anonymous poster hash: 74f16...423
Gemini77 Skrevet 11. juli 2015 #21 Skrevet 11. juli 2015 Var ikke det ferdig da 90-tallet var over? Så en her på stranda i Spania i dag og må si at hu var en av de få. Og tiltrakk seg en del oppmerksomhet som jeg ikke tror var kun positiv. Så svarer på spørsmålet ditt: nei, det sluttet jeg med da jeg var 23 år enda puppene mine er små og faste (og perfekte i følge min mann 😉😜😂).
Gemini77 Skrevet 11. juli 2015 #22 Skrevet 11. juli 2015 Å sole seg toppløs økes faren for brystkreft noe så inn i granskogen mye, så nei takk! Heller 2 hvite pupper enn ingen pupper. Og mine er løftet og redusert. Arrene er veldig pene. Kunne glatt gått toppløs og trekt til meg 100 øyne, men det er litt for privat. Hva er igjen av spenning til soverommet om alle kan se alt, alltid? Hva?? Hvor i all verden har du det fra? Da må du i så fall mene hudkreft på brystene og ikke brystkreft. Brystkreft er forårsaket av enten somatiske eller arvelig betinget mutasjoner/genfeil. Solen har ingenting med disse mutasjonene å gjøre med mindre de skjer i huden på brystet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #23 Skrevet 11. juli 2015 Nei, syns ikke det tar seg ut. Anonymous poster hash: 2f3b5...ad1
Elsker livet Skrevet 11. juli 2015 #24 Skrevet 11. juli 2015 Jeg kler meg så anstendig uten at det direkte går utover komforten. Ser ingen grunn til å gå toppløs. Store hengejur uten bh er dessuten ikke komfortabelt å bevege seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå