Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Nå har han vært her og vi har pratet masse, han er helt fortvilet over hvor dum han har vært. Han elsker meg, vil dele livet med meg, med bryllup, barn og hele pakken..Han sier alle de rette tingene. Han bedyrer også at de ikke hadde sex, han lovet på alt som var hellig for meg. Jeg har fortalt at han har ødelagt alt, at jeg ikke vet om tilliten kan komme tilbake, men jeg tror jeg skal prøve..Jeg har aldri hatt slike følelser for en annen før, det må jo bety noe..Eller er jeg bare dum? Anonymous poster hash: db0fc...905
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Nå har han vært her og vi har pratet masse, han er helt fortvilet over hvor dum han har vært. Han elsker meg, vil dele livet med meg, med bryllup, barn og hele pakken..Han sier alle de rette tingene. Han bedyrer også at de ikke hadde sex, han lovet på alt som var hellig for meg. Jeg har fortalt at han har ødelagt alt, at jeg ikke vet om tilliten kan komme tilbake, men jeg tror jeg skal prøve..Jeg har aldri hatt slike følelser for en annen før, det må jo bety noe..Eller er jeg bare dum? Anonymous poster hash: db0fc...905 Ikke dum, gi ham en sjanse. Anonymous poster hash: 31277...b80
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde nok sett an litt, og helt sikkert gitt han en sjanse. Man kan ikke bare skru av de følelsene man har for nen selvom de gjør deg vondt. Anonymous poster hash: a1a26...f16
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Du kommer til å bli såret på ny.. Anonymous poster hash: 8605a...22b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde bedt ham bli med i parterapi for å bearbeide dette ordentlig. Hvis ikke tror jeg det er stor fare for at han ikke forstår hvor mye han har sveket og såret deg. Og er han ikke villig til det så er han egentlig ikke så gira på deg likevel... Anonymous poster hash: 57752...f7c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Link til første innlegget? Anonymous poster hash: cfa44...7de
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Du, det er godt mulig at han har fått seg en klekkelig lærepenge.... Men EN ting må han skjønne; DU kommer til å trenge tid til å komme over dette! Mer tid enn han trenger og tror! HAN har gjort en diger feil, og han må gi deg tiden det tar DEG å komme over det! Han må fortjene fornyet respekt og tillit, og det tar tid!! (dette er standardproblem en stund etter utroskap: han angrer, får deg tilbake og er ferdig med saken. Du sliter med tillit! Etter en stund blir han lei "tillit-gnålet" (for HAN er kommet over det!), så har dere det gående...) Så når HAN driter på draget, så er det ikke fikset før DU er kommet over det!! Og akkurat det MÅ han skjønne og godta! Lykke til! Det ordner seg nok (men gjør det også klinkende klart at dette er en engangsforeteelse!!! Slikt blir ikke tilgitt to ganger!) Anonymous poster hash: 789cb...a57
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Gi han en sjanse til. Vi er alle bare mennesker. Anonymous poster hash: 0c71c...6d4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde nok selv gitt han en sjanse. Og det å finne en så sterk kjærlighet, kommer ikke ofte. Men jeg tror jeg hadde bedt han om å gå i familieterapi med meg, så dere får hjelp til å få det til på en bra måte. Han må forstå at du trenger tid, at han ødela all din tillitt til han. Og at dette er ikke bra med en gang. Anonymous poster hash: 05cc8...673
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde nok gitt han en sjanse. Bedre å prøve, enn å gå å tenke på hva det kunne blitt i årevis. Lykke til! Anonymous poster hash: 0378c...331
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Menn er enkle, husker min mann også dreit seg ut såpass at jeg ikke viste om jeg gadd å fortsette med han. Men etter å ha snakket igjennom ting så bestemte jeg meg for å gi han en ny sjanse. Skikkelig irriterende med folk som lar seg manipulere av andre, de vender på hælen lett som fy. Man vet liksom ikke hvor man har dem, lojalitet til deg bør være første prioritet for han. Det gjelder også i andre framtidige uenigheter der andre er involvert som feks når svigermor vil ha med seg sønnen sin på ferie to uker før permisjon. Og han bare synes SÅ synd i henne siden det liksom er siste mulighet fordi han skal bli far. Bare et eksempel siden ferie tydeligvis er en svakhet Anonymous poster hash: 57121...d65
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har sagt at han aldri skal gjøre noe slikt mot meg igjen, og jeg tror han skjønner hvor nærme det var før det var helt over..Jeg må jo ta et valg om jeg kan stole på han, og jeg skal prøve. Han på sin side virker å skjønne at han har litt å bevise, jeg kan bare håpe at dette går bra..Jeg trenger litt tid, men jeg tror dette er den store kjærligheten og jeg må prøve. Anonymous poster hash: db0fc...905
SuperFries Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Gud, jeg er glad jeg ikke er lesbisk. Hehe, det har jeg også tenkt på ofte når jeg er her inne og leser 😆
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Gud, jeg er glad jeg ikke er lesbisk. Menn kan være vanskelige nok å forstå seg på. Men måtte jeg hatt forhold til damer så tror jeg at jeg hadde gitt opp - med tråden om den første-date-mannen som burde forstått at han burde betalt middag selv om Hi der sa hun ville betale for seg selv. Jeg hadde ikke taklet damer! Anonymous poster hash: 57752...f7c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #17 Skrevet 26. juni 2015 Løp så fort du kan! Anonymous poster hash: c3591...b7b
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. juni 2015 #18 Skrevet 26. juni 2015 Gi mannen en sjanse!! Men gjør det klinkende klart at noe sånt IKKE skal gjenta seg! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #19 Skrevet 26. juni 2015 Gud, jeg er glad jeg ikke er lesbisk. Så fint.. Anonymous poster hash: db0fc...905
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #20 Skrevet 26. juni 2015 Men hva har han gjort som er så galt da? En kort oppdatering hadde gjort seg... Anonymous poster hash: b6863...1cb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #21 Skrevet 26. juni 2015 Men hva har han gjort som er så galt da? En kort oppdatering hadde gjort seg... Anonymous poster hash: b6863...1cb Reiste på ferie med eksen, da hun har truet med selvmord og litt sånn..Han angret seg og avbrøt ferien og kom hjem igjen, og vil st jeg skal ta han tilbake.. Anonymous poster hash: db0fc...905
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #22 Skrevet 26. juni 2015 Men hva har han gjort som er så galt da? En kort oppdatering hadde gjort seg... Anonymous poster hash: b6863...1cb Reiste på ferie med eksen, da hun har truet med selvmord og litt sånn..Han angret seg og avbrøt ferien og kom hjem igjen, og vil st jeg skal ta han tilbake.. Anonymous poster hash: db0fc...905 Ok..? Eksen truet med selvmord? Anonymous poster hash: b6863...1cb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #23 Skrevet 26. juni 2015 Gud, jeg er glad jeg ikke er lesbisk. Det er vi alle andre også. Anonymous poster hash: 472d0...dba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #24 Skrevet 26. juni 2015 Men hva har han gjort som er så galt da? En kort oppdatering hadde gjort seg... Anonymous poster hash: b6863...1cb Reiste på ferie med eksen, da hun har truet med selvmord og litt sånn..Han angret seg og avbrøt ferien og kom hjem igjen, og vil st jeg skal ta han tilbake.. Anonymous poster hash: db0fc...905 Ok..? Eksen truet med selvmord? Anonymous poster hash: b6863...1cb Ja, blant annet. Dette er altså veldig kort fortalt.. Anonymous poster hash: db0fc...905
the amazing spidermamma Skrevet 26. juni 2015 #25 Skrevet 26. juni 2015 Det betyr altså i korte trekk at hvis du velger ham, så får du eksen på kjøpet? Hmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå