Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #26 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har ikke opplevd dette presset (enda). Har aldri reist lenger enn til Danmark, og har ikke en eneste gang i mitt liv opplevd å bli spurt om dette. De gangene jeg har nevnt det, så er det ingen som har reagert. I år ble det camping 3 timers kjøring unna i noen dager, et par turer til tusenfryd, og ellers blir vi hjemme og koser oss. Datteren min har ikke etterlyst noe mer heller. Men hun har ikke begynt på skolen enda, kanskje hun kommer til å oppleve dette presset der. Anonymous poster hash: fa31d...bd6
sug lut Skrevet 8. juli 2015 #27 Skrevet 8. juli 2015 Du velger om du vil føle på presset enten du har råd eller ikke. Vi var også rimelig dårlig bemidlet i starten, og kunne ikke reist på dyr ferie, men vi hadde likevel aldri noen følelse av feriemessig mindreverdighet av den grunn. Vi passet besteforeldrehus og venneleiligheter, vi telta, vi sykla, vi lå i gapahuk, vi lånte hytte - eller vi var hjemme men gjorde noe annet enn vanlig. Og ungene kunne fortelle like mye fra sin ferie som de som hadde vært på eksotiske steder, fordi vi sørget for å ha det fint og spennende og morsomt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #28 Skrevet 8. juli 2015 Aldri følt noe press. Barna bryr seg ikke om bestevenner drar på dyr sydenferie mens vi drar på campingferie til danmark. Det viktigste for oss er å finne på litt andre ting i ferien, slik at man ikke bare slenger på sofaen eller er ute i hagen hele ferien. Anonymous poster hash: 3f3d2...30c
sug lut Skrevet 8. juli 2015 #29 Skrevet 8. juli 2015 Forøvrig kan man gjøre mye hyttemoro helt gratis. http://www.statskog.no/Hytter/Sider/Aapne_buer_koier.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå