Gå til innhold

Julefeiring med svigers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da får du bli hjemme og far og barnet dra, er man samboer eller gift, må man ta anhver år

Hvor står det skrevet at man må det?

Anonymous poster hash: 4448e...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får du bli hjemme og far og barnet dra, er man samboer eller gift, må man ta anhver år

å det fant i den store livsboken, av bleir waldorf??

...mye rart man leser her inne...

Anonymous poster hash: b3c12...84e

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg har satt beina ned i forhold til å feire julekvelden borte, men dette gjelder både min familie og svigerfamilien.

Alle er hjertelig velkommen til oss på julekvelden, men barna skal få lov til å finne juleroen hjemme og så kan andre komme til dem hvis de ønsker.

Dette har vi praktisert i 4 år nå, og huset har vært fylt opp med familie hver julekveld.

Anonymous poster hash: 5fde0...f13

Du ser at hvis alle de andre hadde hatt samme tankegang som deg så hadde dere feiret jul alene? Jeg er vokst opp med at storfamilien feiret jul sammen. Nå sliter vi med å få samlet folk fordi alle er så jævla opptatt av å "skape egne tradisjoner". Resultatet er at barna går glipp av de fantastiske julefeiringene jeg var så heldig å oppleve. Julaften var en familietid men nå er det liksom om å gjøre å slippe lettest mulig unna, selv om det betyr at man må feire den alene.

Skrevet

Selvsagt må dere ikke dra. Dere kan likegjerne feire hos dine foreldre eller hjemme.

Ingen regel som sier at mannen skal bestemme hvor dere feirer jul. Det må dere bestemme sammen.

Anonymous poster hash: 6e594...896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...