Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #26 Skrevet 25. juni 2015 Har fått kjeft av en tidligere nabo. 9 åringen hennes skremte vannet av meg. Jeg lå og sov i senga mi etter en fuktig kveld. Hodeenden på senga var rett nedenfor et vindu som sto åpent. Når jeg fikk to famlende hender i håret reagerte jeg tvert. Sugde tak i de og hylte at de brekker jeg. Rakk ikke å reagere på at de var litt spinklere enn hos en voksen (ungen var også stor for alderen). Han viste godt at senga mi sto der siden han hadde gått ut og inn hos meg i årevis. Han hadde klatret opp på en stol som sto utenfor for å skremme meg. Jeg ble skremt og det ble jaggu han også. Moren ble selvsagt sint og det ble jeg også når hun kom brølende til meg. Jeg reagerte med å forsvare meg. Gutten gjorde aldri det der mer. Anonymous poster hash: 2c685...95b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #27 Skrevet 25. juni 2015 Har merket at somaliske mødre lett kan bli overemosjonelle. Fedrene er forholdsvis ganske rolige. Jobbet i en barnehage med 50 % somaliske barn. Utrolig hyggelig folk egentlig, så dette er jo en mor ut av mange. En etnisk norsk mor, kan jo ikke danne grunnlag for hva man synes om nordmenn.. Anonymous poster hash: 78025...dd0
Chl85 Skrevet 25. juni 2015 #28 Skrevet 25. juni 2015 Herrefred.... Hadde min unge oppført seg sånn og jeg ikke hadde vært i nærheten, hadde jeg nærmest sett på det som en annen voksens plikt til å sette ungen min på plass. Jeg hadde til snakket med deg om hva som skjedde, da jeg vet at barn kan ha oppfattet situasjonen annerledes Slik at jeg hadde fått en helhet i hva som hadde skjedd. Alltid 2 sider av en sak Hun må være en fryd å ha med å gjøre.... Med slike skylapper....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #29 Skrevet 25. juni 2015 Hun er den typen som vi snakker om på lærerværelset. Vi kaller de Egoforeldre. Da er det kun egne barn som gjelder! Er faktisk blitt ganske mange flere av de nå de siste årene. Anonymous poster hash: 0f223...e10
¤Hippie¤ Skrevet 25. juni 2015 #30 Skrevet 25. juni 2015 Hun er den typen som vi snakker om på lærerværelset. Vi kaller de Egoforeldre. Da er det kun egne barn som gjelder! Er faktisk blitt ganske mange flere av de nå de siste årene. Anonymous poster hash: 0f223...e10 Og flere kommer det til å bli😕
Gjest Antarctica Skrevet 25. juni 2015 #31 Skrevet 25. juni 2015 Gæren kjerring. Det er ikke lov å kjefte på barn som sparker og slår...? Det skal bli meg en fin sort når de blir voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå