Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Vi bor på en gård som ikke driftes lengre, stort fint hus, stort utearelae, ingen hus tett oppi vårt hus, helt nede ved vannet, naust i vannkanten. Alt er vårt ned dit, privat, så ingen kan bare komme dit å ta seg til rette uten avtale. To naboer har brukslov til å sette ut båtene sine, men de ser vi aldri.

Vi eier og bor på landet i trønderriket ;)

Herlighet! Dette høres jo helt fantastisk ut😍

Selvom jeg elsker å bo med folk rundt meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marge Simpson
Skrevet

Jeg bor i en firemannsbolig og leier. 5000 i mnd. 2 soverom.

Med forferdelige naboer😜

Altså da mener jeg to naboer som stadig er i tottene på hverandre hvor av den ene en gang drapstruet han andre, mens barnet mitt på 5 år var tilstedet.

Politet er ofte på besøk også!

Litt trist i grunn for vi bor midt mellom fjell og stranden.

Har kjøpt tomannsbolig nå, som holder på å bli bygget og da bor vi litt lenger fra fjellet og enda nærmere stranden. Med tre soverom. Enda nærmere barnehage og skole😊 Du kan tro jeg GLEDER meg.

Gjest Marge Simpson
Skrevet

For ordens skyld så er politiet hos naboen, og ikke hos oss😜

Skrevet

Vi bor på en gård som ikke driftes lengre, stort fint hus, stort utearelae, ingen hus tett oppi vårt hus, helt nede ved vannet, naust i vannkanten. Alt er vårt ned dit, privat, så ingen kan bare komme dit å ta seg til rette uten avtale. To naboer har brukslov til å sette ut båtene sine, men de ser vi aldri.

Vi eier og bor på landet i trønderriket ;)

Herlighet! Dette høres jo helt fantastisk ut

Selvom jeg elsker å bo med folk rundt meg!

Det er helt fantastisk også, jeg er også vant med å bo i nabolag og trodde det var det jeg ville, men etter å ha bodd her i et år nå og kjent på friheten av så mye tumleplass for oss og ungene så er det ingen annen plass jeg heller kunne bodd. Ungene er ute hele dagene og har mange mål å leke på, stier ned til fjærasteinene, vi har ryddet et område og fylt på sand slik at vi kan bade når det nå en gang blir sommer ;)

Skrevet

Vi bor i et slitent rekkehus. Med en hageflekk stapp full av løvetann.

Men det er en start. Og det er vårt (og bankens). Og vi har all min familie innen gåavstand, og deler av mannens innen sykkelavstand. Noe som er en drøm for ungene (og besteforeldre). Gåavstand til jobb og barnehage og skole har vi også.

Men jeg drømmer om lotto og enebolig med stor hage. (Uoppnåelig i min by på lærerlønn). 😊

Anonymous poster hash: bc87d...8cd

Skrevet

Vi eier en blokkleilighet på 50m2 i Oslo øst. To voksne og snart barn. Er på utkikk etter noe større. Betaler ca 10000kr mnd (lån og husleie).

Anonymous poster hash: c77f5...498

Skrevet

Eier hus på 170 kvm. Nydelig opparbeidet og usjenert tomt. Et 70-tallshus som bærer preg av å være akkurat det. Passer perfekt med respatexbordet vårt og den grønne sofaen.

Anonymous poster hash: 0de36...ac7

Skrevet

I enebolig, ca 160 kvm samt 2 tilhørende bygninger. Stor tomt. Delvis nyoppusset. Huset er nesten 100 år i utgangspunktet betaler omlag 7000 per mnd.

Anonymous poster hash: c830f...812

Skrevet

Rekkehus på ca. 120 kvm i Oslo med en liten hageflekk. Helt greit, drømmer om enebolig, men i mellomtiden er det deilig å ikke "bo seg ihjel". :)

Anonymous poster hash: a1cad...cec
Skrevet

I drømmehuset, på drømmetomten på drømmestedet.

Her skal vi uten tvil bli gamle 💖

Men vi har eid to rønner før vi kunne kjøpe dette.

Koster 12000 i mnd. Huset er ikke fullstendig belånt.

Sørlandet.

Skrevet

Eier Enebolig med utleie (mulighet for to små leiligheter eller en stor).

Skrevet

Eier 3-roms leilighet sentralt i Oslo øst, jeg og ett barn. Betaler 15000 i mnd, leiligheten fikk verdivurdering på 3,5 tidligere i år. Har ingen hageflekk, men super bakgård med masse unger og hyggelige naboer. Love it!

Anonymous poster hash: 0dea3...813
Skrevet

Bor midlertidig trangt i en 3-roms leilighet med 4 barn. Men bygger et hus på 550kvm som vi skal flytte inn i til jul😊

Skrevet

Mye forskjellig her :) vi bor på under 50kvm og venter tvillinger 😂 men vi bor på drømmeplassen og eier. Spørs om vi må oppgradere litt etterhvert.

Anonymous poster hash: bf945...091

Skrevet

Leilighet i bygård på Frogner, eier, 270 m2, er verdt ca 20 mill. Heldig med å komme inn på boligmarkedet tidlig :-)

Anonymous poster hash: 5c6ae...fcd

Skrevet

Eier enebolig på rett over 400 kvm. Betaler ca 16000 kr mnd. 8000 kr inn i leieintekter. Leier ut ca 70 kvm. Bor i et bittelite byggefelt i en veldig liten sørlandsby :) Bor sentralt med utsikt over byen og stranda og fjellet like ved oss! Ungene har masse nabobarn å leke med og vi stortrives! Det er et 75-modell hus som vi har pusset opp og bygd på. Nå mangler bare hagen. Men vi sparer og sparer ;) så til neste år skal vi endelig få oss hage :)

Anonymous poster hash: 1a745...34e

Skrevet

Vi bo

Anonymous poster hash: a88ab...bf0

Skrevet

Vi har enebolig og 5 mål tomt 100m fra sjøen. Fantastisk plass. 20 minutter i bil inn til sentrum.

Koster oss ca 12000 pr mnd.

Anonymous poster hash: 9e574...bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...