Gå til innhold

Hva tenker dere om mitt alkoholinntak?

Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg synes du drikker mye. Hva er det med vin som gjør at du koser deg så mye? Hver dag i ferien?

Anonymous poster hash: 8cb8b...bdd

Mye? Synes du ærlig talt at det der er mye? Det synes ikke jeg, jeg anser det som et helt ordinært og normalt konsum. Såpass drikker jeg også, og unner meg nesten alltid et glass vin eller to på kvelden i ferier. Hvorfor? Fordi det smaker godt, først og fremst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym bruker, on 01 Jul 2015 - 21:12, said:

Jeg synes du drikker mye. Hva er det med vin som gjør at du koser deg så mye? Hver dag i ferien?

EHm.. hun drikker ett glass vin en gang i uka. Det er ikke mye og det er heller ikke mye, skadelig eller uvanlig å drikke vin til maten hver dag i ferien. Du har et tydelig problem med alkohol, enten det er fordi du har for lite eller for mye erfaring med det. Anonymous poster hash: ee25c...a95
Skrevet

Jeg tenker at du er en livsnyter!

Og at du og jeg kunne blitt gode venner 😃👍

Skrevet

Jeg tenker at du er en livsnyter!

Og at du og jeg kunne blitt gode venner

Det er faktisk helt sant! :D Jeg er den typen som kan bruke 1-2 timer på å lage et riktig godt måltid bare fordi jeg elsker å kjenne på alle de gode smakene i maten, og da gjerne til en god vin ;) Eller synker ned i sofaen med beina på bordet, kobler ut ev. rot rundt meg og bare nyter en god bok osv. Jeg stresser sjeldent og har en lett blanding av "det ordner seg alltid"-holdning og "det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert fint"-innstilling. Noe som fører til at en del her inne sikkert ville funnet meg for vimsete, uorganisert og rotete til å passe helt i deres smak ;) Men det er veldig godt mulig vi hadde blitt gode venner dersom du også er en skikkelig livsnyter! :)

HI

Anonymous poster hash: fb400...224

Skrevet

Helt okej! Men bare lurer på hvordan du/dere får til bilkjøring på kveldstid. Her i huset er det aktiviteter eller henting/levering venner el annet. Hvordan får dere til det?

Anonymous poster hash: 4d5fe...90a

Jeg drikker selvsagt ikke alkohol dersom jeg vet at jeg må ut for å kjøre bil på kvelden, men nå er ikke det så ofte da. Eldstemann har sen trening to ganger i uken (ferdig kl. 21-21.30), og da unngår vi selvsagt de dagene. Ellers er de eldste barna tross alt så store at om de er hos venner så sent at jeg vil ha vin, så er de også så store at de kommer seg hjem selv ;) Både 15-åringen og 13-åringen har de fleste vennene innen en 2-10 minutters gå/sykle-radius.

HI

Skrevet

Det smaker godt! Så enkelt er det :) Hvor andre koser seg med et glass brus, en kaffekopp el., er vin min kos når det kommer til drikke. Jeg kan sitte og bare nyte de ulike smakene, la vinen skylle rundt i munnhulen og kjenne hvordan hele opplevelsen får meg til å senke skuldrene og slappe mer av. Det er, for meg, en stor nytelse å drikke litt vin, og i ferier spiser vi ute på restaurant hver dag. Da blir det til at vi bestiller vin til maten for å nye måltidet maksimalt!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...