Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Trenger virkelig motivasjon og støtte. Jeg har aldri klart å slanke meg noen sinne i mitt liv. Vektnedgang etter fødslene teller ikke for det gikk av seg selv. Jeg er ikke overvektig, men må ned 8 kilo for å forhåpentligvis minske symptomene mine på PCO. Utfordringen min er å ikke spise potetgull, sjokolade pg drikke cola. Samme med karbohydrater, jeg eeeelsker ris, pasta osv. Jeg prøver å spise oftere og riktigere for å holde blodsukkeret stabilt gjennom dagen, dvs. lite sukker, karbohydrater og mer grønnsaker. Noen andre som vil henge seg på? Anonymous poster hash: 63a1c...3cb
Bumblebeee Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Jeg vil! Har begynt litt, men ikke helhjertet. Starter på lavkarbo i morgen. Skal ned 8 kg i første omgang.
Fandens Oldemor Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Jeg så denne da du la den ut tidligere i dag, og var veldig nært å svare ja! Har kyst til å gå ned ti kg slik at jeg passer klærne fra før jeg ble gravid. Men så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Er så utålmodig, og trenger raske resultater i alt jeg foretar meg.
Løvinna30 Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Jeg blir med ! Må ned 15-20 kg . Må ha sjokolade hver eneste dag 😔
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Har betydelig mer vekt enn deg å miste Skal ned 35-40 kg.. Så vet ikke om det er stort poeng i å henge meg på her, ser resten også skal ned 8-10 kg, så når dere er ferdig, sitter jeg igjen med 20-25 kg eller mer som skal av Anonymous poster hash: e1d24...92a
Bumblebeee Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Heng deg på likevel. Det er lettere å gjøre ting sammen. Erfaringsmessig så forsvinner denne tråden ganske kjapt fra førstesiden, og da blir den glemt. Jeg har hengt meg på slike tråder før, men det blir aldri noe mer... Hvordan skal vi gjøre dette?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjøpte en dyr sjokoladeplate til over 50kr. Noe med ingefær og sitron, mørk sjokolade. Lagde en konkurranse for meg selv hvor lenge jeg klarte ha denne. Spiste en liten bit når jeg ble sjokoladesyk. Det hjalp! Anonymous poster hash: 3e048...bc1
Løvinna30 Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Veie oss hver dag? Eller en dag i uka? Skrive hva slags søtt / godt som blir spist og drukket ? Ikke vanlig mat. Gi hverandre tips om mat ol? Kan vi lage gruppe her inne? Eller klarer vi å holde på denne tråden?
Bumblebeee Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Vi klarer vel å holde på den om vi skriver hver dag. Vi må nok bare bla litt bakover for å finne den. Vet ikke om det er mulig å lage gruppe her. Vi kan oppmuntre hverandre og gi råd, rapportere fremgang.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Veie oss hver dag? Eller en dag i uka? Skrive hva slags søtt / godt som blir spist og drukket ? Ikke vanlig mat. Gi hverandre tips om mat ol? Kan vi lage gruppe her inne? Eller klarer vi å holde på denne tråden? Det er vel kanskje lettere hvis det lages en tråd i slankeforumet, der vil den jo ikke forsvinne Anonymous poster hash: ec512...412
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Har betydelig mer vekt enn deg å miste Skal ned 35-40 kg.. Så vet ikke om det er stort poeng i å henge meg på her, ser resten også skal ned 8-10 kg, så når dere er ferdig, sitter jeg igjen med 20-25 kg eller mer som skal av Anonymous poster hash: e1d24...92a Jeg kan bli med, skal helst ned 30 kg Anonymous poster hash: ec512...412
Love my kidz Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Veie oss hver dag? Eller en dag i uka? Skrive hva slags søtt / godt som blir spist og drukket ? Ikke vanlig mat. Gi hverandre tips om mat ol? Kan vi lage gruppe her inne? Eller klarer vi å holde på denne tråden? Det er vel kanskje lettere hvis det lages en tråd i slankeforumet, der vil den jo ikke forsvinne Anonymous poster hash: ec512...412 Enig! Jeg vil være med. Er søvnløs i natt fordi jeg har trykt i meg så mye rart i kveld. Nå MÅ det ta slutt!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Så gøy folkens!!! Spise ofte og rett er vel to stikkord, men så var det den sjokoladen da.... Tok resten av melkerullen i gårkveld og det var IKKE planen nei! Ny frisk i dag! Skal på butikken å handle litt lettvindt snack som jeg kan gomle når jeg blir sulten. Gulrøtter, yoplait 0% med vanilje er faktisk veldig god, gode grove knekkebrød og kanskje noen bær! Andre forslag man kan spise når man kjenner suget mellom måltidene? Anonymous poster hash: 63a1c...3cb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Je gikk ned fra ca 150 til 85. Har Vært nede på 80 når jeg ammet så har jeg gått opp igjen. Vil såååå gjerne gå ned til 70 så henger meg på her! Litt nedtur å måtte innrømme om jeg mislykkes da. Anonymous poster hash: 485a8...0f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 Har betydelig mer vekt enn deg å miste Skal ned 35-40 kg.. Så vet ikke om det er stort poeng i å henge meg på her, ser resten også skal ned 8-10 kg, så når dere er ferdig, sitter jeg igjen med 20-25 kg eller mer som skal av Anonymous poster hash: e1d24...92a Jeg vil ned så jeg kan gjerne være med deg 😊😊 Anonymous poster hash: b13c9...48a
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juli 2015 #18 Skrevet 6. juli 2015 Har betydelig mer vekt enn deg å miste Skal ned 35-40 kg.. Så vet ikke om det er stort poeng i å henge meg på her, ser resten også skal ned 8-10 kg, så når dere er ferdig, sitter jeg igjen med 20-25 kg eller mer som skal av Anonymous poster hash: e1d24...92a Jeg vil ned så jeg kan gjerne være med deg 😊😊 Anonymous poster hash: b13c9...48a Jeg og! Gått ned 30,gått opp 12, må ned 20-25 til.... livet altså!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #19 Skrevet 6. juli 2015 Jeg henger meg på, men jeg startet allerede for en uke siden. Planen er null snop, minimalt med karbohydrater og mindre porsjoner. Prøver også å begrense det fete litt. Trener dere? Her trener jeg ca 5 - 6 ganger i uka, har gjort det i noen mnd nå. Jeg startet på 68 og første delmål er 60 kilo. Har gått ned ca 2 kilo. Jeg har veid mye mer, men tar vekttapet etappevis, dette er siste etappe. Heia alle sammen! Anonymous poster hash: 04d54...01a
Bumblebeee Skrevet 6. juli 2015 #20 Skrevet 6. juli 2015 Da er vi i gang! Vekta viste 75,9 kg i dag, så da er planen å se synkende tall i ukene fremover. Litt om meg: 37 år, gift, 3 barn Vekt i dag 75,9 kg Ønsket vekt: 68kg i første omgang. Her regner det i dag. Jeg og ungene har ferie, mannen jobber. Dagen er startet med lavkarbofrokost: 2 stk glutenfri knekkebrød med litt meierismør og ett egg. Lader opp til en tur på Ikea og Cooo obs bygg.
Elza Skrevet 6. juli 2015 #21 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er med! Skal ned 10 kg. Om dere vil kan vi jo kanskje opprette en gruppe på Facebook? Om dere ikke vil kun ta det her så klart Jeg er 25 år, gift og har et barn. Veier 75 kg. nå og skal ned til 65 kg.
Bumblebeee Skrevet 6. juli 2015 #22 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er gjerne med på en lukket gruppe på Facebook.
Elza Skrevet 6. juli 2015 #23 Skrevet 6. juli 2015 Jeg kan godt opprette en hemmelig gruppe på Facebook så om dere er med kan dere sende meg PM her så jeg kan legge dere til
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #25 Skrevet 6. juli 2015 Jeg begynner i dag. Veier 81. Ønsker å gå ned til 72. Det eneste som funker for meg er lavkarbo. Da forsvinner sukkersuget helt og jeg er definitivt sukkeravhengig. Har gått ned fra 92 til 81 på Easylife i vår, men falt av da jeg begynte å spise karbohydrater igjen. Så jeg kjører kosterstattere fra Easylife denne uken (ca 550 kcal/dagen) for å få en kickstart, og fortsetter på vanlig lavkarbo neste uke. Anonymous poster hash: 377e7...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå