Gå til innhold

Symptomer


Krilor

Anbefalte innlegg

Sure oppstøt har kommet hit for fult nå.... Det er så kjipt... Kan vell snart ikke spise noe annet enn agurk

Prøv litt tørt havregryn. Det hjelper kanskje litt på sure oppstøt.

Ellers er det gaviscon som kjøpes på apoteket som gravide kan drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kveld er verst. Morgen og hvis jeg har ligget på magen😅

Har gitt opp å ligge på magen jeg ;-) nytter ikke for meg , blir bare kvalm og uvel og det gjør vondt i puppene :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover dårlig.... I natt tar det kaka.... Har sovet 2 timer og nå får jeg ikke sove mere 😕 blir gal... Noen som har noen tips? Jeg er ikke vant me å ikke få til å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Det er slitsomt. Har lite tips dessverre..

 

Noen andre som sliter med treg mage?😩 Tar gjerne i mot tips der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Det er slitsomt. Har lite tips dessverre..

 

Noen andre som sliter med treg mage? Tar gjerne i mot tips der..

Drikk mye =) Jeg drikker og spise til ganske punktlige tider pga jobb, og har alltid vannflaske tilgjengelig. Sist jeg var gravid hadde jeg mye forstoppelse hvor det gikk 4-5 dager mellom hver gang jeg var på do. Da var jeg dårlig på både å spise og drikke nok. Denne gangen går jeg på do nesten hver dag. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg ser at så mange har masse symptomer, men ikke jeg. Har opplevd både MA og SA, og at jeg ikke har symptomer får meg ikke til å slappe av. Har litt opp og ned med ømme bryster og oppblåst på kvelden, og et meget svingende humør, men ellers ingenting.. Føler meg liksom ikke gravid, håper virkelig det endrer seg etterhvert. Legen min har ferie denne uka, så jeg skal til henne neste uke, og forhåpentligvis bli henvist til tidlig ultralyd. Kommer nok til å slappe mer av om jeg får se et bankende hjerte og vet at det er liv tross symptomene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg ser at så mange har masse symptomer, men ikke jeg. Har opplevd både MA og SA, og at jeg ikke har symptomer får meg ikke til å slappe av. Har litt opp og ned med ømme bryster og oppblåst på kvelden, og et meget svingende humør, men ellers ingenting.. Føler meg liksom ikke gravid, håper virkelig det endrer seg etterhvert. Legen min har ferie denne uka, så jeg skal til henne neste uke, og forhåpentligvis bli henvist til tidlig ultralyd. Kommer nok til å slappe mer av om jeg får se et bankende hjerte og vet at det er liv tross symptomene mine.

 

Jeg har det på samme måte. Ømme pupper og litt småkvalm innimellom, ellers veldig lite.... i tillegg har jeg litt småblødninger innimellom som ikke akkurat letter på bekymringen for MA. Blødningene er så små at det kun kommer litt på papiret en gang i mellom når jeg er på do og går gjerne dager mellom hver gang det skjer, men kjenner redselen er der hele tiden. Skal til legen på mandag, så håper at jeg kan få noen svar da. Henvisning til ul hadde vært supert, men tviler på at jeg får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff, jeg ser at så mange har masse symptomer, men ikke jeg. Har opplevd både MA og SA, og at jeg ikke har symptomer får meg ikke til å slappe av. Har litt opp og ned med ømme bryster og oppblåst på kvelden, og et meget svingende humør, men ellers ingenting.. Føler meg liksom ikke gravid, håper virkelig det endrer seg etterhvert. Legen min har ferie denne uka, så jeg skal til henne neste uke, og forhåpentligvis bli henvist til tidlig ultralyd. Kommer nok til å slappe mer av om jeg får se et bankende hjerte og vet at det er liv tross symptomene mine.

Jeg har det på samme måte. Ømme pupper og litt småkvalm innimellom, ellers veldig lite.... i tillegg har jeg litt småblødninger innimellom som ikke akkurat letter på bekymringen for MA. Blødningene er så små at det kun kommer litt på papiret en gang i mellom når jeg er på do og går gjerne dager mellom hver gang det skjer, men kjenner redselen er der hele tiden. Skal til legen på mandag, så håper at jeg kan få noen svar da. Henvisning til ul hadde vært supert, men tviler på at jeg får det...

 

Huff, nesten enda værre for deg som har blødninger da. Men håpe det bare er noen uskyldige blødninger som ikke betyr noe negativt! Skal prøve å få time til uka jeg også. Tror nok ikke det blir vanskelig for meg å få tidlig ultralyd i og med at jeg har opplevd to aborter allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst her også, og lavt BT! Føler meg gravid nå 😂. Ellers ingen andre symptomer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst her også, og lavt BT! Føler meg gravid nå . Ellers ingen andre symptomer....

Hurra! Der kom endelig symptomer til deg også! *klapper i hendene * :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksesmertene i livmor har avtatt noe... Har vært helt uten i dag. Er det normalt? Er 5+5 i dag... Har vært så vant med di smertene at nå føler jeg jo at noe er galt siden di ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sååååååå kvalm nå😣😣😣

 

Alle sier at det skal være så deilig å ikke være fyllesyk på søndager det neste året. HALLO!!!! Jeg er fyllesyk hveeeeer kveld nå. Av og til midt på dagen også. Og det er IKKE fordi jeg har gjort noe hyggelig med venner kvelden før 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn små kvalm hele tiden. Er ikke så kvalm at det går ut over hele livs gnisten min men er kvalm nok til at det er fryktelig irriterende. Også er jeg sulten hele tiden men når jeg begynner å spise så føler jeg at magen er full og så får jeg ikke i meg mat alikevel. Har også begynt å være forferdelig trøtt. Begynner så smått å føle meg litt gravid ja ! Men heldigvis ingenting uoverkommelig enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn små kvalm hele tiden. Er ikke så kvalm at det går ut over hele livs gnisten min men er kvalm nok til at det er fryktelig irriterende. Også er jeg sulten hele tiden men når jeg begynner å spise så føler jeg at magen er full og så får jeg ikke i meg mat alikevel. Har også begynt å være forferdelig trøtt. Begynner så smått å føle meg litt gravid ja ! Men heldigvis ingenting uoverkommelig enda. :)

Helt likt her. Vært sånn en drøy uke. Var ikke sånn forrige gang, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksesmertene i livmor har avtatt noe... Har vært helt uten i dag. Er det normalt? Er 5+5 i dag... Har vært så vant med di smertene at nå føler jeg jo at noe er galt siden di ikke er der.

Jeg tror det er helt normalt at symptomer kommer og går! Jeg har iallefall opplevd dette selv! Gikk nesten en uke uten livmor-stikninger/smerter, også plutselig kom det tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn små kvalm hele tiden. Er ikke så kvalm at det går ut over hele livs gnisten min men er kvalm nok til at det er fryktelig irriterende. Også er jeg sulten hele tiden men når jeg begynner å spise så føler jeg at magen er full og så får jeg ikke i meg mat alikevel. Har også begynt å være forferdelig trøtt. Begynner så smått å føle meg litt gravid ja ! Men heldigvis ingenting uoverkommelig enda. :)

 

 

 

 

Åh har det ganske likt. Kvalm hele tiden, og sulten! Føler jeg ikke gjør annet enn å spise, og kjenne på den forbaskede kvalmen... Var sånn sist å og da gikk det over i uke 12... Krysser fingre for at det går over tidlig denne gangen også... Jeg syns det er helt pyton å gå å være småkvalm døgnet rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har blitt forkjøla jeg :-( lest masse rundt nå fordi jeg var redd for at en forkjølelse kunne skade spiren. Feks når jeg hoster osv. Men det eneste jeg fant som kunne skade var ekstrem høy feber. Og feber har jeg ikke fått i det hele tatt. :-) så satser på at det går bra. Men utrolig sliten jeg blir av å være syk og "gravidtrøtt" også. Hehe. Bare ligget i senga hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg blitt helt "tett i pappen" 🙊 Jeg er ikke forkjølet, men er helt tett i nesa, og øynene renner og hodet er som innpakket i bomull 😷 Føles egentlig ut som allergi, men samboeren hadde vannkopper forrige uke, og fordiom jeg har hatt det, så har jeg helt noia for å få det eller brannkopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ikke så mange symptomer. Oppsvulmede og ømme bryst var det som fikk meg til å mistenke graviditet. ellers fikk jeg de samme symptomene som når jeg venter mensen; Skikkelig kviseutbrudd, oppblåst, litt humørsyk og veldig trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snorker!!! Har gjort det med begge barna, og det er irriterende for mannen, men egentlig veldig greit - fordi det er ikke noe jeg kan "innbile" meg - det er faktisk bare sånn når jeg er gravid 😜 ellers er jeg kvalm, trøtt og hormonell - og veldig sulten... Venter bare på hyperemisis, da jeg har hatt det med begge småtrolla 😔 krysser fingrene for at jeg slipper unna - men er bare 5+2 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snorker!!! Har gjort det med begge barna, og det er irriterende for mannen, men egentlig veldig greit - fordi det er ikke noe jeg kan "innbile" meg - det er faktisk bare sånn når jeg er gravid 😜 ellers er jeg kvalm, trøtt og hormonell - og veldig sulten... Venter bare på hyperemisis, da jeg har hatt det med begge småtrolla 😔 krysser fingrene for at jeg slipper unna - men er bare 5+2 i dag!

Når fikk du hyperemisis?

 

Jeg føler jo jeg har sluppet bra unna kvalmen. Er småkvalm innimellom men har ikke spydd 😊

Men det kan vell fortsatt skje? Eller?

Var ikke kvalm i det heletatt me første 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i slutten av uke fem begge gangene... 😔 er skikkelig kvalm nå også, og må spise gjevnt for å unngå å kaste opp. Men, nå har jeg lært hva kroppen min trenger for å unngå så alt for mange innleggelsene - så håper å slippe enda billigere unna denne gangen 👍🏻 er jo enda håp for å slippe unna 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...