Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Blir vanskelig å få nødpass også, pga litt forskjellige omstendigheter her. Har alltid passene plassert på en plass, men nå har den ene blitt så stor at han ønsker å ta hånd om det selv på tur. Ikke lurt, sa jeg... Men ga etter. Har lett gjennom alle bager, vesker og jakker, men finner det ikke. Har dere noen tips til hvor en sånn ting kan gjemme seg unna? Anonymous poster hash: a4fde...00b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 I skrivebordskuffer? I bokhyllen? Blant cd'er eller dvd'er? Spør ham hva han tenkte da han skulle få passe på passet selv, kanskje han plutselig kan komme på det. Men da må du spørre uten å være sint eller stresset - ellers blokkerer du tankene hans. Se om dere kan gjøre det til en lek å finne igjen passet - den mest kreative "vinner". Anonymous poster hash: 501ef...d7e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Ja. Da får han bli hjemme så har han kanskje lært at han må høre på mamma. 🙊 Anonymous poster hash: a8ef8...8cf
Gjest Minnieropptatt Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Ja. Da får han bli hjemme så har han kanskje lært at han må høre på mamma. 🙊 Anonymous poster hash: a8ef8...8cf Det er vel heller mamma som ikke burde ha gitt etter. HUN lot jo ungen bestemme. Man velger sine kamper, dette er en kamp hun ikke skulle gitt seg på!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Skaff nytt da vel! Anonymous poster hash: c026f...075
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Skaff nytt da vel! Anonymous poster hash: c026f...075 Vi kan vel nesten anta at de skal reise ganske snart?? Anonymous poster hash: 875d6...1ed
Gullunger Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Kan den ha falt bakom en skuff. Ta ut skuffene og se om den ligger på bunnen. ..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Det er jo helt tullete at unger skal ha ansvaret for slike ting! Anonymous poster hash: 19ef1...3dd
Mamalarma Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Sett under senga, innimellom bøker på rommet, bak skuffer og oppi skuffer, inni kleskap? Håper du finner passet, god leiting.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Oi! Trasig...... Lykke til videre i letingen! Hvorfor kan han ikke få nødpass, forresten..?? Anonymous poster hash: 6aa75...7b0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Takk for svar. Dette er selvsagt ikke en 4 åring, og gutten har reist en del med fly alene også Nødpass er problematisk for tiden, og i utgangspunktet var det ikke planlagt noen tur akkurat nå. Overraskelse :/ Anonymous poster hash: a4fde...00b
overlord Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Hos oss får ikke engang mannen ha ansvar for passet sitt.. Fordel rommene mellom dere og endevende alt er mitt tips. Det kan jo i teorien være hvor som helst.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Hehe enig med overlord 😂😂😂 her har jeg kontroll på hvor mannens pass er også han er ett skikkelig rotehue 😂 Anonymous poster hash: b6a3e...ac8
pifi med tre nurk Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv..
Villbringebringebær Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge..
Mumua Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Her ringte mannen meg en dag i panikk fordi han ikke fant passene i skapet der de alltid er. Han hadde endt med å enevende skapet + resten av rommet. Da jeg kom hjem gikk jeg bort til skapet, åpnet døren og så rett på passene. Han er håpløs på leting!!! Så jeg anbefaler deg å lete alle steder sønnen din har lett selv.. Sånn er min mann også! Jeg dåner av han når han sier noe er borte og han har lett overalt! Senest kodebrikken og en lader som lå akkurat der de skal ligge.. Hahaha, sånn er min og Han leter, stresser og banner og det han leter etter ligger 99 % av gangene på den vanlige plassen (og der har han selvsagt lett maaange ganger ifølge han selv). Er forøvrig alltid min feil at han ikke finner det også, jeg har visst magiske krefter når det kommer til å rote bort tingene hans Han får aldri ha ansvaret for noe som helst viktig av dokumenter e.l, for da forsvinner det i løse lufta.
Gjest Antarctica Skrevet 26. juni 2015 #18 Skrevet 26. juni 2015 Og nødpass er vanskelig fordi barnets andre forelder ikke er enig i at dere skal reise noe sted?
overlord Skrevet 26. juni 2015 #19 Skrevet 26. juni 2015 Og nødpass er vanskelig fordi barnets andre forelder ikke er enig i at dere skal reise noe sted? Det har vært flere avisoppslag siste ukene om begrenset kapasitet ved passkontorene slik at ikke alle som ønsker nødpass vil kunne få det.
Gjest Antarctica Skrevet 26. juni 2015 #20 Skrevet 26. juni 2015 Og nødpass er vanskelig fordi barnets andre forelder ikke er enig i at dere skal reise noe sted? Det har vært flere avisoppslag siste ukene om begrenset kapasitet ved passkontorene slik at ikke alle som ønsker nødpass vil kunne få det. OK, det har jeg ikke fanga opp. Har skaffa nødpass en eneste gang, og det var på Gardermoen. Det gikk rimelig kjapt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #21 Skrevet 27. juni 2015 Ja. Da får han bli hjemme så har han kanskje lært at han må høre på mamma. Anonymous poster hash: a8ef8...8cf Det er vel heller mamma som ikke burde ha gitt etter. HUN lot jo ungen bestemme. Man velger sine kamper, dette er en kamp hun ikke skulle gitt seg på! Slik snakker en som er etterpåklok og ikke skjønner det selv ... Anonymous poster hash: 0dc72...d51
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #22 Skrevet 27. juni 2015 Hvor gammel er gutten? Jeg hadde seriøs vurdert å la ham være igjen. Viktige dokumenter skal behandles deretter. Alternativ hadde jeg endevendt rommet hans. DET ville min nok vært helt hysterisk over, mamma som roter gjennom tingene hans. Anonymous poster hash: 945e9...66d
Gjest Skrevet 27. juni 2015 #23 Skrevet 27. juni 2015 Når reiste han sist? Hvilke kofferter/bager blei brukt? Hvilken jakke brukte vedkommende?
soleia Skrevet 27. juni 2015 #24 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Hehe enig med overlord her har jeg kontroll på hvor mannens pass er også han er ett skikkelig rotehue Anonymous poster hash: b6a3e...ac8 - og her er det mannen som har kontroll over passa. Sist eg var ute og reiste åleine, så passa han på at passet mitt kom attende på plassen sin, så de kan sjølve rekne ut kven som er husets rotehovud - ville sjekka skrivebordsskuffer, evt kommmode i gangen om de har noko slikt, klesskapet? Endret 27. juni 2015 av soleia
Jordbærblomst Skrevet 27. juni 2015 #25 Skrevet 27. juni 2015 Jeg leste overskriften som: "Jeg har rotet bort en av ungene, og dette er krise!" 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå