Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

En gruppe på FB hadde fungert fint for meg også, hadde vært lettere å følge med, er nesten ikke her inne lenger...

 

 

Sitter å leser om 5:2 dietten i dag, vurderer den.. Men spørs om det vil gå bra de 2 dagene i uka, siden jeg må være mye aktiv uansett hvilke dag det er.. :P Ikke lett å bestemme seg, spørs om en bare må teste det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg med jeg også! Vekt på 85 kg den 01.07.15, og siden da har jeg kuttet ut brus og snop. Spiser sunt og regelmessig. I går starta jeg med 30 days shred. Vekta viser nå 83,3 kg. Målet er 65 kg, med delmål på 75.

Ligger på ca 1600-1700 kalorier om dagen.

Lykke til alle damer! :hoppe:

 

I dag viste vekta 82,9! Var ganske lei av å se at vekta gikk opp, selv om jeg regnet med det var muskler og vann. Håper det har snudd seg nå, når en milepæl når jeg bikker under 80! Har trent hver dag siden jeg starta med 30 days shred. Skal begynne med level 2 nå. Ser forskjell, føler meg sterkere også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Hvordan går det med dere alle?

Har slitt med småspising på kvelder/når jeg er alene før, men endelig funnet en måte å unngå det på.. Fargelegging! Kjøpt meg kreativitet og mindfulness bøker og tegneblyanter, og glemmer helt av småspisingen når jeg holder på med de, så skal nok teste ut en del av det når samboeren har reist og jeg mer alene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det feil vei, men jeg har bare meg selv å takke. Alt for mye selvsabotering :(

 

08.07 : 93,7 kilo

12.07 : 93,5 kilo

19.07 - 95,7 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.07: 85,0 kg

07.07: 83,3 kg

15.07: 82,9 kg

19.07: 81,5 kg

 

Har tatt inn 6 cm rundt midjen og rundt hoftene. Har ikke målt noe ellers, men ser tydelig forskjell, og kroppen har blitt kommentert av kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bedre enn jeg hadde trodd hvertfall.. Enda ikke 100% ferdig med mensen (moro med kobberspiral, noen ganger hopper jeg over mensen, andre ganger kan det holde på opp til 2 uker o.O ) Men skal gå enda mer inn for vekttap i dag ja :) Verste søt suget og sultfølelse er over :)

 

6 juli: 105 kg

13 juli: 104,7 kg

20 juli: 104,4 kg

 

Dette er uka jeg går for fullt inn for dette, men blir ikke fullt så mye aktivitet ute, da eldste barnet er "sengeliggende" (ligger på sofaen, stakkaren har fått store vannkopper under benet, så klarer nesten ikke gå <3 Spørs om mor i hjemmet får finne frem 30 days shred etter ungene er lagt på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gikk det også feil vei. Opp 2 kg til 78.3 i ferien. Men nå har jeg startet på Improvinglives.com sitt sommerklar program. Blir vel mer julekropp 😄 Er på dag en i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vekt på ferie.

Flink pike strever midt i all feriematen.. Håper jeg ikke har gått mye opp når vi kommer hjem neste uke... 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil gjerne bli med her☺ er ikke første gang jg har meldt meg på slanking her inne, men skal prøve på nytt igjen nå når ferien er over neste uke. Har nettop vært i sverige, så har noen utfordringer i huset for øyeblikket😂

Høsten 1013 startet jeg slankingen min, og har gått ned 15 kg siden da, og det er etter et svangerakap og amming i 7 mnd(kroppen min tviholder på all vekt under amming..) etter endt amming veide jeg 89 kg. Vekta i dag(etter 2 uker frotsing) viste 85.6 kg. Før ferien var jeg nede i 83.6, så håper å se det tallet igjen snart!

Utgangspunktet mitt var 100.0 kg fordelt på 170 cm. Ønsket mål er under 70 kg, realistisk mål er mer 75😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff og veldig uff. Jeg har funnet ut at jeg er altfor god på selvsabotering, og for dårlig på selvkontroll :( :(  Begynner stadig et nytt og bedre liv  i morra, men når morradagen kommer.............. :(

 

Viljestyrke kom til meg :)



Anonymous poster hash: 0d9fe...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uff uff og veldig uff. Jeg har funnet ut at jeg er altfor god på selvsabotering, og for dårlig på selvkontroll :( :(  Begynner stadig et nytt og bedre liv  i morra, men når morradagen kommer.............. :(

 

Viljestyrke kom til meg :)

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Det er et mønster man må presse seg selv ut av, jeg tenkte slik selv også, men så prøvde jeg heller å tenke at "akkurat her, akkurat NÅ, starter forandringen!" Funket godt, men jeg gikk for raskt ned i vekt, noe som medførte at jeg gikk like lett opp igjen når jeg gikk over til vanlig mat igjen. Så nå handler det om de små endringene i hverdagen.. Endringer man kan fortsette med når en har gått ned nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fremdeles feil vei :( Men etter å ha vært rett over 97 tidligere i uka, så har jeg gått litt ned igjen etter å ha tatt meg sammen......igjen :) Håper og tror at jeg er på rett spor igjen og neste uke viser det :)

 

08.07 : 93,7 kilo

12.07 : 93,5 kilo

19.07 : 95,7 kilo

26.07 : 96,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 juli: 105 kg

13 juli: 104,7 kg

20 juli: 104,4 kg

26 juli: 104,5 kg

Uka ble langt fra planlagt, men trodde jeg skulle gått opp mer ut fra inntaket mitt å dømme, men startet opp med 30 days shred på tirsdag, så det har vel stoppet en del vekt oppgang.. Men, fortsatt ikke slik det skulle være :P Ungene starter opp igjen i bhg i morgen, så da blir det lettere å være aktiv, både i forhold til levering og henting i bhg, og aktiviteten på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff juli var kanskje ikke den beste mnd å starte i. Ferie = mye god mat, is, brus og alt det der. Men fra i MORGEN, da skal jeg virkelig prøve. 

 

Har gått opp 2 kg. Så starter på ca 97 kg og ikke 95 :-O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy smokes! Har gått opp 4 kg på to uker denne ferien!🙊 håper virkelig disse går lett av så jeg havner under 84 igjen, var ikke morro å se vekta viste 86.9😣😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy smokes! Har gått opp 4 kg på to uker denne ferien! håper virkelig disse går lett av så jeg havner under 84 igjen, var ikke morro å se vekta viste 86.9

4 kg på to uker? Det er nok aller mest vann oppsamling i kroppen, ikke fett ;) Vet det kanskje er en mager trøst, men det kan jo hjelpe å tenke slik på det. Prøv en uke uten salt, eller begrens det så mye som mulig, så forsvinner de nok fort igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Holy smokes! Har gått opp 4 kg på to uker denne ferien! håper virkelig disse går lett av så jeg havner under 84 igjen, var ikke morro å se vekta viste 86.9

4 kg på to uker? Det er nok aller mest vann oppsamling i kroppen, ikke fett ;) Vet det kanskje er en mager trøst, men det kan jo hjelpe å tenke slik på det. Prøv en uke uten salt, eller begrens det så mye som mulig, så forsvinner de nok fort igjen også :)

Takk😊 vekta viste 85.1 i dag da jeg sto opp, så allerede er mye borte!😆 kan jo komme av at jeg har dærlig i magen oga noe jeg har spist, men alt i alt fornøyd😜 ca 1 1/2 kg igjen til jeg er tilbake til minimumsvekta mi😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne være med her :)

Jeg har vært med på to andre slanketråder, men etter to år med slanking på dib er jeg fortsatt ikke i mål...

 

Kort om meg; mann og to barn (en i bhg, en på skole) jobber fullt og føler dagene ofte er hektiske og krevende. Les: flink til å lage unnskyldninger for dårlige valg og trøstespising...

 

Har i løpet av flere år kjempet meg fra 99 til 80.9 som vekta viste i dag. I fjor høst var jeg nede i 75 kg men i løpet av våren la jeg på meg mange kilo igjen. Hodet mitt jobber altfor ofte mot meg selv :(

 

Første mål nå er å kjempe meg ned til 75 igjen. Da skal jeg vurdere om jeg skal jobbe for å holde meg der, eller sloss for å komme meg under 70. Den ultimate slankedrømmen er å veie 65 kg da jeg er 165 høy.

 

Gleder meg til å bli kjent med dere andre slankere og dele erfaringer og tanker med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg vil også gjerne være med her..

 

Jeg er 174 cm og veide i dag tidlig 83,5 kg. Januar 2015 veide jeg over 87 kg, så jeg er ihvertfall lavere enn det, også prøver jeg å glemme at jeg i våres var nede på 79 kg ;)

 

Jeg kommer til å veie meg hver fredag morgen,  og målet er å kutte ned på småspising og snop. Jeg spiser helt greit sunt og grei mengde mat til måltidene, det som gjør meg feit er det jeg spiser utenom måltider, sjokolade, potetgull, og min store svakhet, bakerivarer (boller, wienerbrød, skoleboller, kanelboller osv osv osv).

 

Jeg har ikke en klar vekt jeg vil ned til, mitt mål er igjen å passe klær i str 38, for å gjøre det må jeg veie et sted mellom 65 og 70 kg tror jeg. Kroppen er jo forandret etter 4 svangerskap, men jeg veide 65 kg før og brukte da str 38 i klær. Første mål får bli å komme meg ned til 70 og se hvordan kroppen ser ut da.

 

Litt feriemodus enda, skal til utlandet neste uke, og skal prøve holde meg i skinnet uten å være helt fanatisk på tur. Uken etter det er hverdagen i gang og det er full skjerpings og fokus på vektnedgang.

 

Startvekt: 83,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tusler innom her fra sommerkroppen 2015 tråden.

 

Jeg er 165cm og veier 99 kg. Ønsker og gå ned til 65 kg. Har som mange prøvet og feilet mange ganger når det kommer til slanking. Siden i fjor høst har jeg gått ned 6kg og holdt det. Nå er jeg på ny glid og økt motivasjon med ny aktiv jobb i fra midten av august, og jeg har kjøpt meg fitbit charge klokke for å holde oversikt vet hvor mye jeg går og forbrenner. Denne har gitt meg aha opplevelse på hvor mye ekstra jeg må gå for å komme over 10000 skritt eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir også med her fra sommerkroppen 2015. Har ikke fått veid meg i sommer, men veier ca.115kg. Første mål er 110, deretter 5 og 5 kg. Målet til slutt er 65-70...

 

Her er det maten det står mest på, men skal være flinkere med planlegging og veiing av mat.

Skal investere i et aktivitetabånd som registrerer hvor mye jeg forbrenner iløpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.07: 85,0 kg

07.07: 83,3 kg

15.07: 82,9 kg

19.07: 81,5 kg

 

Har tatt inn 6 cm rundt midjen og rundt hoftene. Har ikke målt noe ellers, men ser tydelig forskjell, og kroppen har blitt kommentert av kolleger.

01.08: 80,5 kg

 

Trener fortsatt hver dag, men måtte tilpasse treninga siden jeg vrikket foten. Har mistet 13 cm rundt midjen og 11 cm rundt hoftene. Skal snart i gang med level 3, og etter det blir det 6 weeks six pack abs. Regner med å bikke under 80 kg i løpet av uka, og dermed nå mitt første delmål. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Spiser mye lavkarbo knekkebrød med magerost eller lettere Norvegia. Har salat eller andre grønnsaker ved siden av de fleste middagene. Ellers går det i havregrynsgrøt, bær med kesam i stedet for sjokolade og farris/vann i stedet for brus. Yoplait double 0 til mellommåltid. Har en svakhet for kaffe latte, så jeg tar meg gjerne en slik i løpet av dagen. Det blir litt lettere å holde fokus når jeg ikke må kutte ut alt. Koser meg med en plate freia premium 70% pluss litt brus i helgene.

 

Skal ligge på 1450 kalorier om dagen, men plusser på ca 220 pga treninga. Er 30 Days Shred jeg er på nå, har prøvd den 6 weeks six pack abs og den fungerer kanskje enda bedre. Gjør meg ferdig med 30DS før jeg hopper på den andre. Jeg fikk for dårlig tid til 1 time trening daglig, og det endte bare med at jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarte 30DS+6w6p.

Bruker lifesum-appen og legger inn alt jeg spiser + aktivitet. Finner også lettere oppskrifter av kosemat, feks squashlasagne og blomkålpizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, vekta står bom fast på 85 her😣 men nå er ferien over! Nå er det ikke mer godteri på kveldene og småspising mellom måltidene! Mamma har gått ned 26 kg på å spise 1 brødskive morgen, lunsj og kvelds og spise 1 posjon middag. Tenkte å følge denne oppskrifen selv. I bunn og grunn den jeg brukte da jeg gikk ned 12 kg i 2013, men da spiste jeg rugsprø istedefor brødskive👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...