Gå til innhold

Hvor ofte sier din mann/ samboer sårende ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 27592...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Han elsker meg og ønsker å bygge meg opp, ikke tråkke meg ned...

Skrevet

Av de 8 årene vi har vært sammen, har det skjedd to-tre ganger, men det har vært en sannhet i det😜 som går på min personlighet da😊

Men ellers skjer det aldri.

Skrevet

Ehm... Aldri?

Den dagen han gjør det så blir det en real oppvask for å si det sånn!

Den dagen Han slutter å si pene ting derimot, da er det noe galt! 😂

Anonymous poster hash: f99c7...761

Skrevet

Kan vel med hånden på hjertet si at det aldri har skjedd.

Anonymous poster hash: 8aac2...db4

Skrevet

Har aldri skjedd på de syv årene vi har vært sammen.

Anonymous poster hash: 7dd86...21a

Skrevet

Med hånden på hjertet - ikke en eneste gang! Sammen i 15 år.

Anonymous poster hash: 26c14...23f

Skrevet

Aldri :)

Anonymous poster hash: 5e4d8...01a

Skrevet

Hi

Din da??

Anonymous poster hash: 8aac2...db4

Skrevet

Aldri med vilje. Men jeg kan jo bli såret når vi diskuterer fordi jeg føler han ikke forstår meg.

Anonymous poster hash: e92cd...ac7

Skrevet

På de 17 årene vi har sammen har han aldri såret meg av vond vilje.

Men det har hendt at jeg har blitt fornærmet og litt sår over noe han har sagt, men da har det vært snakk om berettiget kritikk (jeg er dessverre ikke helt perfekt ;) ), ikke slemme kommentarer sagt for å såre meg.

Anonymous poster hash: 8bc8a...fe2

Skrevet

På de 17 årene vi har sammen har han aldri såret meg av vond vilje.

Men det har hendt at jeg har blitt fornærmet og litt sår over noe han har sagt, men da har det vært snakk om berettiget kritikk (jeg er dessverre ikke helt perfekt ;) ), ikke slemme kommentarer sagt for å såre meg.

Anonymous poster hash: 8bc8a...fe2

Samme her. 12 år sammen.

Skrevet

Nå er jeg singel da. Men har jo vært i flere forhold, og det ene i 10 år. Og jeg hadde aldri akseptert at en mann sa noe stygt til meg. De jeg har vært sammen med har aldri gjort det heller.

Jeg er oppvokst med psykisk mishandling hele barndommen min. Og aldri i verden om noen skal få gjøre det mot meg igjen. 

Anonymous poster hash: 2201c...312
Skrevet

Det skjer, men tror ikke han gjør det med vilje og da er det noe helt annet enn om han sier noe for å såre meg!

Anonymous poster hash: 3876f...28c

Skrevet

Aldri med overlegg. Med e hormonell høygravid kone hender det han tråkker i salaten nå om dagen, neppe noe han kan lastes for. 

Anonymous poster hash: c7b6d...2db
Skrevet

Aldri.

Han er en flott og voksen mann. Ikke en drittunge uten selvkontroll.

Anonymous poster hash: d8d82...dd6

Skrevet

Aldri på de 17 årene vi har vært sammen. men vi er flinke til å si fine ting til hverandre og bygge hverandre opp. Er det ikke det som er normalt i et sunt forhold?

Anonymous poster hash: 3109d...8b1

Skrevet

Aldri sagt noe stygt til meg. Vært sammen i 11år. Han er snill tvers igjennom.

Skrevet

det mest sårende han noen gang har sakt til meg er "etter ungen er født må du begyne å trene hvis du vil ha tilbake kroppen din vet du" ikke så veldig sårende egentlig, men for meg som HATER å trene var det litt sårt, mest pga jeg vet han har helt rett... ellers sier han aldri noe sårende eller slemt med vilje, han beklager seg alltid viss han ser at det han sa kom ut litt feil eller at jeg misforsto hva han mente. så får jeg en god klem å allt er glemt.

Anonymous poster hash: 567a5...fc7
Skrevet

Det har han aldri gjort. Selv om jeg kanskje har sagt ting som har såret han.

Skrevet

Aldri med vilje, da kunne vi jo ikke vært sammen heller. Jeg vil i hvert fall ikke tilbringe livet mitt med en som aktivt går inn for å såre meg. Men det har kommet noen utsagn og kommentarer i løpet av forholdet som ikke har vært vondt ment fra hans side, men som jeg ble såret av. Da har jeg gitt beskjed og forklart hvorfor, og han har sagt unnskyld og ikke kommet med slike kommentarer igjen.

Anonymous poster hash: f3f0d...eb8
Skrevet

Han sier ikke direkte sårende ting, men han sukker irritert dagen lang for ting jeg gjør feil (husarbeid) Han freste en gang "kan du ikke gjøre noen ting rett? Du prøver ikke engang" for en filleting, og det er nok derfor han sukker og stønner og himler med øynene dagen lang; jeg gjør ikke ting rett/godt nok i hans øyne.

Han har også kalt meg uempatisk og egoistisk pga noen bagateller.

Anonymous poster hash: f0083...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...