Gå til innhold

Andre sine truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle ikke på besøk, kun levere noe og vi bor 3 min unna.

Anonymous poster hash: 30bc8...b20

Hbis det tar barnet ditt 6 min å tisse på seg, ville jeg vurdert å starte med bleier igjen.

Anonymous poster hash: d9efc...c43

Barnet hadde på bleie da vi hadde kjørt bil ett stykke. Jeg og minstemann ble sluppet av, eldste og pappaen kjørte videre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du lært til neste gang, alltid ha med ekstra truse når dere er ute med eldstebarnet, uavhengig av hvor dere skal. Barnet er jo ikke helt tørr enda!

Det er nå greit, men liker alikevel ikke at barnet mitt bruker andre sine truser. Barnet hadde faktisk på seg bleie da det dro. Så hva de har gjort der aner jeg ikke. Barnet bæsjer kun hjemme hvis det skulle vært ett spm..

Ikke ofte jeg blir stum.... Nei, forresten, hva med å spørre mannen hva som skjedde der borte??

Skrevet

Hbis det tar barnet ditt 6 min å tisse på seg, ville jeg vurdert å starte med bleier igjen.

Barnet hadde på bleie da vi hadde kjørt bil ett stykke. Jeg og minstemann ble sluppet av, eldste og pappaen kjørte videre

Er det ikke flott at man kan forandre historiene sine som man vil for å få rett?

Skrevet

Er det ikke flott at man kan forandre historiene sine som man vil for å få rett?

Hva er forandret? Ingenting annet enn at jeg ikke skrev utdypet nok i hovedinnlegget.

Skrevet

Takker for deres synspunkter. Godt vi alle er forskjellige :) Ha en flott dag videre :)

Skrevet

Takker for deres synspunkter. Godt vi alle er forskjellige :) Ha en flott dag videre :)

Akkurat i dette tilfellet så er det jo dumt at vi er forskjellige..?

Skrevet

Hva er forandret? Ingenting annet enn at jeg ikke skrev utdypet nok i hovedinnlegget.

Les selv hva du legger til hele tiden. Tisset seg ut. Gjorde det sist dere car der. Men hadde på bleie for dere hadde kjørt langt, liker ikke at barna er der, men sender de dit likevel. Opphengt i en truse for så å fortelle at de konstant har lus og mark og ikke vasker hverken klær eller hus. Og hvorfor skulle barnet sitte på er håndkle i setet om det ikke var for at trusen var våt? Og hvorfor fikk ungen truse i stedet for bleie om det er det ungen bruker? Og hvorfor måtte dere låne truse ved sist besøk on ungen bruker bleie?

Skrevet

Da har du lært til neste gang, alltid ha med ekstra truse når dere er ute med eldstebarnet, uavhengig av hvor dere skal. Barnet er jo ikke helt tørr enda!

Det er nå greit, men liker alikevel ikke at barnet mitt bruker andre sine truser. Barnet hadde faktisk på seg bleie da det dro. Så hva de har gjort der aner jeg ikke. Barnet bæsjer kun hjemme hvis det skulle vært ett spm..

Men hvorfor ble bleien tatt av da, kunne den ikke blitt skiftet når dere kom hjem? Og hvorfor vet du ikke hva som skjedde der borte, var ikke mannen din der?

Anonymous poster hash: 9e2c3...637

Skrevet

Jeg aner ikke om trusen var ren.. Forrige gang de prøvde seg på å gi oss en brukt truse for barnet så var det store bremsespor i den.. Og de puttet den ikke i vask da de så det selv. Kun rett i skapet igjen. De er til tider veldig urenslige, hatt mark i rumpa, konstant lus.. Mitt barn får veldig lett plager i underlivet så jeg synes faktisk dette er ekkelt.Anonymous poster hash: 30bc8...b20

Da hadde jeg sørget for at ungen min hadde mer enn nok truser med seg hver eneste gang hun var der Anonymous poster hash: 9e2c3...637

HI prøver vel egentlig å si at hun helst ikke vil dit uansett, og heller ikke vil at ungene skal være der.

Men OK, la oss kalle det et trusespørsmål...

Anonymous poster hash: 865c4...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...