Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 ...og jeg er i tillegg lærer.. Det er mye avspasering og ferier. At jeg kunne være så idiot å gifte meg OG få barn med dette late, egoistiske mennesket!!! Ingen drømmer, ingen ambisjoner, nå ufør i en alder av 30 år. Greit, han er ufør av en grunn, men det hår da til helvete an å bruke gode dager på familien da!! I dag har han en god dag.. Smertefri.. Dagens aktiviteter: linje med sin 10 år yngre bror på dataen og spille. Legge seg til å sove kl 12.. Sover fortsatt siden jeg ikke har laget middag i dag, så ser han ikke vitsen i å stå opp..det er visst så deilig å sove. Har vært oppe og vekt ham 3 ganger... Mest lyst til å bite hodet av ham... eller pakke og reise... Men så frihet jeg ut.. En natt sist sommer pakket jeg i to timer for å reise bort med barna etter frokost, så fikk han nyte sin til ærede uten oss.., men jeg frihet ut, pakket opp og la meg.... Anonymous poster hash: db02d...f56