Gå til innhold

Ny kjæreste og barnefar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

Vet barnet i det heletatt at det skal ha søsken??? Tror du ikke barnet kommer til å føle at han er "byttet ut", når han ender opp med å hilse på ny stemor og nytt søsken på samme tid?! Hvem tenker på det beste for barnet her?

 

Anonymous poster hash: fef76...54e

han er under 3år og forstår det neppe uansett, han vet pappa skal ha en ny baby

Du undervurderer 3åringen.....

 

Husker deg fra da du og han skulle gå for hovedomsorgen for hans eldste barn, og at 50/50 alltid var best med tanke på fars rettigheter.

Snudd litt på flisa når du sitter på andre siden av bordet?

 

 

 

Anonymous poster hash: 19812...b59

 

 

Min er bare 2 år og 4 mnd... og du kjenner ingenting om hvorfor ting er som de er,så kanskje du bør la være og bry deg??? hvis du hadde visst hvorfor ting var som det er,så tviler jeg på at du hadde sagt det samme.

 

Ja jeg var dumt den gangen, vet og ser selv nå hvorfor aldri det var aktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

Vet barnet i det heletatt at det skal ha søsken??? Tror du ikke barnet kommer til å føle at han er "byttet ut", når han ender opp med å hilse på ny stemor og nytt søsken på samme tid?! Hvem tenker på det beste for barnet her?

 

Anonymous poster hash: fef76...54e

han er under 3år og forstår det neppe uansett, han vet pappa skal ha en ny baby
Du undervurderer 3åringen.....

 

Husker deg fra da du og han skulle gå for hovedomsorgen for hans eldste barn, og at 50/50 alltid var best med tanke på fars rettigheter.

Snudd litt på flisa når du sitter på andre siden av bordet?

 

 

 

Anonymous poster hash: 19812...b59

 

Hun er ikke første som har forsvart 50/50 som stemor, for senere å snu. Tragisk- viser hvor lite en faktisk bryr seg om de som faktisk må ta konsekvensene av det som de voksne bestemmer.

 

 

Anonymous poster hash: b5462...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff B.W .... håper virkelig han steriliserer seg nå. Ikke noe å ha på CV`n det der. Tre barn på omtrendt like mange år :/  Godt du tar deg av gutten din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff B.W .... håper virkelig han steriliserer seg nå. Ikke noe å ha på CV`n det der. Tre barn på omtrendt like mange år :/  Godt du tar deg av gutten din :)

 

så smart er han nok ikke. nei er vel ikke det lureste. Ja gjør så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

 

Tråden er moderert for identifisering av privatpersoner. Hold dere til reglene!

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Barnefar tåler ikke at jeg har med jente vår på besøk hos min nye kjæreste, eller at han kommer hit på overnatting.Har han noen ting han skulle ha sagt? Truer med å ringe familievernkontoret for prøve å ta ifra meg foreldreretten. Han mener det er uansvarlig når vi ikke har vært sammen i 6 mnd. en gang. Jeg mener at barnefar ikke har noe med hvem jeg har besøk av, eller hvor jeg og jenta vår drar hen når hu er hos meg. Jenta bor fast hos meg, og har vanlig samvær med far. Noen fler som har vært i en slik konflikt?  Anonymous poster hash: 22f3d...ee2

Han har vel ikke egentlig jussen på sin side, for sånne ting bestemmer du selv. Men jeg syns vel han har et poeng, barnet ditt trenger ikke bli kjent med kjæresten din ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg som er slenemor med barn 90 % av tiden og lite nettverk rundt meg skulle vente et år med å introdusere en ny kjærest, ville det aldri blitt noen ny kjærest.

Det er vanskelig nok å møte noen som det er.

Hvis jeg derimot skulle møte en aktuell kandidat så vil jeg måtte introdusere mann og barn for hverandre tidlig hvis jeg skal ha sjangsen til å tilbringe tid med, og bli kjent med mannen.

Finnes ikke regler som passer for alle. Dessuten er barn forskjellige.Anonymous poster hash: 571b3...99a

Kan han ikke besøke deg når barnet har lagt seg?

 

Anonymous poster hash: 718b6...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg som er slenemor med barn 90 % av tiden og lite nettverk rundt meg skulle vente et år med å introdusere en ny kjærest, ville det aldri blitt noen ny kjærest.

Det er vanskelig nok å møte noen som det er.

Hvis jeg derimot skulle møte en aktuell kandidat så vil jeg måtte introdusere mann og barn for hverandre tidlig hvis jeg skal ha sjangsen til å tilbringe tid med, og bli kjent med mannen.

Finnes ikke regler som passer for alle. Dessuten er barn forskjellige.Anonymous poster hash: 571b3...99a

Kan han ikke besøke deg når barnet har lagt seg?

 

Anonymous poster hash: 718b6...352

 

 

Man blir ikke kjent med noen hvis man bare treffer noen på kaffe noen kvelder, aldri har sex eller ser hvordan personen er for eksempel over en helg. Da er man jo like langt - da presenterer man barnet for en person som man ikke selv er blitt kjent med, selv om ett år er gått. Og igjen, hvorfor skal man GJEMME kjæresten slik at han aldri kan komme på besøk? Mens alskens venninner, kompiser, foreldre til andre barn osv kommer på besøk som de vil? Hva er så farlig med å ha en MANN på besøk? Da jeg var singel så hadde jeg nesten bare kompiser, skulle jeg da nekte dem å komme på besøk siden de er menn? Jeg var forresten 100 % alene, og nei, ikke alle barn legger seg tidlig. Har du store barn så kan ikke kjæresten komme når barna har lagt deg, siden eldste barnet (tenåring) ikke la seg før kl 11-halv 12, og man kan ikke sitte og prate hele natta når man skal på jobb neste morgen, eller stå opp med små barn i helgene.

 

Har vært sammen med en mann som skulle være overforsiktig overfor sin sønn. Vi kunne ikke en gang spise på kafe eller være i bygda der han bodde, der vi kunne treffe på ungens MOR, fordi mor da kunne fortelle barnet at pappa datet! Sånn at vi måtte dra på date kun på nøytral territorium der vi ikke risikerte å treffe på barnets slektninger på morssiden... Needless to say, det ble slutt ganske fort. Hjalp ikke at mora hans hadde bildet av eksen hengende på kjøkkenet sitt og skrøt veldig av eksen til meg da vi var på besøk der.

 

Anonymous poster hash: 05543...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis jeg som er slenemor med barn 90 % av tiden og lite nettverk rundt meg skulle vente et år med å introdusere en ny kjærest, ville det aldri blitt noen ny kjærest.Det er vanskelig nok å møte noen som det er.Hvis jeg derimot skulle møte en aktuell kandidat så vil jeg måtte introdusere mann og barn for hverandre tidlig hvis jeg skal ha sjangsen til å tilbringe tid med, og bli kjent med mannen.Finnes ikke regler som passer for alle. Dessuten er barn forskjellige.Anonymous poster hash: 571b3...99a

Kan han ikke besøke deg når barnet har lagt seg?Anonymous poster hash: 718b6...352

 Man blir ikke kjent med noen hvis man bare treffer noen på kaffe noen kvelder, aldri har sex eller ser hvordan personen er for eksempel over en helg. Da er man jo like langt - da presenterer man barnet for en person som man ikke selv er blitt kjent med, selv om ett år er gått. Og igjen, hvorfor skal man GJEMME kjæresten slik at han aldri kan komme på besøk? Mens alskens venninner, kompiser, foreldre til andre barn osv kommer på besøk som de vil? Hva er så farlig med å ha en MANN på besøk? Da jeg var singel så hadde jeg nesten bare kompiser, skulle jeg da nekte dem å komme på besøk siden de er menn? Jeg var forresten 100 % alene, og nei, ikke alle barn legger seg tidlig. Har du store barn så kan ikke kjæresten komme når barna har lagt deg, siden eldste barnet (tenåring) ikke la seg før kl 11-halv 12, og man kan ikke sitte og prate hele natta når man skal på jobb neste morgen, eller stå opp med små barn i helgene. Har vært sammen med en mann som skulle være overforsiktig overfor sin sønn. Vi kunne ikke en gang spise på kafe eller være i bygda der han bodde, der vi kunne treffe på ungens MOR, fordi mor da kunne fortelle barnet at pappa datet! Sånn at vi måtte dra på date kun på nøytral territorium der vi ikke risikerte å treffe på barnets slektninger på morssiden... Needless to say, det ble slutt ganske fort. Hjalp ikke at mora hans hadde bildet av eksen hengende på kjøkkenet sitt og skrøt veldig av eksen til meg da vi var på besøk der. Anonymous poster hash: 05543...818

Jeg har tre barn og hadde en meget krakilsk eks, som kom med mange trusler om rettssak og andre trusler. Men jeg fikk en kjæreste likevel, noen måneder etter at bruddet var et faktum. Han fikk besøke med etter barnas leggetid (og da hadde vi sex også, hvis du vil vite det) og vi hadde lunsjdate flere ganger i uka. Det går hvis man vil. Han flyttet inn da vi hadde vært sammen i to år. Ungene hadde kjent ham i mer enn et år da, de fikk møte ham etter ca 8 mnd

 

Anonymous poster hash: 718b6...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvis jeg som er slenemor med barn 90 % av tiden og lite nettverk rundt meg skulle vente et år med å introdusere en ny kjærest, ville det aldri blitt noen ny kjærest.Det er vanskelig nok å møte noen som det er.Hvis jeg derimot skulle møte en aktuell kandidat så vil jeg måtte introdusere mann og barn for hverandre tidlig hvis jeg skal ha sjangsen til å tilbringe tid med, og bli kjent med mannen.Finnes ikke regler som passer for alle. Dessuten er barn forskjellige.Anonymous poster hash: 571b3...99a

Kan han ikke besøke deg når barnet har lagt seg?Anonymous poster hash: 718b6...352
 Man blir ikke kjent med noen hvis man bare treffer noen på kaffe noen kvelder, aldri har sex eller ser hvordan personen er for eksempel over en helg. Da er man jo like langt - da presenterer man barnet for en person som man ikke selv er blitt kjent med, selv om ett år er gått. Og igjen, hvorfor skal man GJEMME kjæresten slik at han aldri kan komme på besøk? Mens alskens venninner, kompiser, foreldre til andre barn osv kommer på besøk som de vil? Hva er så farlig med å ha en MANN på besøk? Da jeg var singel så hadde jeg nesten bare kompiser, skulle jeg da nekte dem å komme på besøk siden de er menn? Jeg var forresten 100 % alene, og nei, ikke alle barn legger seg tidlig. Har du store barn så kan ikke kjæresten komme når barna har lagt deg, siden eldste barnet (tenåring) ikke la seg før kl 11-halv 12, og man kan ikke sitte og prate hele natta når man skal på jobb neste morgen, eller stå opp med små barn i helgene. Har vært sammen med en mann som skulle være overforsiktig overfor sin sønn. Vi kunne ikke en gang spise på kafe eller være i bygda der han bodde, der vi kunne treffe på ungens MOR, fordi mor da kunne fortelle barnet at pappa datet! Sånn at vi måtte dra på date kun på nøytral territorium der vi ikke risikerte å treffe på barnets slektninger på morssiden... Needless to say, det ble slutt ganske fort. Hjalp ikke at mora hans hadde bildet av eksen hengende på kjøkkenet sitt og skrøt veldig av eksen til meg da vi var på besøk der. Anonymous poster hash: 05543...818

Jeg har tre barn og hadde en meget krakilsk eks, som kom med mange trusler om rettssak og andre trusler. Men jeg fikk en kjæreste likevel, noen måneder etter at bruddet var et faktum. Han fikk besøke med etter barnas leggetid (og da hadde vi sex også, hvis du vil vite det) og vi hadde lunsjdate flere ganger i uka. Det går hvis man vil. Han flyttet inn da vi hadde vært sammen i to år. Ungene hadde kjent ham i mer enn et år da, de fikk møte ham etter ca 8 mnd

 

Anonymous poster hash: 718b6...352

 

 

 

Da var du heldig at ingen av barna våknet mens dere hadde sex og fersket dere, mens dere holdt på. Vil tro at det er større traume for et barn å se en helt fremmed mann i senga til mamma, enn å treffe kjæresten etter mindre enn 1 års forhold. Jeg hadde ikke turt å ha sex da eldstemann var på rommet sitt og de yngste sov. Som sagt, har du et STORT barn som legger seg sent, når skal kjæresten besøke deg da? Klokka 2 på natta, når du må opp på jobb kl halv 7? Lunsjdate hadde heller ikke gått i min jobb, da jeg har betalt matpause og må fysisk være på kontoret i lunsjen, selv om jeg som regel får spise i fred. Ikke alle har fleksibel jobb og små barn som legger seg tidlig og aldri våkner. Men så var det ikke et poeng for meg å trenere presentasjonen av kjæresten lengst mulig da, så for meg var det ikke et problem. I dag er vi gift, barna har fått to fine småsøsken som de forguder, og det har ikke vært noen konfrontasjoner mellom dem og stefar utover det som er vanlig i barn/forelder-relasjon, særlig i forhold til trassig tenåringsgutt. Men så kommer jeg også fra et annet land med en kultur der man ikke må vente i et helt år for å se at forholdet er seriøst, jeg er ikke vant med å ha masse sex, klining og kjærestegreier i månedsvis og likevel ikke kunne definere forholdet som seriøst. Vi er nok alle forskjellige.

 

Anonymous poster hash: 05543...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvis jeg som er slenemor med barn 90 % av tiden og lite nettverk rundt meg skulle vente et år med å introdusere en ny kjærest, ville det aldri blitt noen ny kjærest.Det er vanskelig nok å møte noen som det er.Hvis jeg derimot skulle møte en aktuell kandidat så vil jeg måtte introdusere mann og barn for hverandre tidlig hvis jeg skal ha sjangsen til å tilbringe tid med, og bli kjent med mannen.Finnes ikke regler som passer for alle. Dessuten er barn forskjellige.Anonymous poster hash: 571b3...99a

Kan han ikke besøke deg når barnet har lagt seg?Anonymous poster hash: 718b6...352
 Man blir ikke kjent med noen hvis man bare treffer noen på kaffe noen kvelder, aldri har sex eller ser hvordan personen er for eksempel over en helg. Da er man jo like langt - da presenterer man barnet for en person som man ikke selv er blitt kjent med, selv om ett år er gått. Og igjen, hvorfor skal man GJEMME kjæresten slik at han aldri kan komme på besøk? Mens alskens venninner, kompiser, foreldre til andre barn osv kommer på besøk som de vil? Hva er så farlig med å ha en MANN på besøk? Da jeg var singel så hadde jeg nesten bare kompiser, skulle jeg da nekte dem å komme på besøk siden de er menn? Jeg var forresten 100 % alene, og nei, ikke alle barn legger seg tidlig. Har du store barn så kan ikke kjæresten komme når barna har lagt deg, siden eldste barnet (tenåring) ikke la seg før kl 11-halv 12, og man kan ikke sitte og prate hele natta når man skal på jobb neste morgen, eller stå opp med små barn i helgene. Har vært sammen med en mann som skulle være overforsiktig overfor sin sønn. Vi kunne ikke en gang spise på kafe eller være i bygda der han bodde, der vi kunne treffe på ungens MOR, fordi mor da kunne fortelle barnet at pappa datet! Sånn at vi måtte dra på date kun på nøytral territorium der vi ikke risikerte å treffe på barnets slektninger på morssiden... Needless to say, det ble slutt ganske fort. Hjalp ikke at mora hans hadde bildet av eksen hengende på kjøkkenet sitt og skrøt veldig av eksen til meg da vi var på besøk der. Anonymous poster hash: 05543...818

Jeg har tre barn og hadde en meget krakilsk eks, som kom med mange trusler om rettssak og andre trusler. Men jeg fikk en kjæreste likevel, noen måneder etter at bruddet var et faktum. Han fikk besøke med etter barnas leggetid (og da hadde vi sex også, hvis du vil vite det) og vi hadde lunsjdate flere ganger i uka. Det går hvis man vil. Han flyttet inn da vi hadde vært sammen i to år. Ungene hadde kjent ham i mer enn et år da, de fikk møte ham etter ca 8 mnd

 

Anonymous poster hash: 718b6...352

 

 

 

Da var du heldig at ingen av barna våknet mens dere hadde sex og fersket dere, mens dere holdt på. Vil tro at det er større traume for et barn å se en helt fremmed mann i senga til mamma, enn å treffe kjæresten etter mindre enn 1 års forhold. Jeg hadde ikke turt å ha sex da eldstemann var på rommet sitt og de yngste sov. Som sagt, har du et STORT barn som legger seg sent, når skal kjæresten besøke deg da? Klokka 2 på natta, når du må opp på jobb kl halv 7? Lunsjdate hadde heller ikke gått i min jobb, da jeg har betalt matpause og må fysisk være på kontoret i lunsjen, selv om jeg som regel får spise i fred. Ikke alle har fleksibel jobb og små barn som legger seg tidlig og aldri våkner. Men så var det ikke et poeng for meg å trenere presentasjonen av kjæresten lengst mulig da, så for meg var det ikke et problem. I dag er vi gift, barna har fått to fine småsøsken som de forguder, og det har ikke vært noen konfrontasjoner mellom dem og stefar utover det som er vanlig i barn/forelder-relasjon, særlig i forhold til trassig tenåringsgutt. Men så kommer jeg også fra et annet land med en kultur der man ikke må vente i et helt år for å se at forholdet er seriøst, jeg er ikke vant med å ha masse sex, klining og kjærestegreier i månedsvis og likevel ikke kunne definere forholdet som seriøst. Vi er nok alle forskjellige.

 

Anonymous poster hash: 05543...818

 

 

 

Mannen her bodde forresten 4 timer med bil unna meg, så han kunne ikke bare stikke innom på kaffebesøk etter barnas leggetid uansett. Der jeg bodde, jobbet og barna hadde livet sitt var det ingen "ledige" menn det gikk an å satse på, så jeg måtte "importere" :)

 

Anonymous poster hash: 05543...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt, men BW; Du sitter og gir råd til denne mammaen, der du tar utgangspunkt i ditt liv. Samtidig så nevner du at det er en veldig spesiell situasjon dette med ditt barn og barnefaren etc. Blir det da riktig å gi råd, når situasjonen er så spesiell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alt, men BW; Du sitter og gir råd til denne mammaen, der du tar utgangspunkt i ditt liv. Samtidig så nevner du at det er en veldig spesiell situasjon dette med ditt barn og barnefaren etc. Blir det da riktig å gi råd, når situasjonen er så spesiell??

Akkurat dette tenkte jeg også. Men nå slapp jeg å skrive det selv👍🏻

 

Anonymous poster hash: 6296f...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke lest alt, men BW; Du sitter og gir råd til denne mammaen, der du tar utgangspunkt i ditt liv. Samtidig så nevner du at det er en veldig spesiell situasjon dette med ditt barn og barnefaren etc. Blir det da riktig å gi råd, når situasjonen er så spesiell??

Akkurat dette tenkte jeg også. Men nå slapp jeg å skrive det selv👍🏻

 

Anonymous poster hash: 6296f...e16

😉

 

Anonymous poster hash: 7ac86...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt, men BW; Du sitter og gir råd til denne mammaen, der du tar utgangspunkt i ditt liv. Samtidig så nevner du at det er en veldig spesiell situasjon dette med ditt barn og barnefaren etc. Blir det da riktig å gi råd, når situasjonen er så spesiell??

 

Ja, er jo abefallinger fra fvk jeg viser til,de mener at 1 år er best for barnet og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

😳 DU skal bli kjent med henne..? Er far tilbakestående?

 

Anonymous poster hash: 2bfd0...947

Leeeeer. Samme tenkte jeg.

Sykeste jeg har lest.

Virket som hun skulle godkjenne ny kjæreste. OG hun er gravid og fortsatt spøker eksen i kulissene.

Stakkars stakkars ny kjæreste. 🙊

 

Anonymous poster hash: 540d2...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

DU skal bli kjent med henne..? Er far tilbakestående?

 

Anonymous poster hash: 2bfd0...947

Leeeeer. Samme tenkte jeg.

Sykeste jeg har lest.

Virket som hun skulle godkjenne ny kjæreste. OG hun er gravid og fortsatt spøker eksen i kulissene.

Stakkars stakkars ny kjæreste.

 

Anonymous poster hash: 540d2...da0

 

 

dere vet ikke hva saken gjelder,så dere bør bare holde kjeften deres.... Er ikke synd på verken eksen eller den nye dama. de har vert sammen i 8mnd, venter første ungen i februar, lovet seg i januar,de har stresset med ting, og tatt 0 hensyn til de 2 barna han har fra før, dere er feige som er Anonyme og sitter og kommentere på et Anonym forum og vet ikke en DRITT om hvordan det er slik det er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

😳 DU skal bli kjent med henne..? Er far tilbakestående?

 

Anonymous poster hash: 2bfd0...947

Leeeeer. Samme tenkte jeg.

Sykeste jeg har lest.

Virket som hun skulle godkjenne ny kjæreste. OG hun er gravid og fortsatt spøker eksen i kulissene.

Stakkars stakkars ny kjæreste. 🙊

 

Anonymous poster hash: 540d2...da0

Jeg Vil jo påstå at far ikke er helt oppegående når han får tre barn med tre damer, og Hopper videre til neste så fort ungen er ute. Så Vet ikke helt om jeg har sympati for disse damene som velger å få barn med han ;)

 

 

Anonymous poster hash: c9a09...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I den artikkelen står det at man bør vente ett år etter bruddet med å introdusere ny kjæreste. Artikkelen sier ikke noe om hvor lenge man bør date før ny kjæreste introduseres.

 

Anonymous poster hash: fb6a6...40a

 

 

men det er det samme spør du meg, ny kjæreste om du er skilt eller bare dater er det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Forstår bf veldig godt, hadde også reagert på det,her har mini ikke møtt pappas nye kjæreste enda, og kommer ikke til og skje på en stund til, først vil jeg bli kjent med henne,men med tiden skal han treffe henne, for han skal bli storebror i Februar,de har vert sammen i 8mnd,men kommer til og drøye til det møte til den nye babyen kommer,men må få bli kjent med nytt søsken.

😳 DU skal bli kjent med henne..? Er far tilbakestående?

 

Anonymous poster hash: 2bfd0...947

Leeeeer. Samme tenkte jeg.

Sykeste jeg har lest.

Virket som hun skulle godkjenne ny kjæreste. OG hun er gravid og fortsatt spøker eksen i kulissene.

Stakkars stakkars ny kjæreste. 🙊

 

Anonymous poster hash: 540d2...da0

Jeg Vil jo påstå at far ikke er helt oppegående når han får tre barn med tre damer, og Hopper videre til neste så fort ungen er ute. Så Vet ikke helt om jeg har sympati for disse damene som velger å få barn med han ;)

 

 

Anonymous poster hash: c9a09...901

Usikker på om jeg tror på hele historien.

Den klassiske situasjonen der en person kommer med mer og mer tilleggsinfo om sin sak fordi hun møter motstand ser vi ofte her inne.

Og hvorfor bruke sin situasjon som eksempel når den er SÅ spesiell?

BW burde selv forstå at hennes situasjon ikke på noen måte kan brukes som sammenligning når BF er en ansvarsløs horebukk med ryggrad som en overmoden banan.

 

Anonymous poster hash: 540d2...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

I den artikkelen står det at man bør vente ett år etter bruddet med å introdusere ny kjæreste. Artikkelen sier ikke noe om hvor lenge man bør date før ny kjæreste introduseres.

 

Anonymous poster hash: fb6a6...40a

men det er det samme spør du meg, ny kjæreste om du er skilt eller bare dater er det samme

Hæ? Det er vel ikke det samme. Man skal vente ett år etter et brudd fra barnefaren- slik at barnet får vent seg til situasjonen med at dere ikke er sammen. Har Hi brutt med barnefaren for 3 år siden, står det ikke noe om at hun må date ny kjæreste i ett år før han møter barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...