Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2015 #26 Skrevet 5. juli 2015 Min første tanke var: nå må jeg slutte å debattere hvilket merke av sexleketøy som er best! Man har da skamvett...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 5. juli 2015 #27 Skrevet 5. juli 2015 Min første tanke var: nå må jeg slutte å debattere hvilket merke av sexleketøy som er best! Man har da skamvett... Som sagt, dette er ikke noe som vil bli misbrukt, du kan føle deg trygg på å skrive det du vil så lenge det ikke bryter med noen regler, du vil fremdeles være anonym JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #28 Skrevet 5. juli 2015 Nå har jeg sittet i en halvtime for å moderere denne tråden, selv etter at to advarsler er gitt! Alt irrelevant i forhold til hi er fjernet, stort som smått. Jeg velger å tro at dere nå kan holde dere til saken, så åpner tråden igjen for dere Men ved tredje advarsel blir tråden låst, og da forblir den låst. JW, brukermoderator 'Alt irrelevant i forhold til hi er fjernet, stort som smått' Er det noe nytt dere har begynt med? Anonymous poster hash: a2da5...cdf
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #29 Skrevet 5. juli 2015 Nå har jeg sittet i en halvtime for å moderere denne tråden, selv etter at to advarsler er gitt! Alt irrelevant i forhold til hi er fjernet, stort som smått. Jeg velger å tro at dere nå kan holde dere til saken, så åpner tråden igjen for dere Men ved tredje advarsel blir tråden låst, og da forblir den låst. JW, brukermoderator 'Alt irrelevant i forhold til hi er fjernet, stort som smått' Er det noe nytt dere har begynt med? Anonymous poster hash: a2da5...cdf Det lurte jeg og på? Er det sånn at absolutt alle avsporingervil bli fjernet nå? Anonymous poster hash: c3daa...22d
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2015 #30 Skrevet 5. juli 2015 Min første tanke var: nå må jeg slutte å debattere hvilket merke av sexleketøy som er best! Man har da skamvett... Som sagt, dette er ikke noe som vil bli misbrukt, du kan føle deg trygg på å skrive det du vil så lenge det ikke bryter med noen regler, du vil fremdeles være anonym JW, brukermoderator Jeg bekymrer meg ikke, altså, det var en fleip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå