Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Han skal begynne på skolen til høsten. Jeg er så glad. Han har sjefet og vært stygg mot mitt barn og har intrykk at dette gjelder de fleste barna i barnehagen.det skal bli en fornøyelse å slippe å måtte høre om alt der dumme han finner på. Anonymous poster hash: 666ce...710
Willy W Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Det har aldri slått deg at dette er et barn som faktisk kan ha det vanskelig på hjemmebane? Et barn som "skriker" om hjelp som vises i utagering eller "rampete" oppførsel? Du snakker om en 5-6 åring. Synes hele holdningen din er smakløs
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Mangler bare ord. ...er det virkelig et voksent menneske som skriver? Anonymous poster hash: 11460...8bd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Han skal begynne på skolen til høsten. Jeg er så glad. Han har sjefet og vært stygg mot mitt barn og har intrykk at dette gjelder de fleste barna i barnehagen.det skal bli en fornøyelse å slippe å måtte høre om alt der dumme han finner på. Anonymous poster hash: 666ce...710 Oi! Begynner barnehagen på T? Anonymous poster hash: 3376e...d0d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Stakkars, stakkars barn.. Det er som regel en grunn til at barn oppfører seg sånn.. Anonymous poster hash: 81152...713
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Han skal begynne på skolen til høsten. Jeg er så glad. Han har sjefet og vært stygg mot mitt barn og har intrykk at dette gjelder de fleste barna i barnehagen.det skal bli en fornøyelse å slippe å måtte høre om alt der dumme han finner på. Anonymous poster hash: 666ce...710 Oi! Begynner barnehagen på T? Anonymous poster hash: 3376e...d0d Kjempesmart, prøve å henge ut barnet med å finne ut hvem det er.............. Anonymous poster hash: 1f978...198
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Ja, for det er selvfølgelig viktigere å synes synd på den som mobber. Jeg er så dritt lei den holdningen der. Når sluttet folk å synes synd på offeret?? Anonymous poster hash: 3376e...d0d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Ja, for det er selvfølgelig viktigere å synes synd på den som mobber. Jeg er så dritt lei den holdningen der. Når sluttet folk å synes synd på offeret?? Anonymous poster hash: 3376e...d0d Det er sant. Mobbing starter i bhg og det gjør også unnskyldningene for mobberne. Anonymous poster hash: 94f60...74d
Willy W Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Ja, for det er selvfølgelig viktigere å synes synd på den som mobber. Jeg er så dritt lei den holdningen der. Når sluttet folk å synes synd på offeret?? Anonymous poster hash: 3376e...d0d Det er sant. Mobbing starter i bhg og det gjør også unnskyldningene for mobberne. Anonymous poster hash: 94f60...74d Vi snakker likevel om et lite barn på 5-6 år som kanskje har det fryktelig vanskelig hjemme. Unnskylder ikke barnets oppførsel, men holdningen til voksne mennesker. Var et slikt barn i min eldste sin barnehage....skikkelig bølle. Det viste seg at barnet ble totalt ignorert hjemme av foreldrene og slått av en eldre stesøster daglig uten at dette ble fanget opp før det var gått lang tid.. Jeg bare sier at denne 5-6 åringen kan ha det vondt
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Ja,han kan ha det vondt hjemme.. Men kan også hende foreldrene mener at det bare er barn og at de finner ut av det selv.... De er det faktisk super mange av. Anonymous poster hash: 5e773...35f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Ja,han kan ha det vondt hjemme.. Men kan også hende foreldrene mener at det bare er barn og at de finner ut av det selv.... De er det faktisk super mange av. Anonymous poster hash: 5e773...35f Men da prater man med både bhg og foreldre... Anonymous poster hash: 11460...8bd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Er du i slekt med denne personen som skrev hatbrev til denne gutten i Valdres også? Anonymous poster hash: 6120d...e04
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Det er en trist holdning blandt mange når det kun er mobberen som skal bli tatt hensyn til, og mobbeofrene skal måtte tåle alt. Gutten er ei bølle som lager barnehagen vanskelig for veldig mange barn, og da må faktisk en mor få lov til å være glad for at vedkommende ikke skal gå i barnehagen mer, slik at barnet hennes får en lettere hverdag. Når det er sagt så kan det hende at gutten ikke har det så bra, men vi skal vel ikke ofre mange andre barn fordi et barn har problemer. Hans problemer må bli tatt opp på et nivå som innehar mulighetene til å bidra med å hjelpe han om det er utfordringer hjemme, eller om han har en vanskelig personlighet. Vi må snart slutte å skulle forstå ihjel bøllene på bekostning av alle de andre barna. Anonymous poster hash: e7118...a20
Willy W Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Det er en trist holdning blandt mange når det kun er mobberen som skal bli tatt hensyn til, og mobbeofrene skal måtte tåle alt. Gutten er ei bølle som lager barnehagen vanskelig for veldig mange barn, og da må faktisk en mor få lov til å være glad for at vedkommende ikke skal gå i barnehagen mer, slik at barnet hennes får en lettere hverdag. Når det er sagt så kan det hende at gutten ikke har det så bra, men vi skal vel ikke ofre mange andre barn fordi et barn har problemer. Hans problemer må bli tatt opp på et nivå som innehar mulighetene til å bidra med å hjelpe han om det er utfordringer hjemme, eller om han har en vanskelig personlighet. Vi må snart slutte å skulle forstå ihjel bøllene på bekostning av alle de andre barna. Anonymous poster hash: e7118...a20 Jeg har full sympati med barnet/barna som ikke blir behandlet bra av dette barnet. Men samtidig synes jeg man skal ha i tankene at mobberen på 5 år kan være et barn som skriker om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Det er en trist holdning blandt mange når det kun er mobberen som skal bli tatt hensyn til, og mobbeofrene skal måtte tåle alt. Gutten er ei bølle som lager barnehagen vanskelig for veldig mange barn, og da må faktisk en mor få lov til å være glad for at vedkommende ikke skal gå i barnehagen mer, slik at barnet hennes får en lettere hverdag. Når det er sagt så kan det hende at gutten ikke har det så bra, men vi skal vel ikke ofre mange andre barn fordi et barn har problemer. Hans problemer må bli tatt opp på et nivå som innehar mulighetene til å bidra med å hjelpe han om det er utfordringer hjemme, eller om han har en vanskelig personlighet. Vi må snart slutte å skulle forstå ihjel bøllene på bekostning av alle de andre barna. Anonymous poster hash: e7118...a20 Vi snakker i dette tilfellet om et BARN, som går i en BARNEHAGE, der det er DE VOKSNE som skal ivareta både barnet som har vanskeligheter og barna som får lite for dette barnets vanskeligheter. Anonymous poster hash: 6120d...e04
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Skulle ønske en hvis drittunge snart forsvant fra avdelingen til småen også,dessverre er de like gamle så det skjer ikke. Her har jeg tatt opp med barnehagen utallig mange ganger at de må passe bedre på dette barnet ettersom det er altfor ofte at han er stygg mot sønnen min. Er ikke bare sønnen min heller som forteller om at denne gutten er stygg mot gutten min,helt uoppfordret har flere ganger andre barn kommet å fortalt meg at sønnen min er blitt slått,dyttet,knipet osv at denne drittungen. Barnehagen dysser det hele ned å sier omtrent at sønnen min bare er pysete å at han overdriver. Er bare noen uker siden han kom fra barnehagen å sa at han hadde vondt i munnen,da kunne de ansatte fortelle at han var blitt dyttet ute så han hadde ramlet å begynt å blø fra munnen! Kjenner bare at det koker inni meg! Blir forbanna av ett barn skal gjøre hverdagen til sønnen min utrygg!! Anonymous poster hash: 91ba3...44e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Jeg forstår at du er glad for det. Husk allikevel at det er noen som er glad i dette barnet, og at det var barnehagen som sviktet når de ikke fikk bukt med problemet. Anonymous poster hash: 41332...047
Willy W Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Skulle ønske en hvis drittunge snart forsvant fra avdelingen til småen også,dessverre er de like gamle så det skjer ikke. Her har jeg tatt opp med barnehagen utallig mange ganger at de må passe bedre på dette barnet ettersom det er altfor ofte at han er stygg mot sønnen min. Er ikke bare sønnen min heller som forteller om at denne gutten er stygg mot gutten min,helt uoppfordret har flere ganger andre barn kommet å fortalt meg at sønnen min er blitt slått,dyttet,knipet osv at denne drittungen. Barnehagen dysser det hele ned å sier omtrent at sønnen min bare er pysete å at han overdriver. Er bare noen uker siden han kom fra barnehagen å sa at han hadde vondt i munnen,da kunne de ansatte fortelle at han var blitt dyttet ute så han hadde ramlet å begynt å blø fra munnen! Kjenner bare at det koker inni meg! Blir forbanna av ett barn skal gjøre hverdagen til sønnen min utrygg!! Anonymous poster hash: 91ba3...44e Det er ille. Men ser du ikke at det er de voksne rundt dette barnet som må ta tak? Dette barnet som kanskje er 4-5 lever kanskje under forhold hjemme som ikke er bra? Et rop om hjelp?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Joda syns absolutt de voksne burde gjort mer men det skjer jo ikke. Han er 3.5 år å da burde han vite utmerket godt at å slå,knipe,klore osv at det ikke er tillatt! Mor virker streng med han når hun har sett hvordan sønnen holder på med andre barn,men hjelper tydligvis ikke. Anonymous poster hash: 91ba3...44e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Joda syns absolutt de voksne burde gjort mer men det skjer jo ikke. Han er 3.5 år å da burde han vite utmerket godt at å slå,knipe,klore osv at det ikke er tillatt! Mor virker streng med han når hun har sett hvordan sønnen holder på med andre barn,men hjelper tydligvis ikke. Anonymous poster hash: 91ba3...44e Og hvem sitt ansvar mener du det er? Mor som kun er der i hente- og bringesituasjoner, eller de som faktisk er ansatt der for å passe på ALLE barna? Og forhåpentligvis er de som skal ha kunnskap innenfor dette= Anonymous poster hash: 6120d...e04
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #21 Skrevet 9. juli 2015 Joda syns absolutt de voksne burde gjort mer men det skjer jo ikke. Han er 3.5 år å da burde han vite utmerket godt at å slå,knipe,klore osv at det ikke er tillatt! Mor virker streng med han når hun har sett hvordan sønnen holder på med andre barn,men hjelper tydligvis ikke. Anonymous poster hash: 91ba3...44e Og hvem sitt ansvar mener du det er? Mor som kun er der i hente- og bringesituasjoner, eller de som faktisk er ansatt der for å passe på ALLE barna? Og forhåpentligvis er de som skal ha kunnskap innenfor dette= Anonymous poster hash: 6120d...e04 Er jo det jeg sier! At de ansatte i barnehagen burde ta dette mer seriøst å ikke bare bagatelisere alt som skjer. Anonymous poster hash: 91ba3...44e
Fullrulle86 Skrevet 9. juli 2015 #22 Skrevet 9. juli 2015 Det er en trist holdning blandt mange når det kun er mobberen som skal bli tatt hensyn til, og mobbeofrene skal måtte tåle alt.Gutten er ei bølle som lager barnehagen vanskelig for veldig mange barn, og da må faktisk en mor få lov til å være glad for at vedkommende ikke skal gå i barnehagen mer, slik at barnet hennes får en lettere hverdag. Når det er sagt så kan det hende at gutten ikke har det så bra, men vi skal vel ikke ofre mange andre barn fordi et barn har problemer. Hans problemer må bli tatt opp på et nivå som innehar mulighetene til å bidra med å hjelpe han om det er utfordringer hjemme, eller om han har en vanskelig personlighet. Vi må snart slutte å skulle forstå ihjel bøllene på bekostning av alle de andre barna. Anonymous poster hash: e7118...a20 Er du virkelig så lite reflektert?? Typisk ola nordmann "så lenge jeg og mine har det fint så driter vel jeg i de andre..". Det er ikke snakk om å ofre andre barn som du skriver, det handler om å ta tak i problemet på en ordentlig måte! Viss ingen bryr seg, tror du det hjelperfor "bølla"? Tror du problemet forsvinner fordi han begynner på skolen? Nei! Her har vel barnehagen feilet, men det har søren meg dere rundt han også!!! Tror du hjelpen kommer rennende på en fjøl viss ingen snakker for barnet her? Du kan vel f.eks. kontakte BV viss ikke barnehagen gjør det, fullt mulig også for deg! Men huff, det er kanskje litt ubehagelig for deg det... Ja vi lar det være så kan bølla fortsette å bli banka hjemme, for nå begynner han jo på skolen så da er det jo ikke mitt probelem lenger.... Sorry, men foreldre som ikke klarer tenke lenger enn seg selv og sitt barn provoserer.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #23 Skrevet 9. juli 2015 Og om noen år begynner ditt barn på samme skole? Slik var det her. 2 år mobbing i bhg, 1 friår og så værre mobbing fra 1. Trinn. Skolen klarte å få en slutt på mobbingen rett før sommerferien. Anonymous poster hash: fdf17...b43
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #24 Skrevet 10. juli 2015 Og om noen år begynner ditt barn på samme skole? Slik var det her. 2 år mobbing i bhg, 1 friår og så værre mobbing fra 1. Trinn. Skolen klarte å få en slutt på mobbingen rett før sommerferien. Anonymous poster hash: fdf17...b43 Heldigvis begynner de ikke på samme skole 😊 Anonymous poster hash: 666ce...710
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #25 Skrevet 10. juli 2015 )" data-cid="147313263" data-time="1436473869" data-date="i går, 20:31"> Ja, for det er selvfølgelig viktigere å synes synd på den som mobber. Jeg er så dritt lei den holdningen der. Når sluttet folk å synes synd på offeret?? Anonymous poster hash: 3376e...d0d Det er sant. Mobbing starter i bhg og det gjør også unnskyldningene for mobberne. Anonymous poster hash: 94f60...74d Vi snakker likevel om et lite barn på 5-6 år som kanskje har det fryktelig vanskelig hjemme. Unnskylder ikke barnets oppførsel, men holdningen til voksne mennesker. Var et slikt barn i min eldste sin barnehage....skikkelig bølle. Det viste seg at barnet ble totalt ignorert hjemme av foreldrene og slått av en eldre stesøster daglig uten at dette ble fanget opp før det var gått lang tid.. Jeg bare sier at denne 5-6 åringen kan ha det vondt Jada! Ingen som sier noe om det. Forferdelig slitsomt for det når en unge ødelegger for andre barn. Det er bh ansvar å ikke la det skje. Anonymous poster hash: a603c...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå