Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Lurer på en ting... Ville dere latt barnet bruke andre sine truser eller kjørt hjem med håndkle feks i bilstolen de 3 min det tar å kjøre hjem for å skifte? Barnet tisset seg ut, og svigerinnen hadde tatt på barnet en godt utvasket truse med små hull i.. Mannen tør selvfølgelig ikke si imot. Er det bare jeg som synes dette er ekkelt? Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Så lenge det er vasket, så hadde ikke jeg brydd meg. Fytti fy, for et hysteri!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Her låner "vi" til stadighet andres truser, ser ikke problemet 😊 Anonymous poster hash: f850b...69c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Jøss, jeg har lånt bort truser til venninner av datteren min flere ganger. Aldri tenkt at det er kontroversielt. De er da rene! Anonymous poster hash: a810d...2aa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Regnet med trusen var vasket og rein? Trur du må roe litt ned for dette finnes i farlig. Anonymous poster hash: 408a7...e0f
Mamma_til_2 Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Så lenge trusen var ren så er vel ikke det noe problem.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Itillegg er det familie. Storm i vannglass og må ærlig innrømme at din svigerinne har lite slingringsmonn for feil. Hun må være en tålmodig dame hvis din mann blir sendt på "oppdrag" fra deg pga filleting. Bra mannen ikke nevnte noe. Anonymous poster hash: 408a7...e0f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke om trusen var ren.. Forrige gang de prøvde seg på å gi oss en brukt truse for barnet så var det store bremsespor i den.. Og de puttet den ikke i vask da de så det selv. Kun rett i skapet igjen. De er til tider veldig urenslige, hatt mark i rumpa, konstant lus.. Mitt barn får veldig lett plager i underlivet så jeg synes faktisk dette er ekkelt. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Hadde dette vært en person som jeg vet er veldig renslig ellers så ville jeg kanskje reagert annerledes. Men det kan jeg ikke uttale meg om for har aldri opplevd det. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
sug lut Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Uproblematisk så lenge den er ren. Men siden 10.14-innlegget ditt SELVSAGT innfører ny og rabiat info så er det kanskje på sin plass å informere om at troll sprekker i sola.
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke om trusen var ren.. Forrige gang de prøvde seg på å gi oss en brukt truse for barnet så var det store bremsespor i den.. Og de puttet den ikke i vask da de så det selv. Kun rett i skapet igjen. De er til tider veldig urenslige, hatt mark i rumpa, konstant lus.. Mitt barn får veldig lett plager i underlivet så jeg synes faktisk dette er ekkelt. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Du bør ha et lite truse- lager der 😂
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Ikke noe galt i det. Lånet bort truser rett som det er jeg. Og de slitte lånes bort først, for de er minst viktig å få tilbake. Lurer på om du ikke er så glad i denne svigerinnen din heller enn at det er et problem. Men når barnet ditt tisset på seg, hvorfor tok du deg ikke av henne selv, men lot svigerinnen din gjøre det, for så å klage på det? Fint for deg som kunne "sitte og nyte kaffen i fred" mens hjn tok seg av ditt barn... Anonymous poster hash: d9efc...c43
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2015 #14 Skrevet 5. juli 2015 så lenge den er ren,ser jeg virkelig ikke problemet
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #15 Skrevet 5. juli 2015 Jeg prøver å la barna være der minst mulig da det ene barnet mitt har fått lus flere ganger.. Som igjen smittet over på meg. Brukte flere 1000kr i lusekurer.. De er mange barn, de har hatt mark i rumpa og de er generelt veldig urenslige. Jeg synes det er ekkelt å være der. Lukter sterkt fra toalettet dems også, og det bruker jeg ikke om jeg så hadde vært så tissetrengt at jeg holdt på å dø. Skulle kanskje lagt ut denne info i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #16 Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke om trusen var ren.. Forrige gang de prøvde seg på å gi oss en brukt truse for barnet så var det store bremsespor i den.. Og de puttet den ikke i vask da de så det selv. Kun rett i skapet igjen. De er til tider veldig urenslige, hatt mark i rumpa, konstant lus.. Mitt barn får veldig lett plager i underlivet så jeg synes faktisk dette er ekkelt. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Da hadde jeg sørget for at ungen min hadde mer enn nok truser med seg hver eneste gang hun var der Anonymous poster hash: 9e2c3...637
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #17 Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke om trusen var ren.. Forrige gang de prøvde seg på å gi oss en brukt truse for barnet så var det store bremsespor i den.. Og de puttet den ikke i vask da de så det selv. Kun rett i skapet igjen. De er til tider veldig urenslige, hatt mark i rumpa, konstant lus.. Mitt barn får veldig lett plager i underlivet så jeg synes faktisk dette er ekkelt. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Dette må være tull. Mark i rompa har ikke noe med hygiene å gjøre. Det har ikke lus heller. Dette er smittsomme saker. Og hvis barnet ditt tisser å seg så ofte.. Hvorfor har du ikke truser led deg i vesken så du alltid er beredt? Anonymous poster hash: d9efc...c43
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 Nå er det flere som spør her, hvorfor har dere ikke med ekstra truse?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #19 Skrevet 5. juli 2015 Jeg var hjemme med minstebarnet, eldste var med pappa. Eldste kom hjem og sa selv at h*n ikke ville bruke X sin truse.. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
*Miss Marple* Skrevet 5. juli 2015 #20 Skrevet 5. juli 2015 Veldig, veldig merkelig at med så mye relevant info som kommer frem etterhvert så er det at trusen var slitt og med hull du fant det viktigst å presisere i hi? En truse med hull kontra bremsespor, lus og barnemark - jeg vet hva jeg hadde hatt fokus på ihvertfall 😂 Men foe å svare på spørsmålet - rene truser er det null problem å låne, slitt eller ikke. Truser infisert med lus og mark takker jeg nei til.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #21 Skrevet 5. juli 2015 De skulle ikke på besøk, kun levere noe og vi bor 3 min unna. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #22 Skrevet 5. juli 2015 Veldig, veldig merkelig at med så mye relevant info som kommer frem etterhvert så er det at trusen var slitt og med hull du fant det viktigst å presisere i hi? En truse med hull kontra bremsespor, lus og barnemark - jeg vet hva jeg hadde hatt fokus på ihvertfall 😂 Men foe å svare på spørsmålet - rene truser er det null problem å låne, slitt eller ikke. Truser infisert med lus og mark takker jeg nei til. Takk. Skulle kanskje skrevet all info i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #23 Skrevet 5. juli 2015 De skulle ikke på besøk, kun levere noe og vi bor 3 min unna. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Da har du lært til neste gang, alltid ha med ekstra truse når dere er ute med eldstebarnet, uavhengig av hvor dere skal. Barnet er jo ikke helt tørr enda!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #24 Skrevet 5. juli 2015 De skulle ikke på besøk, kun levere noe og vi bor 3 min unna. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Hbis det tar barnet ditt 6 min å tisse på seg, ville jeg vurdert å starte med bleier igjen. Anonymous poster hash: d9efc...c43
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #25 Skrevet 5. juli 2015 De skulle ikke på besøk, kun levere noe og vi bor 3 min unna. Anonymous poster hash: 30bc8...b20 Da har du lært til neste gang, alltid ha med ekstra truse når dere er ute med eldstebarnet, uavhengig av hvor dere skal. Barnet er jo ikke helt tørr enda! Det er nå greit, men liker alikevel ikke at barnet mitt bruker andre sine truser. Barnet hadde faktisk på seg bleie da det dro. Så hva de har gjort der aner jeg ikke. Barnet bæsjer kun hjemme hvis det skulle vært ett spm.. Anonymous poster hash: 30bc8...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå