Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #26 Skrevet 28. juni 2015 Blir helt matt av svarene deres! Faren velger en ferie som passer alle de 3 barnen hans. Ferdig. Det er så alle foreldre må velge ferie. Passer det ikke en 3 åring så venter man noen år... Anonymous poster hash: 30464...dcf Så jenta på 15 skal aldri få dra på ferie som er mer tilrettelagt ungdommer med en av foreldrene sine fordi de valgte å få en baby når hun var 12???? Anonymous poster hash: 7a92d...9af er en gutt som er 15 og jente 12 Anonymous poster hash: 12610...ea4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #27 Skrevet 28. juni 2015 Blir helt matt av svarene deres! Faren velger en ferie som passer alle de 3 barnen hans. Ferdig. Det er så alle foreldre må velge ferie. Passer det ikke en 3 åring så venter man noen år... Anonymous poster hash: 30464...dcf Så jenta på 15 skal aldri få dra på ferie som er mer tilrettelagt ungdommer med en av foreldrene sine fordi de valgte å få en baby når hun var 12???? Anonymous poster hash: 7a92d...9af er en gutt som er 15 og jente 12 Anonymous poster hash: 12610...ea4 Jaha, hva er poenget? Så GUTTEN på 15 skal ALDRI få dra på tenåringstilpassede ferier med en av sine foreldre fordi de valgte å få enda et barn da han var 12?? Anonymous poster hash: 7a92d...9af
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #28 Skrevet 28. juni 2015 Hæ? Vil du han skal ha med 3 åringen i 3 uker?? Anonymous poster hash: 5d5d4...e56
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #29 Skrevet 28. juni 2015 Treåringen kommer til å få masse ferier alene med sine foreldre som ungdom, for da er storesøsknene hans flyttet ut. Så de må gå glipp av dette fordi man på død og liv ikke skal tørre å behandle ungene sine etter alder???? Som om treåringen blir såret over dette?? Anonymous poster hash: 7a92d...9af
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #30 Skrevet 28. juni 2015 fint med så mange svar, jeg synes det uansett er unødvendig og dra fra han minste, han hadde fint klart seg med pappan i 3 uker, han kjenner han veldig godt,og er mer pappa gutt,enn mamma gutt,men skjønner hva dere mener. jeg må jobbe når de er borte,så da må minsten være i bhg,han skal ikke ha ferie før uke 30,31 og 32, da er de elsde hjemme igjen,men skal være hos faren en uke til,de er der 4 uker på sommeren,men da kan kanskje pappan dra på en helgetur med minsten i uke 31 da, de drar til italia på onsdagen og er hjemme torsdagen i uke 30 igjen Anonymous poster hash: 12610...ea4 Hvorfor spør du her inne om pappa kan dra på helgetur med minsten uke 31? Det har vel ikke noe å si hva vi bestemmer? Kom dette helt overraskende på deg nå at de skal reise 3 uker til Italia uten 3 åringen? 3 åringen er jo vant til at de andre er mer hos pappa enn han er. Så at han skal i barnehagen når de andre er hos pappa er vel noe han er vant med? Du skriver i første innlegg at mannen gikk fra deg fordi han ikke ønsket et tredje barn. Du valgte å få dette barnet mot hans vilje, da må du skjønne at han faktisk ikke alltid ønsker å dra på minstemann når han er så liten. Lurer jo litt på om dette var et uhell eller om du lurte han til å bli gravid? Anonymous poster hash: d3234...09e
Hjertefru Skrevet 28. juni 2015 #31 Skrevet 28. juni 2015 I vår familie er det veldig stor aldersspredning på barna. Blir da litt vanskelig å ikke forskjellsbehandle, da de har vidt forskjellige behov. Hvis treåringen skal være med blir det en helt annen ferie, da alt må legges opp mer på minstemanns premisser. Så sånn sett skjønner jeg faren. Det jeg ikke skjønner er at en far velger å bryte ut av et forhold fordi kona skal ha nr 3 eller 4. Det er så sinnsykt dårlig og umandig gjort at jeg får frysninger hver gang jeg leser disse historiene her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #32 Skrevet 28. juni 2015 I vår familie er det veldig stor aldersspredning på barna. Blir da litt vanskelig å ikke forskjellsbehandle, da de har vidt forskjellige behov. Hvis treåringen skal være med blir det en helt annen ferie, da alt må legges opp mer på minstemanns