Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #26 Skrevet 4. juli 2015 Hvordan definerer du aktiv egentlig? Høres ikke ut som hun er så aktiv som jeg ville likt Dette høres ut som en kommende jente med store vansker i forhold til mat. Dette er en spis3forrstyrrekae og hun kan blir garantert overvektig hvis du ikke søker veiledning. Kom deg opp av sofaen selv. Se litt på deg selv også .. aktive unger har ikke tid til å spise så mye eller bruke så mye tid på internett Anonymous poster hash: 06b68...25a
Hjertefru Skrevet 4. juli 2015 #27 Skrevet 4. juli 2015 Trenger ikke å ha spiseforstyrrelse for å oppføre seg slik altså. Jeg har selv i perioder måttet gjemme mat og godteri. Og jeg vil påstå at jeg har normalt aktive barn som ellers oppfører seg fint. Men husker selv fra den alderen at jeg var voldsomt sulten da jeg kom hjem fra skolen og spiste det jeg kom over. Forskjellen var at mine barn kom hjem til tomt hus, mens min mor var hjemmeværende. Det er ikke for ingenting at timene mellom skoleslutt og at foreldre kommer hjem kalles for plyndringstimen... Med flere barn finner de fort ut at de kan spille uskyldig, da det er flere mistenkte til "tyveriet" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå