Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #26 Skrevet 7. juli 2015 Ja, jeg er hi. Kos dere i dåpen. Håper du får et bedre forhold til ditt barn, og at vedkommende gidder å ta seg bryet å bestille hotell når du skal i dåpen til hennes barn. Anonymous poster hash: bbf68...5d9 Det er nå engang ikke bare Hi sitt ansvar å opprettholde et godt forhold til sin mor, det går begge veier. Så lenge det er gjentagende at moren til Hi mener at hun er berettiget til å få alt tilrettelagt for seg så forstår jeg Hi veldig godt. Anonymous poster hash: fb361...6e3
februarprins2013 Skrevet 7. juli 2015 #27 Skrevet 7. juli 2015 Vi skal overnatte hos familie til mannen min. Er ikke plass til min mor. Anonymous poster hash: 31a41...4e5 Men, som nevnt tidligere, ville det ikke gått fortere å ring på 2-3 forskjellige hotell/ vandrehjem, istedenfor å sitte her og klage? Anonymous poster hash: bbf68...5d9 enig
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #28 Skrevet 7. juli 2015 Ja, jeg er hi. Kos dere i dåpen. Håper du får et bedre forhold til ditt barn, og at vedkommende gidder å ta seg bryet å bestille hotell når du skal i dåpen til hennes barn. Anonymous poster hash: bbf68...5d9 Det er nå engang ikke bare Hi sitt ansvar å opprettholde et godt forhold til sin mor, det går begge veier. Så lenge det er gjentagende at moren til Hi mener at hun er berettiget til å få alt tilrettelagt for seg så forstår jeg Hi veldig godt. Anonymous poster hash: fb361...6e3 Takk for at du forstår. Hi Anonymous poster hash: 31a41...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå