Gå til innhold

Tuller din mann med at du er stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, synes det er helt uhørt å holde på sånn, det var jo ikke morsomt engang. Og vi kan godt le av hverandre. For eksempel at jeg sier at mannen godt kan bli med på gåturen, for det står på DNT at den passer for seniorer (han er 10 år eldre enn meg). Eller at han erter meg andre veien med at jeg er så ung at jeg ikke husker et eller andet fra 80tallet ;)

Anonymous poster hash: 1d9a0...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville han aldri ha gjort! Hadde han gjort det, vill jeg blitt oppriktig såret og lei meg. Hadde også begynt å tvile på om han var riktig klok..? Hvem er det som sier slikt? Det er jo forferdelig dårlig gjort. 

Det er ingen som "tåler" slike bemerkninger. Jeg mener, av og til kommer en fleip litt dårlig ut og det kan være sårende, men det sier man unnskyld for også prøver man å unngå å gjøre det igjen. 

Mannen din vet ikke hvordan man oppfører seg mot folk, særlig ikke de man elsker. 

Om han sier du må tåle det, spør hvorfor. Hvorfor må du tåle det? MÅ han si slike ting til deg for at livet hans skal være fint? Hvorfor skal han bestemme hva du burde tåle? Uansett, slike ting skal ikke du tåle!! Du er bedre enn det!! 

Skrevet

Synd du har sånn liten pikk, ellers hadde du nok fått deg en penere dame, svarer du da. HVER gang. Da tar det nok slutt...

Seriøst, min samboer ville aldri ha snakket sånn til meg. Ikke på tull en gang. (Han fleiper med at jeg er tjukk, da, men det er jo sant. Så det ler vi av begge to, ingen av oss er slanke og ingen av oss har hemninger omkring det.)

Haha, ja si det hi😂
Skrevet

Det aller viktigste du gjør, Hi, det er å fortelle psykologen din hvordan mannen din er, hva han sier til og gjør mot deg.

Psykologen er der for å hjelpe deg!

Slik mannen din oppfører seg er ikke oppførselen til en stabil, moden, voksen og omtenksom mann! Det er oppførselen til en mann som må trykke ned andre for å føle seg vel, som prøver å herske over andre.

Du skriver at han er "ok" ellers. Vet du - du fortjener mer enn en mann som bevisst psyker deg ned og som ellers bare er ok!

Du fortjener langt mer enn bare ok!

Bare bestem deg - neste gang du skal til psykologen så forteller du hvordan mannen din er mot deg! Jeg tror mye av problemene dine kommer av at du lever med psykisk vold daglig.

Og nei, jeg har aldri opplevd at noen mann jeg har vært i forhold til har sagt noe stygt om meg eller utseendet mitt. Gode menn sier ikke slikt. Gode menn støtter sin partner og ønsker å støtte henne slik at hun har det bedre med ham enn uten ham. Din mann er ikke god...

Anonymous poster hash: 00bec...b39
Skrevet

Nei vet du hva! Det hadde jeg aldri godtatt. Siden han oppfører seg som en umoden drittunge, synes jeg du bør gjøre det samme. Neste gang han kommer med en slik spøk så spøker du tilbake om den lille pikken hans. Kanskje det hjelper å synke ned på hans nivå. Uansett, så synes jeg du fortjener bedre. Håper du dumper taperen og finner en som behandler deg som en dronning!!

Anonymous poster hash: 18114...19b

Skrevet

Kanskje ikke så rart at du har et dårlig selvbilde når du daglig får høre sånt? Det man får høre hver dag forplanter seg jo som en sannhet.

Han er kjip mot deg, det er ikke morsomt, det er nedbryting forkledd som humor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...