Gå til innhold

Føles ut som noe er galt :(


Fru Boble

Anbefalte innlegg

Jeg er helt overbevist om at noe er galt nå. I går kveld fikk jeg veldig sterke menssmerter. De varte bare et par minutter, men de var mye sterkere enn jeg har hatt tidligere. I dag da jeg våknet merket jeg at puppene nesten ikke var ømme lenger. Jeg føler meg plutselig mye mer normal om det gir mening. Nå klarer jeg ikke la være å tenke at noe skjedde i går :(

Er jo bare 5+6 i dag så mye kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, ring legen din og gi beskjed. Det er vanlig med smerter i starten. Jeg synes det er vanskelig selv å merke forskjell på hva som er rett og galt i starten på graviditeten.

Tenker på deg og krysser fingrene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord ❤ Problemet mitt er at jeg ikke "tør" å ringe legen. Jeg var der i forrige uke og hun sa jeg skulle ta kontakt hvis jeg begynte å blø. Det har heldigvis ikke skjedd enda. Nå sjekker jeg jo hver gang jeg går på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så  lenge du ikke blør så er det sikkert ikke noe farlig :) Jeg har mindre ømme pupper enn tidligere, men testene blir fortsatt sterkere. Satser på at det er slik for deg også! Hadde ringt legen og fått målt hcg jeg, så slipper du å stresse og bekymre deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at legen er for å hjelpe deg.

symptomene er ikke alltid der når man leter etter dem.

gode klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så grusom å oppleve dette, og være redd for at det har gått galt. Jeg hadde definitivt ringt lege og målt hcg i dag og på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Dere er snille :) jeg har snakket med lege som ba meg avvente et par dager for å se h ordna symptomene utviklet seg. Hvis jeg mister de helt kan jeg måle hcg. Men han sa at de også kunne være litt usikre så tidlig i svangerskapet. Han sa også at tidlig ul ikke vil vise så mye nå, men jeg trodde man ser hjertet. Stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Dere er snille :) jeg har snakket med lege som ba meg avvente et par dager for å se h ordna symptomene utviklet seg. Hvis jeg mister de helt kan jeg måle hcg. Men han sa at de også kunne være litt usikre så tidlig i svangerskapet. Han sa også at tidlig ul ikke vil vise så mye nå, men jeg trodde man ser hjertet. Stemmer ikke det?

Føler med deg. Har selv mye mensensmerter og av og til veldig harde stikkinger. Tror da at det er over og ut og springer på do. Symptomer kommer og går, i dag er det ingen....puppene små og normale, ikke oppblåst og tankene surrer. Ikke lett dette!! Men satser på at alt er ok når vi ikke blør ( tross tenker på ma og blid som kommer leeeenge etterpå).

Krysser fingrene😉 Selv om det er utrolig vanskelig, prøv å tenk på noe annet.

Klem😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk alle sammen! Dere er snille :) jeg har snakket med lege som ba meg avvente et par dager for å se h ordna symptomene utviklet seg. Hvis jeg mister de helt kan jeg måle hcg. Men han sa at de også kunne være litt usikre så tidlig i svangerskapet. Han sa også at tidlig ul ikke vil vise så mye nå, men jeg trodde man ser hjertet. Stemmer ikke det?

Føler med deg. Har selv mye mensensmerter og av og til veldig harde stikkinger. Tror da at det er over og ut og springer på do. Symptomer kommer og går, i dag er det ingen....puppene små og normale, ikke oppblåst og tankene surrer. Ikke lett dette!! Men satser på at alt er ok når vi ikke blør ( tross tenker på ma og blid som kommer leeeenge etterpå).

Krysser fingrene😉 Selv om det er utrolig vanskelig, prøv å tenk på noe annet.

Klem😃😃

Tusen takk ❤ Det er en fryktelig lang ventetid dette. Får bare håpe at alt er helt normalt. Puppene er litt ømmere nå, det lettet litt på bekymringene. Krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg sikker på alt er over!! Plutselig ingen symptomer..... Lillesøster rørte puppene mine nå i mårrest og kjente til og med igjen ting😯

Er på ferie men drar inn til byen for å ta hcg prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sikker på alt er over!! Plutselig ingen symptomer..... Lillesøster rørte puppene mine nå i mårrest og kjente til og med igjen ting

Er på ferie men drar inn til byen for å ta hcg prøve.

Uffada. Håper du får raskt svar. Og positivt svar slik at du kan slappe av i ferien. Masse lykke til! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sikker på alt er over!! Plutselig ingen symptomer..... Lillesøster rørte puppene mine nå i mårrest og kjente til og med igjen ting

Er på ferie men drar inn til byen for å ta hcg prøve.

Jeg hadde ingen symptomer når jeg var så tidlig, første gangen fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var over 12 uker på vei heller, jeg hadde til og med mensen de første månedene. 2. gangen heller ante jeg ikke at jeg var gravid - jeg testet siden jeg ikke hadde mensen og var gravid, men hadde ingen symptomer som forrige gang, fikk ingen symptomer før i slutten av svangerskapene da babyen var stor og det naturligvis kjentes. Men jeg har aldri gått å kjent på symptomer. Så det at du ikke kjenner noe må du ikke legge så mye i, ikke alle av oss har masse symptomer. Jeg hadde også mensmurringer (jeg hadde jo til og med mensen) de først mnd. Men ellers - ingenting. Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Krilor, selv om det nok ikke er noenting, så er det en grusom følelse å bli usikker og redd. Like greit å ta en hcg da. Men husk, absolutt ingen symptomer hos meg enda, og jeg har jo hatt økende hcg. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Krilor <3

 

Du kan få tidlig ul, og de kan se embryoet nå allerede så tidlig ved innv ul.

 

Jeg heller hadde absolutt ingen symptomer sist! Men jeg fikk ul ukentlig til vi så bevegelse siden jeg blødde i begynnelsen. Det var det eneste som gjorde meg sikker på at -jo, jeg er gravid ja.

 

Ta kontakt med fastlege kjære du <3 Få deg en time til tidl ul, privat om så altså. Du trenger bekreftelse nå, for din egen del. Og skulle det være over, så er det noe du må vente med å ta stilling til til du får det bekreftet.

Mangel på symptmer trenger ikke bety at det er over!

 

Klemmer til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sikker på alt er over!! Plutselig ingen symptomer..... Lillesøster rørte puppene mine nå i mårrest og kjente til og med igjen ting😯

Er på ferie men drar inn til byen for å ta hcg prøve.

Uff, det er en forferdelig følelse! Jeg hadde det sånn i hele går. Jeg kunne plutselig klype meg i puppen uten at det var vondt lenger. På kvelden merket jeg at puppene var ømme igjen og i dag var jeg kvalm for første gang. Så håper bare det er bra te. Og det må jo bety at symptomene kan svinge opp og ned. Krysser fingrene for deg ❤ Klem til deg! Endret av Fru Boble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere alle😃😃

Har bare panikk etter ma i 2012. Ser for med ul-bilde med foster uten hjertelyd😢

Hadde maaange symptomer i 2013 da jeg fikk snuppa vårres og blir derfor straks redd. Hadde ingen med gutten derimot i 2010, men det husker jeg ikke....husker best da det gikk galt😯

Men nå går det greit. Ingen symptomer men hcg på 9406 ( 1300 på fredag) og det er go stigning??;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere alle

Har bare panikk etter ma i 2012. Ser for med ul-bilde med foster uten hjertelyd

Hadde maaange symptomer i 2013 da jeg fikk snuppa vårres og blir derfor straks redd. Hadde ingen med gutten derimot i 2010, men det husker jeg ikke....husker best da det gikk galt

Men nå går det greit. Ingen symptomer men hcg på 9406 ( 1300 på fredag) og det er go stigning??;-)

Det er jo en fin stigning :) Disse symptomene kommer og går litt, er ikke lett å bli klok på... Håper du klarer å roe deg med at hcg stiger og at alt sannsynligvis er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt å måtte skrive på denne tråden, men har begynt med små blødninger og litt ryggsmerter. Ser det ann til i morgen. Fortsetter det, så tar jeg turen til fastlegen for hcg- målinger. Og jeg som har vært så rolig noen få dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt å måtte skrive på denne tråden, men har begynt med små blødninger og litt ryggsmerter. Ser det ann til i morgen. Fortsetter det, så tar jeg turen til fastlegen for hcg- målinger. Og jeg som har vært så rolig noen få dager...

Huff, så trist å høre! Krysser fingrene for at det er hormonelle blødninger og ikke noe farlig. Blør du mye da? God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt å måtte skrive på denne tråden, men har begynt med små blødninger og litt ryggsmerter. Ser det ann til i morgen. Fortsetter det, så tar jeg turen til fastlegen for hcg- målinger. Og jeg som har vært så rolig noen få dager...

Huff!! Tenker på deg og håper alt er greit. Mange blør jo under graviditeten. Krysser fingre og tær👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt å måtte skrive på denne tråden, men har begynt med små blødninger og litt ryggsmerter. Ser det ann til i morgen. Fortsetter det, så tar jeg turen til fastlegen for hcg- målinger. Og jeg som har vært så rolig noen få dager...

Ikke noe hyggelig. Håper at alt er bra med dere! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...