premisser. Så sånn sett skjønner jeg faren. Det jeg ikke skjønner er at en far velger å bryte ut av et forhold fordi kona skal ha nr 3 eller 4. Det er så sinnsykt dårlig og umandig gjort at jeg får frysninger hver gang jeg leser disse historiene her inne. Kan jo hende kona lurte mannen og ble gravid selv om han ikke ville? Er jo bare å droppe Ppiller og si at man bruker de. Anonymous poster hash: d3234...09e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #33 Skrevet 29. juni 2015 treåringen skal bli med er så lettet da slipper jeg ha dårlig samvitthet pga han må være i bhg og ungdommene får gjort ting alene med faren hver dag, for farmoren skal være med. Anonymous poster hash: 12610...ea4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #34 Skrevet 29. juni 2015 Du er ikke urimelig. Far har 3 barn. Da tar man med seg alle 3 barna på ferie. Han må jo skjønne at han må planlegge ferien slik at den blir bra for alle barna. Litt kortere tur og et sted der det er masse aktiviteter for alle barna. Det burde vært en selvfølge!!! Anonymous poster hash: 0018f...f66
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #35 Skrevet 29. juni 2015 Så spesielt. Først må han bli far til et barn han ikke ønsker. Så blir han prakket på dette barnet på ferier også. Og du synes det går helt fint å ikle se TREÅRINGEN din på 3 uker? En ting er sikkert, du og jeg er meget forskjellige!! Anonymous poster hash: 99a70...0eb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #36 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #37 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e Følg med da! Hun har jo lurt ham igjen, han må jo dra 3åringen med seg, men hun får 3 uker fri selv! Anonymous poster hash: 99a70...0eb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #38 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e Følg med da! Hun har jo lurt ham igjen, han må jo dra 3åringen med seg, men hun får 3 uker fri selv! Anonymous poster hash: 99a70...0eb Javel og hva så? Drar man på ferie tar man med alle ungene sine. Og hva er egentlig 3 uker fri når hun har hovedomsorgen? Er det liksom mye? Og hva mener du med "igjen"? De fleste menn vet hur man lager barn...... Om en kvinne hadde dratt på en 3ukers ferie med kun 2 av barna sine og latt det ene bli hjemme skal jeg love deg at det hadde blitt ramaskrik. Anonymous poster hash: dc726...04e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #39 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e Følg med da! Hun har jo lurt ham igjen, han må jo dra 3åringen med seg, men hun får 3 uker fri selv! Anonymous poster hash: 99a70...0eb Javel og hva så? Drar man på ferie tar man med alle ungene sine. Og hva er egentlig 3 uker fri når hun har hovedomsorgen? Er det liksom mye? Og hva mener du med "igjen"? De fleste menn vet hur man lager barn...... Om en kvinne hadde dratt på en 3ukers ferie med kun 2 av barna sine og latt det ene bli hjemme skal jeg love deg at det hadde blitt ramaskrik. Anonymous poster hash: dc726...04e Det er en grunn til at forlot henne. Lese hele tråden!! Anonymous poster hash: 99a70...0eb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #40 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e Følg med da! Hun har jo lurt ham igjen, han må jo dra 3åringen med seg, men hun får 3 uker fri selv! Anonymous poster hash: 99a70...0eb Javel og hva så? Drar man på ferie tar man med alle ungene sine. Og hva er egentlig 3 uker fri når hun har hovedomsorgen? Er det liksom mye? Og hva mener du med "igjen"? De fleste menn vet hur man lager barn...... Om en kvinne hadde dratt på en 3ukers ferie med kun 2 av barna sine og latt det ene bli hjemme skal jeg love deg at det hadde blitt ramaskrik. Anonymous poster hash: dc726...04e Det er en grunn til at forlot henne. Lese hele tråden!! Anonymous poster hash: 99a70...0eb Spiller det noen rolle og hvorfor skal en 3åring utelates fra en familieferie pga. at foreldrene ikke liker hverandre. Barnet har da ikke noe med det å gjøre. Far burde planlegge en ferie der ALLE barna hans kan bli med. Det er rett og slett veldig rimelig at man tar med alle barna sine på ferie. Anonymous poster hash: dc726...04e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #41 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e Følg med da! Hun har jo lurt ham igjen, han må jo dra 3åringen med seg, men hun får 3 uker fri selv! Anonymous poster hash: 99a70...0eb Det er ikke ofte folk fremstår som tilbakestående her inne, men du klarte det. Anonymous poster hash: e9a15...dde
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #42 Skrevet 29. juni 2015 Dette innlegget lukter Blair Waldorf lang vei! Anonymous poster hash: 6fcb0...d3d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #43 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e De er som skrevet over da to foreldre og kan dele seg. Ikke bare en voksen . Men men. Nå sender hi bort en liten 3 åring i tre uker. Så da slipper hun både mannen og ungen hun valgte splitte familien for. Anonymous poster hash: 66314...870
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #44 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hva foreldre som er sammen gjør om de har barn på 15 år, 12 år og 3 år. Lar sistemann bli igjen hjemme hos besteforeldre i 3 uker? Eller velger en kortere ferie eller en ferie som er tilpasset ALLE i familien? Skal ikke far ha noe ferie med 3åringen da? Anonymous poster hash: dc726...04e De er som skrevet over da to foreldre og kan dele seg. Ikke bare en voksen . Men men. Nå sender hi bort en liten 3 åring i tre uker. Så da slipper hun både mannen og ungen hun valgte splitte familien for. Anonymous poster hash: 66314...870 Fins ikke met egoisme enn å få et barn som fører til at 2 andre barn blir skilsmissebarn Anonymous poster hash: 99a70...0eb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #45 Skrevet 29. juni 2015 Er du sikker på at forskjellsbehandling ikke er det store problemet her? Men heller at du vil ha tre uker fri fra alle barna. 3 åringen har liten nytte av 3 uker i italia med sine tenåringssøsken. Dessuten synes jeg 3 uker er altfor lenge å være borte fra deg. Barnet mitt var 6 år før far begynte å ha 3 uker sammenhengende samvær på sommeren. Anonymous poster hash: 04238...3a7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #46 Skrevet 29. juni 2015 Er du sikker på at forskjellsbehandling ikke er det store problemet her? Men heller at du vil ha tre uker fri fra alle barna. 3 åringen har liten nytte av 3 uker i italia med sine tenåringssøsken. Dessuten synes jeg 3 uker er altfor lenge å være borte fra deg. Barnet mitt var 6 år før far begynte å ha 3 uker sammenhengende samvær på sommeren. Anonymous poster hash: 04238...3a7 Det er også det retten mener, 3 uker sammenhengde fra hovedomsorgsperson anbefales ikke før nærmere skolealder. Egoismen lenge leve!! Anonymous poster hash: 99a70...0eb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #47 Skrevet 29. juni 2015 Faren burde planlagt en ferie som passer for alle ungene! De fleste foreldre med mer enn ett barn må forholde seg til barn i ulik alder. Det løser man ved å f.eks. reise sammen med en annen familie, besøke familie eller lignende. Er det mulig at du flyr tre-åringen ned for å være med på siste uken, eventuelt at du henter ham etter en uke? Tre uker ER lenge å være vekke fra mamma. Anonymous poster hash: 12e6d...a50
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #48 Skrevet 29. juni 2015 Mor valgte å få barn nr 3 selv om far ikke ville ha barn. Derfor gikk han fra henne. Stakkars far, som ikke får velge noen ting selv. Godt mor fikk 3 uker fri fra 3 åringen din. Håper du nyter ukene. Anonymous poster hash: d3234...09e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #49 Skrevet 29. juni 2015 Jeg og min søster dro på to ukers ferie med pappa da vi var 14 og 17, hvor hans to minste ble igjen hos deres mor. De hadde ikke hatt glede av det (2 år) på samme måte som oss. Og det var en fin måte å ha mer tid sammen med pappa alene på. Så ser ikke noe galt i at de to eldste drar alene med ham akkurat på den turen der. Anonymous poster hash: ef301...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå