Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #26 Skrevet 7. juli 2015 Hver eneste dag Anonymous poster hash: 67569...e5f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #27 Skrevet 7. juli 2015 Nesten hver eneste dag. Anonymous poster hash: 47c59...2cb
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2015 #28 Skrevet 8. juli 2015 Aldri. Kan strekke meg så langt som til å si at han noen ganger kan ha formulert seg litt uheldig. Men da ber han om unnskyldning straks, og fossror mot land!
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2015 #29 Skrevet 8. juli 2015 Han sier ikke direkte sårende ting, men han sukker irritert dagen lang for ting jeg gjør feil (husarbeid) Han freste en gang "kan du ikke gjøre noen ting rett? Du prøver ikke engang" for en filleting, og det er nok derfor han sukker og stønner og himler med øynene dagen lang; jeg gjør ikke ting rett/godt nok i hans øyne. Han har også kalt meg uempatisk og egoistisk pga noen bagateller. Anonymous poster hash: f0083...29c Oj! Snakker om å mangle speil?!!
Ikkedytt Skrevet 8. juli 2015 #30 Skrevet 8. juli 2015 Aldri. Har hendt jeg har blitt lei meg av ting han har sagt, men har også visst at det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå