Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #26 Skrevet 28. juni 2015 Jeg vurderte lenge operasjon selv, og søkte også via fastlege. Redselen for selve operasjonen og også faren for komplikasjoner gjorde at jeg takket nei da jeg fikk tilbud om det. Det angrer jeg ikke på idag. Gikk ned 30 kg på egenhånd i fjor. Etter jul har jeg holdt meg stabil. Jeg har fremdeles 20 kg til å bli kvitt, men jeg jobber hardt, og vet at jeg vil klare det etterhvert. Jeg har ganske enkelt spist mindre og trimmet mer. Trimmer hver dag, selv om jeg har både astma og høyt blodtrykk. Dvs, jeg skal faktisk slutte på blodtrykksmedisinen nå i sommer, i samråd med lege (går akkurat nå på 1/2 av dosen jeg gjorde i fjor). Jeg ønsker deg lykke til, samme hva du velger å gjøre HI. Jeg vet så altfor godt hvordan overvekt hemmer både fysisk og psykisk helse. Anonymous poster hash: ca060...4c0 Takk 😍 du har vert super flink med vektnedgangen din 😀😀 ver stolt 😊😊 Anonymous poster hash: 2594c...92b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #27 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har fått grønt lys; 162 og 99 kg, men må tenke litt til. Blir så usikker på om det er lurt samtidig som jeg ikke ser hvordan jeg skal klare dette på andre måter. For tre år siden feks spiste jeg sjokolade hver dag. Har trappet ned og nå ikke rørt sjokolade siden før jul. Resultat = ikke noe! Jeg var stabil for tre år siden og å kutte ut sjokolade har hatt ingen betydning. Blir helt frustrert! Og nei, jeg eter ikke "drittmat" hver dag! Jeg spiser ikke hamburgere og pizza feks - aldri! Anonymous poster hash: 9107b...348
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #28 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har fått grønt lys; 162 og 99 kg, men må tenke litt til. Blir så usikker på om det er lurt samtidig som jeg ikke ser hvordan jeg skal klare dette på andre måter. For tre år siden feks spiste jeg sjokolade hver dag. Har trappet ned og nå ikke rørt sjokolade siden før jul. Resultat = ikke noe! Jeg var stabil for tre år siden og å kutte ut sjokolade har hatt ingen betydning. Blir helt frustrert! Og nei, jeg eter ikke "drittmat" hver dag! Jeg spiser ikke hamburgere og pizza feks - aldri! Anonymous poster hash: 9107b...348 Hva spiser du på en vanlig dag da? Anonymous poster hash: 6dd80...cc8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #29 Skrevet 28. juni 2015 Få fleskkroppen opp av sofaen og spis mindre porsjoner isteden for å la staten betale gildet. Late svake menneske. Anonymous poster hash: f0faf...3eb Du virker svært lite opplyst Anonymous poster hash: 92b6c...e0d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #30 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har fått grønt lys; 162 og 99 kg, men må tenke litt til. Blir så usikker på om det er lurt samtidig som jeg ikke ser hvordan jeg skal klare dette på andre måter. For tre år siden feks spiste jeg sjokolade hver dag. Har trappet ned og nå ikke rørt sjokolade siden før jul. Resultat = ikke noe! Jeg var stabil for tre år siden og å kutte ut sjokolade har hatt ingen betydning. Blir helt frustrert! Og nei, jeg eter ikke "drittmat" hver dag! Jeg spiser ikke hamburgere og pizza feks - aldri! Anonymous poster hash: 9107b...348 Du kan like gjerne spise for lite! Da vil kroppen tviholde på det den har Anonymous poster hash: eab8c...252
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #31 Skrevet 29. juni 2015 Men vet du noe om hvor mange kalorier du faktisk inntar per dag? Du kan fort få deg en overraskelse der...! Det fikk jeg! Det er ikke mye man skal spise (særlig ikke av kjeks, god middag, hvitost på skiva osv) før kaloriinntaket eksploderer. Jeg har gått ned fra 97 kilo til 69, det er selvsagt slitsomt å slanke seg, men for en mestringsfølelse:) har aldri, aldri tenkt tanken på operasjon. Tenk litt på det med at du vil føle deg enormt stolt hvis du går ned i vekt den naturlige måten. Og anbefaler å melde deg på greteroedekurs eller noe annet, dette greier du ikke alene sannsynligvis. Anonymous poster hash: c0e48...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå