Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I blokk? 4 manns bolig? Rekkehus eller hus? Eier eller leier? Hva koster det i mnd og i hvor bor dere?

Anonymous poster hash: dfbda...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover på sofaen til broren min

Anonymous poster hash: 46189...d69

Skrevet

Eier enebolig med fin hage i et rolig nabolag. Kjøpt drømmehuset på drømmeplassen. Litt oppussing gjenstår, men det går helt fint å bo slik vi bor inntil videre

Skrevet

Bor I leilighet ned ett soverom I blokk med 4 etasjer. Kjøpte før jeg fikk barn og så ble jeg alene og har ikke fått flyttet på meg enda.

Har ett sted å bo men føler ikke jeg har ett hjem.

Anonymous poster hash: f8222...ab1

Skrevet

Vi bor i enebolig på 240kvm med 20 mål tomt ved Hamar. Det koster oss 9000kr i måneden for lånet og ca 1500kr månedlig med kommunale avgifter, veiavgift, brøyting.

Anonymous poster hash: 929b6...dd7

Skrevet

Bor i enebolig, leieboere, betaler 8700 pr mnd.

Satser på førstepremien i vikinglotto på onsdag, for drømmehuset er til salgs :P hehe

Skrevet

5-roms med 2 bad sentralt i Oslo. Nytt vi kjøpte for 2 år siden. 6.2 mill.

Anonymous poster hash: 9e0d0...a17

Skrevet

Bor på landet. Bygget nytt hus for 5 år siden :)

Skrevet

Bor i nydelig nyoppusset enderekkehus med hage og utsikt i storby. Betaler 12000 pr mnd for å bo her. Elsker det!

Anonymous poster hash: e8510...2b3

Skrevet

Bor i rekkehus på et tettsted 20 min fra storby.

Eier, og trives utrolig godt!! Ca 130 kvadrat. Betaler ca 5.600,- pr mnd på lånet.

Anonymous poster hash: b2be1...fbf

Skrevet

Har kjøpt meg 4-roms rekkehus på 130 kvm. som jeg skal bo i med to barn. Mindre by med cirka 40.000 innbyggere, får boutgifter på rundt 10.000,- i måneden.

Anonymous poster hash: c642b...618

Skrevet

Kjøpte enebolig på drømmeplassen i vår, stor flat tomt! Er en del som må gjøres med huset. Grunnflata er bare 83kvm, men med full kjeller, som vi holder på å innrede nå, håper å være ferdig med den til jula. Ellers så skal vi få et tilbygg på huset på ca 50-60kvmi løpet av neste år! Da blir det perfekt! Betalte kun 1mill for huset (kjøpt privat innen familien), så vi har litt å gå på når vi skal låne penger til å bygge ut:)

Anonymous poster hash: be0a2...47c

Skrevet

Studentbolig. 3-roms på ca 50 kvadrat. Bor i 1 etasje og kan gå rett ut på fellesområdet. Bor i en liten by på Sørlandet. Leier for 6500 kr/mnd.

Anonymous poster hash: 09929...91e
Skrevet

Leier leilighet på sørlandet. 100 kvadrat ca, betaler 8000,- inkl strøm og internett. Veldig spesiell leilighet og vi trives godt. Stor hage også :) Men vi trenger snart mer plass så blir nok flytting til neste år, håper vi finner noe her i nærheten for vi stortrives! 

Anonymous poster hash: 54425...a4c
Skrevet

Kjøpte enebolig på drømmeplassen i vår, stor flat tomt! Er en del som må gjøres med huset. Grunnflata er bare 83kvm, men med full kjeller, som vi holder på å innrede nå, håper å være ferdig med den til jula. Ellers så skal vi få et tilbygg på huset på ca 50-60kvmi løpet av neste år! Da blir det perfekt! Betalte kun 1mill for huset (kjøpt privat innen familien), så vi har litt å gå på når vi skal låne penger til å bygge ut:)

Vi betaler forresten 3500kr i lån hver mnd.

Skrevet

3roms i oslo og betaler 10`.. plutselig fikk jeg litt tidspress på å pusse opp gjesterommet/barnerommet :)

Anonymous poster hash: d9d49...010

Skrevet

Leier en leilighet på ca. 80 kvm. (Første etasje i et hus.) Betaler 8000 i måneden og bor omtrent midt i Lillehammer.

Skrevet

Tomannsbolig. 170 m2 ca. Noe oppusset, noe fra 90 tallet, men alt i alt god standard. Har 5 soverom, hvorav 3 i bruk, et gjesterolle og en brukes som kjellerstue/lekerom.

Anonymous poster hash: a1efe...f0f

Skrevet

Tomannsbolig. 170 m2 ca. Noe oppusset, noe fra 90 tallet, men alt i alt god standard. Har 5 soverom, hvorav 3 i bruk, et gjesterolle og en brukes som kjellerstue/lekerom. Anonymous poster hash: a1efe...f0f

Det koster 10000 i lån nå, og kommunale avgifter utenom. Eier og lånet er på 2 mill, men verdien godt over dobbelt. En av Norges største byer.

Anonymous poster hash: a1efe...f0f

Skrevet (endret)

Vi bor på en gård som ikke driftes lengre, stort fint hus, stort utearelae, ingen hus tett oppi vårt hus, helt nede ved vannet, naust i vannkanten. Alt er vårt ned dit, privat, så ingen kan bare komme dit å ta seg til rette uten avtale. To naboer har brukslov til å sette ut båtene sine, men de ser vi aldri.

Vi eier og bor på landet i trønderriket ;)

Endret av petitt
Skrevet

Enebolig, 250 kvm, 1,5 mål tomt, rolig eldre boligfelt, blindvei så ingen gjennomgangstraffikk.

Huset kostet 1,9 mill da vi kjøpte det, har pusset opp mye over tid, men har fremdeles en del igjen.

Har i dag 2,5 mill i gjeld på det og sist verdivurdering var på 3,7 mill.

Anonymous poster hash: 67995...860
Skrevet

Eier enebolig, tre mil utenfor en av storbyene. Betaler 12000kr i mnd.

Anonymous poster hash: 8024e...c79

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1 mål tomt. Hus på ca 170 kvm. Nylig brukt en formue på å lage oss en flott hage. 4 soverom og litt trangt om plassen, men blir boende her for alltid :)

Skrevet

Bygd hus i fjor litt utenfor en av Norges største byer. 140 kvm, to etg, hage. Betaler 13 000 på lånet i mnd, 1000 i kommunale utgifter i mnd.

Anonymous poster hash: 7783f...769

Skrevet

Bor i Son, 40 minutter sør for Oslo i en enebolig på 300 kvm med 7 soverom, 3 bad, stor hage og tre terrasser. Betaler 18 000 kr i måneden på lånet.

Anonymous poster hash: 791e9...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...