Gå til innhold

Hva synes dere om at alle moderatorene har tilgang til nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tråd om det både her og på ris og ros siden. Forrige gang ble det ramaskrik og mange tråder. Alle krevde å få vite hvem kira var. Hvorfor sier ingen noe på det nå?

Anonymous poster hash: 927af...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er sommerferie, folk har fått feriepengene og er glade. Perfekt tidspunkt å lansere noe slikt :D

Anonymous poster hash: a2da5...cdf
Skrevet

Tilgang til nick ja men de har ikke tilgang til navn bak nick, og om du syns dette er grusomt så oppfør deg på forumet så slipper de sjekke din anonymkode :)

Skrevet

Det har jeg ingen problemer med! Oppfører meg som folk selv uten nick, så det bekymrer meg like lite som en fartskontroll langs veien.

Anonymous poster hash: 5769c...57b

Skrevet

Syns det er veldig greit, så lenge det ikkd misbrukes. Kanskje folk lager litt ferre trolletråder.

Anonymous poster hash: 9aa72...6d5

Skrevet

Vi er da like anonyme med nick....skjønner ikke dette her.

Skrevet

Det skulle bare mangle, så mange anonyme stalkerjævler som det er her.

Skrevet

Tenker at eg sporenstreks må slutte med å stalke og å skrive ufine innlegg anonymt...

Skrevet

Hvis folk kunne oppført seg sånn halvveis så hadde de ikke trengt å ha tilgang til nick! Man er anonym med nick også om man ikke legger ut alt mulig slik som noen gjør

Skrevet

Lurer på om det er på tide med litt :popcorn:

Skrevet

Greit for meg. 

Eneste gangen et av mine innlegg har blitt slettet og jeg (tror) jeg ble utestengt fra en tråd var i en tråd om "hvilket kongebarn som var søtest" eller noe i den duren. Noen sa at et bestemt barn var det nydeligste, og så lite oppdatert jeg er på kongebarna googla jeg dem for å se hvordan de så ut, og skrev deretter et innlegg hvor jeg sa at jeg ikke syntes akkurat DET barnet hadde et så godt utseende, men at et annet var mer klassisk pent etter min mening. Sa det omtrent akkurat slik. Kalte ingen stygge eller noe sånt...

Så det er det eneste innlegget som har blitt slettet fra meg :D Tror jeg kan leve med det! Selv om jeg fortsatt ikke skjønner helt hva som var så galt med innlegget... jeg var ikke ufin på noen måte, bare sa at det var et annet barn jeg synes var flottere enn det flesteparten syntes....

Anonymous poster hash: f2ad4...958
Skrevet

helt greit,men da skriver jeg heller med nick hele tiden og ikke anonymt

Skrevet

Greit for meg.

Eneste gangen et av mine innlegg har blitt slettet og jeg (tror) jeg ble utestengt fra en tråd var i en tråd om "hvilket kongebarn som var søtest" eller noe i den duren. Noen sa at et bestemt barn var det nydeligste, og så lite oppdatert jeg er på kongebarna googla jeg dem for å se hvordan de så ut, og skrev deretter et innlegg hvor jeg sa at jeg ikke syntes akkurat DET barnet hadde et så godt utseende, men at et annet var mer klassisk pent etter min mening. Sa det omtrent akkurat slik. Kalte ingen stygge eller noe sånt...

Så det er det eneste innlegget som har blitt slettet fra meg :D Tror jeg kan leve med det! Selv om jeg fortsatt ikke skjønner helt hva som var så galt med innlegget... jeg var ikke ufin på noen måte, bare sa at det var et annet barn jeg synes var flottere enn det flesteparten syntes....

Anonymous poster hash: f2ad4...958

Den tråden ble sletta. Ikke spesielt ok å diskutere barns utseende på nett.

Anonymous poster hash: 73bef...492

Skrevet

Regner med de ikke misbruker den muligheten, og da er det greit synes keg.

Det bør foreligge spesielle årsaker hvis de skal se hvem som skriver.

Skrevet

Helt uproblematisk det vel.

Jeg hadde nå egentlig trodd at de automatisk så brukernavnet bak anonymmeldingene uansett.

Anonymous poster hash: efcfd...85d
Skrevet

Helt uproblematisk.  

Skrevet

Uproblematisk, skulle forøvrig bare mangle med tanke på hvor mange som angriper på person her inne, moderatorene må ha mulighet til å finne ut av hvilket nick som befinner seg bak "anonym" drittkasting og fjerne problemet dersom noen går for langt.

Skrevet

Settermer pris på direkte og ærlige innlegg fra noen som har baller til å skrive med nick enn alle anonyme som er MYE styggere i tastefingrene enn noen av de som signerer sine innlegg med nick. Dessuten ser jeg enkelte her får mye pes og jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg tenker hver gang at det er noen forferdelig hårsåre folk her inne som konsekvent speiler alt som sies og gjør det til noe langt større enn det var ment. Noen kunne hatt godt av å gå litt inn i seg selv.

Skrevet

Jeg syntes det er flott, er så mange kjerringer her som er både slemme, utspekulerende og fæle. Greit å ha en mulighet for å kaste ut møkka.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Denne tråden handler ikke om å gå til angrep på enkeltbrukere, det er et generelt spørsmål som gjelder oss brukermoderatorer. Vær så snille å holde dere til saken i stedet for å diskutere enkeltbrukere, noe vi ikke ser på som greit når det gjelder personangrep.

JW, brukermoderator

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Nå legges avsporingene død! Ellers låser jeg tråden mens jeg fjerner alt irrelevant!

JW, brukermoderator

Skrevet

Uproblematisk, bruker så å si bare nick uansett. Kjekt hvis keyboard warriors må begynne å tenke litt før de hamrer i vei.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Nå har jeg sittet i en halvtime for å moderere denne tråden, selv etter at to advarsler er gitt!

Alt irrelevant i forhold til hi er fjernet, stort som smått.

Jeg velger å tro at dere nå kan holde dere til saken, så åpner tråden igjen for dere :)

Men ved tredje advarsel blir tråden låst, og da forblir den låst.

JW, brukermoderator

Skrevet

Helt greit for meg. Men nå er ikke jeg en av de som sitter å slenger dritt anonymt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...