Gå til innhold

Hvor mye betaler du for et babynest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på :) hva er vanlig å betale for et ferdig babynest?

Anonymous poster hash: 0575b...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min har kjøpt til oss, hun ga 500. Privatperson som lager.

Skrevet

Moren min har kjøpt til oss, hun ga 500. Privatperson som lager.

Ok! Det var kjempebillig da.

Skrevet

I butikk/nettbutikk koster de vel rundt 1000,-

Jeg sydde selv.

Anonymous poster hash: 3cbe9...32e

Skrevet

I butikk/nettbutikk koster de vel rundt 1000,-

Jeg sydde selv. Anonymous poster hash: 3cbe9...32e

Ok :)

Flere som har kjøpt/har oversikt over pris? Er 1000kr det vanlige?

Skrevet

Å betale 1000,- kr virker helt hinsides spør du meg, hva med å sy selv?

Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1
Skrevet

Å betale 1000,- kr virker helt hinsides spør du meg, hva med å sy selv? Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1

Hva med å holde seg til TEMAET I TRÅDEN? :)

Flere?

Skrevet

Hva er egentlig et babynest? Hva bruker dere det til?

Anonymous poster hash: 3f4ad...8b6
Skrevet

Å betale 1000,- kr virker helt hinsides spør du meg, hva med å sy selv? Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1

Flere?

Du får google og sjekke noen nettbutikker. 

Anonymous poster hash: bbf3a...926

Skrevet

Kjøpte min i butikk for 449,-

Skrevet

Hva er egentlig et babynest? Hva bruker dere det til? Anonymous poster hash: 3f4ad...8b6

Ungen ligger i det. :) kjekt i senga f.eks hvis man skal samsove.

Skrevet

Hva med å holde seg til TEMAET I TRÅDEN? :)Flere?Anonymous poster hash: 0575b...f03

Du får google og sjekke noen nettbutikker.  Anonymous poster hash: bbf3a...926
Lurer på hva folk her inne har gitt for det.

Skrevet

Jeg har kjøpt mitt nest på Myntehobby, søk de opp på Facebook. Jeg er superfornøyd med mitt. Koster 500 kr for et vanlig nest, og litt ekstra hvis du skal ha blonder og silkebånd. De holder til i Stavanger, men sender til hele landet.

Skrevet

Har sett at de koster 800-900 på Barnas hus ol., men du finner mange som syr selv og selger på nett for 500-600.

Skrevet

Flere?

Jeg holder meg da til TEMAET - jeg synes det er vannvittig å betale 1000,- kr for noe slikt.

Anonymous poster hash: 7d8bf...2a1

Skrevet

Betalte 450 for mitt. Veldig fint et :) ei dame på finn som sydde på bestilling i akkurat den fargen jeg ville ha :)

Anonymous poster hash: 97661...b70

Skrevet

Jeg har kjøpt mitt nest på Myntehobby, søk de opp på Facebook. Jeg er superfornøyd med mitt. Koster 500 kr for et vanlig nest, og litt ekstra hvis du skal ha blonder og silkebånd. De holder til i Stavanger, men sender til hele landet.

Jeg kjøpte også mitt der:) Veldig fornøyd, tåler vask på 30 grader og er like fint selv etter minst 10 vask:p (gulpebaby)

Anonymous poster hash: 7096a...1ff

Skrevet

500 koster de jeg har sett på. Privatpersoner som syr.

Anonymous poster hash: bbd7c...d15

Skrevet

Mamma lager babynest, nå er hun skikkelig flink og lager virkelig god kvalitet, og det er mye arbeid, det er stoffene, fyllet i tillegg til alt arbeidet man betaler for så 1000,- er jo virkelig ingenting for en privatperson å motta når de har lagt så mye arbeid i dette. Ekte håndarbeid er dyrt fordi det er dyrt å holde på og når man skal ha litt for timene man har brukt på det i tillegg så sier det seg jo selv at det blir litt.

Anonymous poster hash: 671c3...9be
Skrevet

Visste ikke om dette da jeg fikk sønnen min for tre år siden, klarte oss fint uten!!

Er dette noe man liksom bare MÅ ha nå da? Slik som ammeputa den gang, som jeg forøvrig aldri brukte.

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde dette til forrige barn, klarer oss ikke uten i dag, sover såååå utrolig mye bedre.

Skrevet

Til alle som spekulerer så mye: jeg skal faktisk sy selv; men mtp at stoff og frakt kommer på 391 kr (pluss fyll), så sparer jeg visst lite på det :)

Anonymous poster hash: b6d39...ad4

Skrevet

Jeg betale 450 for et nydelig et med silkebånd og da valgte jeg farger på alt selv.

Skrevet

Jeg har laget til noen venninner, kostnad har vært ca 300 i maretialer. Om jeg skulle tatt betalt per time hadde det blitt dyrt, det tar litt tid å lage når du skal ha det pent. De som syr for 500 selger det ikke for å tjene mye på det, synes det er en god pris!

Anonymous poster hash: 95bad...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...