Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #26 Skrevet 24. juni 2015 Nei, men er glad i dem og stiller opp for dem der jeg kan. En annen type kjærlighet kan jeg si. Kan ikke si at alder har hjulpet, de eldste er jeg skikkelig glad i mens den yngste kunne jeg gitt bort noen ganger (hun er ikke helt god, gjør ting der jeg har bedt om terapi for henne). Fortsatt glad i henne på et vis men hadde ikke blitt lei meg om hun ikke var et del av livet vårt. Men har man valgt mannen så har man valgt barna. Anonymous poster hash: 58ca5...469
¤Hippie¤ Skrevet 24. juni 2015 #27 Skrevet 24. juni 2015 Nei, det kan aldri bli 100 % det samme, uansett hvordan man vrir på det. Anonymous poster hash: 1ef49...107 Og det mener du gjelder alle med stebarn?
katten og krapylet Skrevet 24. juni 2015 #28 Skrevet 24. juni 2015 Jeg (snart 40) har en stemor jeg forguder, og som min storebror forguder. " Elsker" hun oss like høyt som sin egen sønn, sannsynligvis ikke. Behandler hun oss, viser kjærlighet og omtanke i like stor grad, absolutt! Det er det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå