Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #26 Skrevet 10. juli 2015 Jeg var 11 år da attpåklatten ble født å jeg ble storesøster. Av alle mine søsken så er det denne jeg har best forhold til! Søsteren min som bare er 2 år eldre enn med har jeg ikke så godt forhold til. Anonymous poster hash: 7f830...188
Roheryn Skrevet 10. juli 2015 #27 Skrevet 10. juli 2015 Mannen har forøvrig to med 6 år i mellom, og de forguder hverandre selv nå i voksen alder (yngste er 19). De har etter sigende vært veldig nære hele livet 😊
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #28 Skrevet 10. juli 2015 Har en søster som er ett år eldre, og en søster som er 7 år yngre. Har bedre kontakt med min yngste søster i voksen alder! Det handler ikke bare om alder, men også om personlighet. Man får et annet forhold til et mye yngre søsken, men det er ikke nødvendigvis negativt. Koselig å være "storesøster " som kan passe, lese bok... Ikke la aldersforskjell stoppe deg! Anonymous poster hash: 66064...fb7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #29 Skrevet 10. juli 2015 Det er 11 år mellom meg og broren min. Vi var selvfølgelig ikke lekekamerater som barn, men et godt forhold har vi alltid hatt. Jeg så jo naturlig nok veldig opp til han og han var omsorgsfull og beskyttende mot lillesøster. Nå i voksen alder vil jeg si at vi har et normalt søskenforhold, tror ikke det ville vært annerledes om vi var tettere i alder. Personlighet har nok mer å si enn alder for hvordan forholdet mellom søsken blir.Anonymous poster hash: bb64c...d60 Signerer denne. Broren min er 12 år eldre enn meg. Ingen lekekamerat, men ble etterhvert den kule storebroren som jeg så opp til... Som ga meg de kuleste jule/bursdagspresangene og kjørte meg til andre enden av landet på konsert med idolet mitt. Nå som voksne har vi nok et helt vanlig bror/søsterforhold. Kjempefint å ha gode søsken når man blir voksen også, uansett aldersforskjell. Anonymous poster hash: 00258...771
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #30 Skrevet 10. juli 2015 6 år mellom eldste og midterste her, ser ikke problemet med det Anonymous poster hash: 91b25...df7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #31 Skrevet 15. juli 2015 min fikk ikke søsken før han var 13 år nå er mine 3 25,12 og 6 år nå . de minste guttene ble onkel som 10 og 4 åringer og blir til en til løpet av høsten Anonymous poster hash: 29829...2d2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #32 Skrevet 15. juli 2015 Er 9 års forskjell mellom meg og mitt søsken. Og sett bort fra de første leveårene hans, så har vi heller ikke bodd sammen, pga plassering i forskjellige fosterhjem. Men vi var veldig nære som barn til tross for aldersforskjellen, og jeg håper at vi etterhvert nå som også han er fri fra sitt fosterhjem, at vi kan på sikt få en rimelig god søskenkontakt igjen, til tross for splittelsen. Selv om det er stort aldersspenn mellom oss, og vi i det store og hele stort sett har vokst opp som to enebarn, så ville jeg aldri vært foruten han. Fordelen med søsken overgår alt i mine øyne. Anonymous poster hash: 203a7...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå