Gå til innhold

Symptomer


Krilor

Anbefalte innlegg

Igår og idag har jeg hatt litt brunt i utfloden, og mer utflod enn før, og sterkere "mensmurringer" enn tidligere.. Har lest at det ikke trenger å være noe farlig, men siden det er min første gang er jeg nok litt "hypokonder" og ringte legevakta, så de ville ha meg inn og høre om det var noe liv der inne 😊 Setter så pris på at de tar meg seriøst, fordiom det kanskje bare er for å betrygge meg! Og kanskje jeg får hørt noe bankende der inne idag 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår og idag har jeg hatt litt brunt i utfloden, og mer utflod enn før, og sterkere "mensmurringer" enn tidligere.. Har lest at det ikke trenger å være noe farlig, men siden det er min første gang er jeg nok litt "hypokonder" og ringte legevakta, så de ville ha meg inn og høre om det var noe liv der inne 😊 Setter så pris på at de tar meg seriøst, fordiom det kanskje bare er for å betrygge meg! Og kanskje jeg får hørt noe bankende der inne idag 🙊

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Igår og idag har jeg hatt litt brunt i utfloden, og mer utflod enn før, og sterkere "mensmurringer" enn tidligere.. Har lest at det ikke trenger å være noe farlig, men siden det er min første gang er jeg nok litt "hypokonder" og ringte legevakta, så de ville ha meg inn og høre om det var noe liv der inne 😊 Setter så pris på at de tar meg seriøst, fordiom det kanskje bare er for å betrygge meg! Og kanskje jeg får hørt noe bankende der inne idag 🙊

Masse lykke til ❤️

Tusen takk ❤️ Blir jo nervøs, vi begge gleder oss jo kjempe mye, og hvis det ikke er noe mer liv der inne, så vet jeg faktisk ikke hva vi gjør.. Men får satse på at det kommer til å gå bra, har jo blitt glad i den lille spiren ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel den med minst symptomer her. Litt lavere BT enn vanlig, og legger jeg mye godvilje til, så har jeg litt ømme bryst. Og det her kommer og går ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med dere som er kvalme altså!!!

Haha Grini to ganger i dag fordi jeg er så kvalm.. Kaster ikke opp hver dag, men den henger lilsom over meg og sliter meg ut 😔😔 og så må man jo holde maska på jobb da :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt svært lite symptomer her også parasoll!

Bittelitt ømme pupper på kvelden.

Humørsyk. Tett i nesa :P

Ellers føler jeg meg absolutt ikke gravid, bortsett fra "synlig" mage allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer kommer og går men har periodevis i løpet av dagen ømme pupper, kvalm, trett, hormonell, lett irritabel.....Tårene kommer lett. Men det som plager mest er allergi og nå TETT nese. Får ikke puste! Og det er vanskelig å spise og drikke, og prate. Håper det gir seg. Orker ikke 7 mnd til med å være så tett i pappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt svært lite symptomer her også parasoll!

Bittelitt ømme pupper på kvelden.

Humørsyk. Tett i nesa :P

Ellers føler jeg meg absolutt ikke gravid, bortsett fra "synlig" mage allerede ;)

Ja, jeg føler også at magen har begynt å komme..! Men, deilig å slippe mange av symptomene altså.. Spesielt siden jeg faktisk er veldig trygg og rolig på at denne graviditeten kommer til å gå fint 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lite symptomer,men er bare 4+4 så skulle vel kanskje ikke forvente så mye symptomer enda. Antydning til kvalme av og til, tyngdefølelse i livmor, livmor jobber kjennes d ut som, ligamentbånd som strekkes, veldig ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel strengt tatt med i april gruppa, men den er ikke opprettet enda. Terminkalkulator sier jeg har termin 3. april.

Håper jeg får være her en liten stund? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare tipse om armbånd mot kvalme man får kjøpt på apoteket. Jeg har vært en del kvalm og følt med fyllesyk hver dag, men etter at jeg begynte å bruke disse føler jeg meg så mye bedre. Jeg var helt åpen for at det ikke skulle funke, men jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve. Det funker nok ikke for alle, men jeg er veldig glad for at jeg fant disse. Jeg tar de på før jeg står opp hver dag og tar de av rundt Kl to. Jeg kjøpte mine på ebay til 50 kr, men du får de også på apoteket.

 

http://www.apotek1.no/produkter/sea-band-armbaand-reisesyke-kvalme-standard-1par-921816p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare tipse om armbånd mot kvalme man får kjøpt på apoteket. Jeg har vært en del kvalm og følt med fyllesyk hver dag, men etter at jeg begynte å bruke disse føler jeg meg så mye bedre. Jeg var helt åpen for at det ikke skulle funke, men jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve. Det funker nok ikke for alle, men jeg er veldig glad for at jeg fant disse. Jeg tar de på før jeg står opp hver dag og tar de av rundt Kl to. Jeg kjøpte mine på ebay til 50 kr, men du får de også på apoteket.

 

http://www.apotek1.no/produkter/sea-band-armbaand-reisesyke-kvalme-standard-1par-921816p

Å, takk for tips Fru Boble.. Jeg går og er konstant kvalm fra rundt kl 1400 og resten av kvelden. I går var jeg kvalm da jeg la meg og måtte stå opp igjen klokken 01:00 for å spise... Kaster ikke opp, er bare utrolig uggen...

 

Rett på apoteket etter jobb! 👏🏼

 

Er det morgenkvalme du sliter med?

Mulig jeg burde ta det på rundt lunsj og ta det av når jeg legger meg jeg da. Får vel nesten prøve meg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville bare tipse om armbånd mot kvalme man får kjøpt på apoteket. Jeg har vært en del kvalm og følt med fyllesyk hver dag, men etter at jeg begynte å bruke disse føler jeg meg så mye bedre. Jeg var helt åpen for at det ikke skulle funke, men jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve. Det funker nok ikke for alle, men jeg er veldig glad for at jeg fant disse. Jeg tar de på før jeg står opp hver dag og tar de av rundt Kl to. Jeg kjøpte mine på ebay til 50 kr, men du får de også på apoteket.

 

http://www.apotek1.no/produkter/sea-band-armbaand-reisesyke-kvalme-standard-1par-921816p

Å, takk for tips Fru Boble.. Jeg går og er konstant kvalm fra rundt kl 1400 og resten av kvelden. I går var jeg kvalm da jeg la meg og måtte stå opp igjen klokken 01:00 for å spise... Kaster ikke opp, er bare utrolig uggen...

 

Rett på apoteket etter jobb! 👏🏼

 

Er det morgenkvalme du sliter med?

Mulig jeg burde ta det på rundt lunsj og ta det av når jeg legger meg jeg da. Får vel nesten prøve meg frem.

Jeg er mest kvalm om morgenen, ja, men hender jeg blir kvalm utover dagen. Da tar jeg de bare på igjen. Det står litt om hvordan de virker på pakka :) håper de hjelper deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bekymret fordi jeg ikke hadde så Mye symptomer for litt siden. Nå er puppene veldig mye mer ømme, er ekstremt trøtt hele tiden nesten. Også har kvalmen ankommet. Er nesten konstant kvalm hele dagen. Men kaster ikke opp, er bare kvalm og uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere andre kvalme:

Jeg dro på apoteket i dag å kjøpte sea-band, og har i ettermiddag spist en hel middag, uten at noe kom i retur!! Tror jeg er mindre uvel, men gir det et par dager å se om formen bedrer seg betraktelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere andre kvalme:

Jeg dro på apoteket i dag å kjøpte sea-band, og har i ettermiddag spist en hel middag, uten at noe kom i retur!! Tror jeg er mindre uvel, men gir det et par dager å se om formen bedrer seg betraktelig:)

Det er jeg bruker :) etter 5 bedre dager begynner jeg å håpe de fortsetter å virke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyyyserosa på papiret ved dobesøk + litt lyselyse brunt i trusen tidligere i dag, og nå er jeg DØDSREDD for at noe er galt!  :frown: 
Er tippet over i uke 6 i morgen.. Kjent litt mensmurringer i dag, men ikke mye. Synes brystene har blitt mindre ømme i dag også, i brystvortene er det omtrent ingenting lenger  :unsure: 

Ellers ingen gravidsypmtomer å kjenne. 

Noen med erfaringer?  :mellow: Frykter virkelig det værste nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyyyserosa på papiret ved dobesøk + litt lyselyse brunt i trusen tidligere i dag, og nå er jeg DØDSREDD for at noe er galt! :frown:

Er tippet over i uke 6 i morgen.. Kjent litt mensmurringer i dag, men ikke mye. Synes brystene har blitt mindre ømme i dag også, i brystvortene er det omtrent ingenting lenger :unsure:

 

Ellers ingen gravidsypmtomer å kjenne.

 

Noen med erfaringer? :mellow: Frykter virkelig det værste nå..

Huff, det er virkelig ikke gøy - men, brunt er jo gammelt, og lyserosa betyr jo at det er en liten mengde! Slimhinnene er veldig "lettblødelige" nå som det skjer så mye der inne - så det trenger ikke bety noe som helst ❤️ Veldig mange spotter og har blødninger uten at det betyr noe som helst - og murringer er også veldig vanlig. Skjønner veldig godt du er redd, men krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden, og at det kun er ett blodkar som har sprukket 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er så kvalm og uggen dagen lang, kaster aldri opp men brekker meg med jevne mellomrom... Grusomt å være så kvalm, nesten liten trøst at man er fler i samme situasjon, selvom jeg ikke unner noen å gå rundt med kvalme og oppkast... Føler det blir være for hver dag, og neste uke reiser vi til syden med toåringen på seks timers lang flytur... Kjenner jeg gruer meg litt, har gledet meg i flere måneder men denne kvalmen legger en liten demper på det... Jaja kommer jo heldigvis noe godt ut av det tilslutt... Men er så fælt når det står på som værst!

 

Prøvde foresten sånn sea bånd armbånd forrige graviditet men syns ikke det hjalp noe, men mulig jeg hadde de på feil, kanskje jeg skal finne de frem igjen... Så fint at de virker på noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå fikk jeg lyyyserosa på papiret ved dobesøk + litt lyselyse brunt i trusen tidligere i dag, og nå er jeg DØDSREDD for at noe er galt! :frown:

Er tippet over i uke 6 i morgen.. Kjent litt mensmurringer i dag, men ikke mye. Synes brystene har blitt mindre ømme i dag også, i brystvortene er det omtrent ingenting lenger :unsure:

 

Ellers ingen gravidsypmtomer å kjenne.

 

Noen med erfaringer? :mellow: Frykter virkelig det værste nå..

Huff, det er virkelig ikke gøy - men, brunt er jo gammelt, og lyserosa betyr jo at det er en liten mengde! Slimhinnene er veldig "lettblødelige" nå som det skjer så mye der inne - så det trenger ikke bety noe som helst ❤ Veldig mange spotter og har blødninger uten at det betyr noe som helst - og murringer er også veldig vanlig. Skjønner veldig godt du er redd, men krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden, og at det kun er ett blodkar som har sprukket

 

Takk for svar!  :hjerte: 

 

Prøver å roe meg med at det er vanlig.. Men synes det var så ekkelt når de få symptomene som ømme bryst og vonde brystvorter begynner å forsvinne  :( 

 

Har bestilt tidlig UL i uke 8, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...