Gå til innhold

Noen som vil bli med meg ned i vekt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner i dag. Veier 81. Ønsker å gå ned til 72.

Det eneste som funker for meg er lavkarbo. Da forsvinner sukkersuget helt og jeg er definitivt sukkeravhengig. Har gått ned fra 92 til 81 på Easylife i vår, men falt av da jeg begynte å spise karbohydrater igjen. Så jeg kjører kosterstattere fra Easylife denne uken (ca 550 kcal/dagen)  for å få en kickstart, og fortsetter på vanlig lavkarbo neste uke.  

Anonymous poster hash: 377e7...cc9

550/kcal dagen? Det er jo per definisjon nesten å faste? Får man ikke elendig forbrenning av sånne kurer? Sorry å blande meg altså, men det hørtes sykt lite ut... 

Anonymous poster hash: 04d54...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner i dag. Veier 81. Ønsker å gå ned til 72.

Det eneste som funker for meg er lavkarbo. Da forsvinner sukkersuget helt og jeg er definitivt sukkeravhengig. Har gått ned fra 92 til 81 på Easylife i vår, men falt av da jeg begynte å spise karbohydrater igjen. Så jeg kjører kosterstattere fra Easylife denne uken (ca 550 kcal/dagen)  for å få en kickstart, og fortsetter på vanlig lavkarbo neste uke.  

550/kcal dagen? Det er jo per definisjon nesten å faste? Får man ikke elendig forbrenning av sånne kurer? Sorry å blande meg altså, men det hørtes sykt lite ut... 

Anonymous poster hash: 04d54...01a

Ja, det er lite. Men det går greit for en uke. Det funker for meg. Må ha totalstopp på alt, før jeg legger meg på et fornuftig nivå videre. Lavkalori på mat funker ikke, da jeg er altfor glad i mat og jeg må ligge veldig lavt for å faktisk gå ned. Så det blir dette en uke, så lavkarbo videre. Det blir en slags faste/renselse, og det trengs :)

Skrevet

Hvor mye karbohydrater er det i måltidserstatterne fra easylife? Og får man kjøpt dem i butikk /helsekost?

Nutrilett har mye karbohydrater. Atkins er kanskje de med minst?

Lavkarbo virker veldig greit til nå. Kjører middels, med max 50 gram karbohydrater/dag. Jeg elsker kjøtt og kokosmelk og slike ting, men sliter med å finne kjappe løsninger når jeg er ute med ungene. Var på impulstur til stranda en dag og jeg kjøpte med boller til ungene. Hva kan jeg kjøpe "on the go"?

Skrevet

Hvor mye karbohydrater er det i måltidserstatterne fra easylife? Og får man kjøpt dem i butikk /helsekost?

Nutrilett har mye karbohydrater. Atkins er kanskje de med minst?

Lavkarbo virker veldig greit til nå. Kjører middels, med max 50 gram karbohydrater/dag. Jeg elsker kjøtt og kokosmelk og slike ting, men sliter med å finne kjappe løsninger når jeg er ute med ungene. Var på impulstur til stranda en dag og jeg kjøpte med boller til ungene. Hva kan jeg kjøpe "on the go"?

Det er jeg faktisk usikker på. Kan sjekke pakkene når jeg kommer hjem i dag. Jeg kjøper dem på treningssenteret der jeg gikk på kurs.

Skrevet

Jeg kan godt opprette en hemmelig gruppe på Facebook så om dere er med kan dere sende meg PM her så jeg kan legge dere til :)

Har det blitt laget en gruppe på fb?

Kan det ikke heller lages en tråd på slankeforumet?

Anonymous poster hash: ec512...412

Skrevet

Jeg kan godt opprette en hemmelig gruppe på Facebook så om dere er med kan dere sende meg PM her så jeg kan legge dere til :)

Har det blitt laget en gruppe på fb?

Kan det ikke heller lages en tråd på slankeforumet?

Enig :-) 

Jeg stemmer på slankeforumet 

Skrevet

Jeg veide meg ikke i dag :-O

Men har allerede vært på matbutikken, og jeg klarte å la min favorittsjokolade ligge, selv om den var på tilbud!!! :-)

Jeg veier 94 kg, og vil ned til hvertfall 80kg. Helst 75.  (Jeg er ca 180 høy)

Det er sommerferie, og jeg er mye alene hjemme med småtrollinga, så ikke så lett å komme meg ut å trimme. 

Noen som har tips til "hjemme-trening?"  

Skrevet

Det er laget en hemmelig gruppe på facebook om dere vil være med :)

Skrevet

Da trekker jeg meg

Lykke til :)

Skrevet

Jeg trekker meg jeg også. Jeg syns det er godt å få være ,litt "anonym" her. 

Noen som evt vil være med i egen "slanketråd" på slankeforumet?

Skrevet

Har betydelig mer vekt enn deg å miste :P Skal ned 35-40 kg.. Så vet ikke om det er stort poeng i å henge meg på her, ser resten også skal ned 8-10 kg, så når dere er ferdig, sitter jeg igjen med 20-25 kg eller mer som skal av :P

Anonymous poster hash: e1d24...92a

Jeg skal ned like mye som deg😜.

Anonymous poster hash: 4ff86...5d5

Skrevet

Hvordan blir man med her?

Anonymous poster hash: 63a1c...3cb

Skrevet

Jeg trekker meg jeg også. Jeg syns det er godt å få være ,litt "anonym" her. 

Noen som evt vil være med i egen "slanketråd" på slankeforumet?

Jeg vil :) Opprett en tråd så blir jeg med :)

Skrevet

Hvor er slankeforumet :danse:

Anonymous poster hash: 4efbb...d3d
Skrevet

Hvordan blir man med her?

Anonymous poster hash: 63a1c...3cb

Kan sende meg en PM så kan jeg legge deg til :)

Skrevet

Hvor er slankeforumet :danse:

Anonymous poster hash: 4efbb...d3d

Ligger på dib sine sider under helse, se i listen på toppen. Rett ved siden av søkeboksen.

Skrevet

Jeg er med..

Må også ned 40kg. Tar 10 kg i første omgang..

Starter i dag..

Hilsen 3kløveret

Anonymous poster hash: 99067...e2e

Skrevet

Jeg kan godt være med begge steder. Skjønner at noen ønsker å være anonyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...