Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #26 Skrevet 27. juni 2015 Sjekk jakka, kofferten, sekken som ble brukt sist!Har dere pakket bort noe siden forrige reise? Flyttet på møbler, båret bort gamle leker/utstyr/klær, byttet rom etc? Anonymous poster hash: e0f83...9ea
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #27 Skrevet 27. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge.. Min er også sånn. Haha Vi har hatt passene på samme sted i alle år, men allikevel leter og leter han. Jeg går inn på rommet de ligger og henter de med en gang. Han står igjen som et spørsmålstegn for han har jo sett i det skapet minst 10 ganger Anonymous poster hash: a6029...12e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #28 Skrevet 28. juni 2015 Hvordan går det, HI? Har dere funnet passet? Anonymous poster hash: 6aa75...7b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #29 Skrevet 28. juni 2015 Fant ikke passet, turen ble utsatt. Men må prøve å ordne nødpass i morgen. Var en bestemor som plutselig ville ha han med på tur, og det er jo veldig hyggelig, men skulle gjerne fått et hint på forhånd. Anonymous poster hash: a4fde...00b
pifi med tre nurk Skrevet 28. juni 2015 #30 Skrevet 28. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge.. Min er også sånn. Haha Vi har hatt passene på samme sted i alle år, men allikevel leter og leter han. Jeg går inn på rommet de ligger og henter de med en gang. Han står igjen som et spørsmålstegn for han har jo sett i det skapet minst 10 ganger Anonymous poster hash: a6029...12e Godt å lese at det er andre som har håpløse letere til menn. Noen ganger forundrer det meg at mannen min er i stand til å ha en god lederjobb med mye ansvar.. For når nøkler/mobil/ et eller annet er borte er det som alle hjerneceller forsvinner og han virrer rundt som om han er totalt evneveik. Heldigvis har vi begynt å kunne le av det og ofte står han og ser på meg når jeg finne tingen og han blir like overrasket hver gang over at jeg fant det med en gang.. Hehe
Villbringebringebær Skrevet 29. juni 2015 #31 Skrevet 29. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge.. Min er også sånn. Haha Vi har hatt passene på samme sted i alle år, men allikevel leter og leter han. Jeg går inn på rommet de ligger og henter de med en gang. Han står igjen som et spørsmålstegn for han har jo sett i det skapet minst 10 ganger Anonymous poster hash: a6029...12e Godt å lese at det er andre som har håpløse letere til menn. Noen ganger forundrer det meg at mannen min er i stand til å ha en god lederjobb med mye ansvar.. For når nøkler/mobil/ et eller annet er borte er det som alle hjerneceller forsvinner og han virrer rundt som om han er totalt evneveik. Heldigvis har vi begynt å kunne le av det og ofte står han og ser på meg når jeg finne tingen og han blir like overrasket hver gang over at jeg fant det med en gang.. Hehe Jeg blir sjokkert over at Mannen evner å jobbe i det hele tatt! Igår demontere han søppelfunken ute for han var sikker på at han hadde kastet bilnøkler! Etter en rask titt fant jeg de i TENNINGEN! Er det mulig!
pifi med tre nurk Skrevet 29. juni 2015 #32 Skrevet 29. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge.. Min er også sånn. Haha Vi har hatt passene på samme sted i alle år, men allikevel leter og leter han. Jeg går inn på rommet de ligger og henter de med en gang. Han står igjen som et spørsmålstegn for han har jo sett i det skapet minst 10 ganger Anonymous poster hash: a6029...12e Godt å lese at det er andre som har håpløse letere til menn. Noen ganger forundrer det meg at mannen min er i stand til å ha en god lederjobb med mye ansvar.. For når nøkler/mobil/ et eller annet er borte er det som alle hjerneceller forsvinner og han virrer rundt som om han er totalt evneveik. Heldigvis har vi begynt å kunne le av det og ofte står han og ser på meg når jeg finne tingen og han blir like overrasket hver gang over at jeg fant det med en gang.. Hehe Jeg blir sjokkert over atMannen evner å jobbe i det hele tatt! Igår demontere han søppelfunken ute for han var sikker på at han hadde kastet bilnøkler! Etter en rask titt fant jeg de i TENNINGEN! Er det mulig! Haha!! Akkurat det kunne mannen min gjort og gitt!! Håpløst 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå