Gå til innhold

Hvor mye betaler du for et babynest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget til noen venninner, kostnad har vært ca 300 i maretialer. Om jeg skulle tatt betalt per time hadde det blitt dyrt, det tar litt tid å lage når du skal ha det pent. De som syr for 500 selger det ikke for å tjene mye på det, synes det er en god pris!Anonymous poster hash: 95bad...19b

Det er sant, de tjener lite på det. Men det er en dårlig pris synes jeg, da, mtp at de jobber for luselønn ;) med mindre de kjøper stoff fra slaver i Kina.

Anonymous poster hash: 0575b...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God pris for kjøper, de som syr og selger gjør det nok mer for hobby og st de liker å sy enn at de skal tjene på det. Om man tenker på hva en håndverker koster i timen pluss materialer burde håndsydde babynest vært veldig dyre. Men da hadde jo ingen kjøpt..

Anonymous poster hash: 95bad...19b

Skrevet

Å betale 1000,- kr virker helt hinsides spør du meg, hva med å sy selv? Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1

Hva med å holde seg til TEMAET I TRÅDEN? :)

Flere?

Jeg holder meg da til TEMAET - jeg synes det er vannvittig å betale 1000,- kr for noe slikt.

Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1

Jeg synes det er en helt ok pris, men så er ikke jeg så gjerrig at jeg ikke unner folk betaling for jobben de gjør. Forventer du virkelig at folk skal jobbe gratis for deg?

Sy selv er jo en mulighet, da koster det jo rundt 400-500 avhengig av hvilke materialer du bruker. Jeg hadde kanskje gjort det, men da måtte jeg ha investert i en symaskin også ;)

Anonymous poster hash: ecdcd...468

Skrevet

Kjøpte av ei på finn.no. De koster 350,- evt 400 hvis man vil ha silkebånd. Kjempefint nest!

Hun holder til i Buskerud da, men sender over alt :)

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg litt dårlig samvittighet, hun kan ikke tjene noe på dette. Helt nytt etter mine ønsker :)

Anonymous poster hash: 7c4e9...8d8

Skrevet

Jeg har bestilt et nå til 1500 kr.. ganske dyrt.

Men de er helt nydelige!!! Mye jobb tenker jeg :)

Skrevet

Wow! Kan du legge ut bilde? Var nyyydelig det jeg betalte 350,- for også :)

Skrevet

Har ikke fått mitt enda men hvis du google Mimmimona så ser du mange forskjellige.

Gleder meg til å få mitt.

Huk broderer også på dem så er nok derfor de koster litt mer:)

Skrevet

Har ikke fått mitt enda men hvis du google Mimmimona så ser du mange forskjellige.

Nydelige :) men fortsatt mye med 1500, jeg har ikke sååå god råd ;)

Skrevet

Nydelige :) men fortsatt mye med 1500, jeg har ikke sååå god råd ;)

Ja det var ganske mye penger.

Jeg kjøpte brukt vogn og litt annet diverse på tilbud osv. Så unnet meg den dyreste.. haha :D

Anonymous poster hash: d5196...152

Skrevet

Oi, fikk litt inspirasjon da :)

Skrevet

Kjøpte mitt hos en som syr på bestilling via finn.no. Betalte 650 kr :)

Anonymous poster hash: 67ab8...a63

Skrevet

jeg betalt 715 (inkl frakt) for mitt. En dame på Facebook som sydde. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: a0587...afc
Skrevet

ga 680 for mitt, selve baby nestet kosta 500, 180 i frakt. veldig fornøyd! flott kvalitet & er helt likt det jeg sa jeg ville ha. damen jeg kjøpte fra lager også litt baby klær & hunde klær. hun heter My Beloved Ones på facebook :)

Anonymous poster hash: dd338...04d
Skrevet

Kjøpte av privatperson. 400 kr! Syns det var billig:)

Anonymous poster hash: 9f871...b94

Skrevet

Kjøpte av privatperson som syr for 500,- :) 

Anonymous poster hash: 1d6bf...5ff
Skrevet

Og siden de bittesmå barna deres skal ligge i disse bør dere tenke på kvaliteten på stoffet.. Tenk på økotex-merking, unngå farger med kjemikalier etc. Med et skikkelig stoff vedder jeg på at du må langt over 500 bare i materialer, men det er verdt å tenke på.

Skrevet

Jeg bestilte fra ei på finn. Betalte 850 kr. for nest, dyne og putetrekk, i samme farge.

Anonymous poster hash: cc172...7de

Skrevet

Fikk det heldigvis :) kjempe fin og ungen elsket den,men vokste ut når han var 5mnd

Skrevet

Og siden de bittesmå barna deres skal ligge i disse bør dere tenke på kvaliteten på stoffet.. Tenk på økotex-merking, unngå farger med kjemikalier etc. Med et skikkelig stoff vedder jeg på at du må langt over 500 bare i materialer, men det er verdt å tenke på.

Det går nok fint.

Skrevet

Fikk det heldigvis :) kjempe fin og ungen elsket den,men vokste ut når han var 5mnd

Hvor lang var den da? Jeg har store barn :P men tenkte å bruke det den første tiden i vognbagen hvis det er mildt, og ellers i vår seng og krybba.... Og sofaen!

Skrevet

Det går nok fint.

Hva går fint, tenker du? Små barn og usunne stoffer eller pris på materiale?
Skrevet

Det går nok fint.Anonymous poster hash: 0575b...f03
Hva går fint, tenker du? Små barn og usunne stoffer eller pris på materiale?
Begge deler. De fleste sengetøy osv er økotexmerket.

Skrevet

Betalte 695, en privatperson som sydde til meg:)

Anonymous poster hash: 354e9...afe

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på bestilling fra en dame som syr. Betalte 1500 for baby nest med tilhørende dynetrekk. Mtp kostnaden til materialer og tiden hun bruker på å lage det så er det helt greit.

Jeg syns nestene hun lager er de fineste jeg har sett og er kjempe fornøyd med mitt.

Anonymous poster hash: 3f127...ae1

post-42-7511_thumb.jpeg

Skrevet

Gav 1000.

Fant billigere men de var ikke i det stoffet jeg ønsket eller hadde den fasongen jeg ville ha.

Anonymous poster hash: b3296...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...