Gå til innhold

Mitt ansvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp ett stykke unna der vi bor, så moren min må overnatte på hotell/vandrerhjem, hun mener jeg skal ringe å sjekke priser for henne. Men for det første, jeg aner ikke hvor hun vil sove og for det andre, jeg mener hun må klare dette selv hun er da voksen... Det er flere som også må ha overnatting, men jeg vet de ordner seg selv.. 

Hva mener du? 

Anonymous poster hash: 31a41...4e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du at moren din skal komme?

Litt kan du vel strekke deg for henne om hun ikke kan overnatte hos deg.

Anonymous poster hash: 79f48...5da
Skrevet

Jeg hadde nok tatt en telefon eller to ja.. De andre ordner jo seg selv, så det er jo bare for denne ene personen at du må ringe. Og er det flere som tar kontakt med deg i ettertid, så har du jo allerede prisene 😊

PS: Hvorfor ikke bare ringe, fremfor å sitte her på dib og spørre om dette. Fortere gjort det, enn å sitte her og vente om det kommer noen svar 😂

Skrevet

Jeg hadde nok tatt en telefon eller to ja.. De andre ordner jo seg selv, så det er jo bare for denne ene personen at du må ringe. Og er det flere som tar kontakt med deg i ettertid, så har du jo allerede prisene 😊

PS: Hvorfor ikke bare ringe, fremfor å sitte her på dib og spørre om dette. Fortere gjort det, enn å sitte her og vente om det kommer noen svar 😂

PS: Jeg hadde nok prøvd å ordne det slik at min mor kunne overnattet hos oss. Bodde i liten leilighet tidligere, uaktuelt at mamma overnattet på hotell. Jeg tok derfor og blåste opp luftmadrassen og la mannen i stua, mens mamma og jeg delte dobbeltsengen. Dette var en selvfølge også for min mann!!

Skrevet

Vi har ikke verdens beste forhold... Hi

Skrevet

PS: Jeg hadde nok prøvd å ordne det slik at min mor kunne overnattet hos oss. Bodde i liten leilighet tidligere, uaktuelt at mamma overnattet på hotell. Jeg tok derfor og blåste opp luftmadrassen og la mannen i stua, mens mamma og jeg delte dobbeltsengen. Dette var en selvfølge også for min mann!!

Det står jo i hovedinnlegget at dåpen skal være et stykke unna der de bor. Kanskje ikke hi heller skal sove hjemme hos seg selv?

Anonymous poster hash: 02e13...3a5

Skrevet

Ansvar og ansvar...men jeg hadde selvsagt gjort min mor den tjenesten. Meeen, nå hadde jeg nok innlosjert henne hos oss uansett plass da...har alltids plass til en luftmadrass på gulvet eller?

Anonymous poster hash: 67f4e...4b0
Skrevet

Jeg hadde nok tatt en telefon eller to ja.. De andre ordner jo seg selv, så det er jo bare for denne ene personen at du må ringe. Og er det flere som tar kontakt med deg i ettertid, så har du jo allerede prisene

PS: Hvorfor ikke bare ringe, fremfor å sitte her på dib og spørre om dette. Fortere gjort det, enn å sitte her og vente om det kommer noen svar

Det står jo i hovedinnlegget at dåpen skal være et stykke unna der de bor. Kanskje ikke hi heller skal sove hjemme hos seg selv?

Da kan kanskje moren sove der de skal sove :)

Anonymous poster hash: 79f48...5da

Skrevet

Ansvar og ansvar...men jeg hadde selvsagt gjort min mor den tjenesten. Meeen, nå hadde jeg nok innlosjert henne hos oss uansett plass da...har alltids plass til en luftmadrass på gulvet eller?

og nå leste jeg hi en gang til og ser at dåpen skal være et stykke unna ja...regner vel med det derfor er slik at moren ikke kan overnatte hos dem ;) Da skal vel dere også overnatte borte hi? Er vel en smal sak å sjekke opp i priser for din mor da?

Skrevet

Vi har ikke verdens beste forhold... Hi

Se, det hadde jo vært grei info å ta med i hi ;) Likevel hadde jeg sjekket prisen...pick your battles...

Skrevet

Meeen, da har HI kanskje sjekket priser for seg selv?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å gå inn i en 'det får du gjøre sjøl'-diskusjon. Forholdet blir vel neppe noe bedre av det.

Mye lettere å bare sjekke et par priser og bli ferdig med det.

Skrevet

Hvor er dette, Hi?

Skal sjekke priser for deg jeg 😊

Anonymous poster hash: bbf68...5d9

Skrevet

Jeg skal i barndåp til mitt barnebarn i august. Kunne ikke falt meg inn å bedt min datter og svigersønn sjekke priser på overnatting. Nei det er mitt ansvar. Barnet oldeforeldre kommer også. De er godt over 70 år og har også bestilt overnatting selv. Foreldrene har mer enn nok å tenke på i forbindelsen med dåpen. Nei, be henne fikse det selv, det får hun til!

Anonymous poster hash: d4af7...bee
Skrevet

Jeg hadde sjekket priser på 2 3 plasser slik at hun har ett valg.

Skrevet

Vi skal overnatte hos familie til mannen min. Er ikke plass til min mor.

Skrevet

Men, som nevnt tidligere, ville det ikke gått fortere å ring på 2-3 forskjellige hotell/ vandrehjem, istedenfor å sitte her og klage?

Skrevet

Men, som nevnt tidligere, ville det ikke gått fortere å ring på 2-3 forskjellige hotell/ vandrehjem, istedenfor å sitte her og klage?

Ble visst anonym..

Skrevet

Jeg tenker at forholdet dere imellom neppe blir bedre av at du tar opp kampen her. Jeg tenker også at det hadde vel tatt kortere tid å ringe et par, tre hoteller eller vandrerhjem og spørre dem om pris på overnatting enn å logge seg inn her og lage en tråd om det.

Jeg ville tatt de telefonene og deretter sendt henne en melding med priser og telefonnummer sånn at hun kunne velge hvor hun ville bestille.

Skrevet

Jeg liker forresten at du velger overskriften: "Mitt ansvar". Svaret er nei!

Hadde du valgt overskriften:

"For mye forlangt av mamma". Svaret hadde vært nei!!

Skrevet

Til info: Jeg har fortalt henne hvor hun kan overnatte, det var to tastetrykk på google. Men hun mener jeg skal ringe å bestille for henne. Men det er fordi at hun skal ha alt opp i henda... 

Skrevet

Til info: Jeg har fortalt henne hvor hun kan overnatte, det var to tastetrykk på google. Men hun mener jeg skal ringe å bestille for henne. Men det er fordi at hun skal ha alt opp i henda... 

Er du Hi? Jeg går i surr med kodene...

Du har jo bestemt deg, så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør her. Bare kjør på, ta opp kampen. Det er jo det du helst vil.

Jeg hadde gjort det for min mor, også med tanke på å ikke forverre et allerede anstrengt forhold. Du vil ikke. Så la være.

Skrevet

Ja, jeg er hi. Ja, jeg har bestemt meg. ville bare høre hva andre tenkte. Jeg vet ikke 100% om hun kommer heller, derfor jeg ikke gidder bruke energi på det. Men som sagt, jeg har fortalte henne hvor hun kan sove. 

Hi

Skrevet

Ja, jeg er hi.

Kos dere i dåpen. Håper du får et bedre forhold til ditt barn, og at vedkommende gidder å ta seg bryet å bestille hotell når du skal i dåpen til hennes barn.

Skrevet

Det skal nok ikke så mye til for at jeg får ett bedre forhold til mitt barn enn hva jeg har til min mor. Jeg vet nemlig hvordan jeg skal oppføre meg mot mine barn, og det er ikke sånn som min mor oppfører seg. Hun var ikke i dåpen til de andre barna mine heller, så det gjør ingen forskjell om hun kommer eller ikke denne gangen.. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...