Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #26 Skrevet 23. juni 2015 Du KAN ta dette opp med foreldrene til kompisene og be dem om å erstatte utgiftene og vise til skadeerstatningsloven § 1-2, andre ledd. Jeg hadde nok skrevet det av som tap og samtidlig fått satt en sperre på tlf til sønnen din slik at dette ikke skjer igjen, og samtidig la ham forstå at det ikke er så lurt å la mobilen ligge igjen mens han gjør andre ting. Anonymous poster hash: 3ac85...683 2. års Stud.Jur. eller? Men går da ikke rundt å henviser til lovregler om nabo ungen ødelegger noe. Et enkelt, "ungen din har ringt for 1500 på ungen min sin telefon". Enten tilbyr de seg å ordne opp, eller så gjør de det ikke. Anonymous poster hash: 0eec0...eba
Mandala Skrevet 23. juni 2015 #27 Skrevet 23. juni 2015 Selvsagt må det taes opp med foreldrene. Pengene er ikke det verste her, men "sviket". Man forventer faktisk at vennene ikke er slem mot en, uansett om man er 10 år eller 40. Guttene må naturligvis få vite at det overhodet ikke var greit på noen som helst måte! Jeg har forøvrig heller ikke sperre på mine barns mobiler. De er fornuftige barn og jeg tror ikke de har noen spesielt større forståelsesevne enn andre barn -ergo bør de fleste unger forstå at andres mobil tuller man ikke med.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #28 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #29 Skrevet 23. juni 2015 Har en gutt på 9 år. Det er ingenting galt med gutten min, men enkelte ting forstår han ikke. Nå er kanskje disse guttene eldre, men de er fremdeles små. Det jeg ville frem til er at enkelte ting forstår de ikke. De har bare ikke begrep! Det trenger ikke være ond vilje. Etter nøye gjennomgang og mye terning har vi gått gjennom dette med mobilnett og wi-fi. Jeg er fremdeles ikke sikker på om det er gått skikkelig inn. Penger ser ungene knapt, det blir veldig abstrakt dette med å bruke penger en ikke ser på noe man ikke forstår pris på. Anonymous poster hash: 0eec0...eba Så fordi han ikke forstår omfanget (om han hadde gjort dette), så er det liksom i orden? "Han vet ikke bedre, han snille gutten min...." Han hadde i hvert fall lært om du tok tak i det! Om det var han som hadde gjort dette, da. Anonymous poster hash: e3e08...629
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #30 Skrevet 23. juni 2015 Hvor ble det av HI? Anonymous poster hash: 1f308...65a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #31 Skrevet 23. juni 2015 Du KAN ta dette opp med foreldrene til kompisene og be dem om å erstatte utgiftene og vise til skadeerstatningsloven § 1-2, andre ledd. Jeg hadde nok skrevet det av som tap og samtidlig fått satt en sperre på tlf til sønnen din slik at dette ikke skjer igjen, og samtidig la ham forstå at det ikke er så lurt å la mobilen ligge igjen mens han gjør andre ting. Anonymous poster hash: 3ac85...683 2. års Stud.Jur. eller? Men går da ikke rundt å henviser til lovregler om nabo ungen ødelegger noe. Et enkelt, "ungen din har ringt for 1500 på ungen min sin telefon". Enten tilbyr de seg å ordne opp, eller så gjør de det ikke. Anonymous poster hash: 0eec0...eba Nei, jeg er ferdig cand. jur for lenge siden Er klar over at man normalt sett ikke går rundt å siterer paragrafer, men dette var bare ment som en opplysning ift på hvilket grunnlagt man kunne krevd erstatning av foreldrene. Anonymous poster hash: 3ac85...683
Gjest Skrevet 23. juni 2015 #32 Skrevet 23. juni 2015 Lurer på hvor og hva de guttene har ringt jeg da? 1500 kr høres mye ut. Og hoppet guttungen din i 30 minutter mens de ringte telesex eller noe? Dyrkjøpt lærdom HI. Neste gang så har ungen din kode på mobilen
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #33 Skrevet 23. juni 2015 Du KAN ta dette opp med foreldrene til kompisene og be dem om å erstatte utgiftene og vise til skadeerstatningsloven § 1-2, andre ledd. Jeg hadde nok skrevet det av som tap og samtidlig fått satt en sperre på tlf til sønnen din slik at dette ikke skjer igjen, og samtidig la ham forstå at det ikke er så lurt å la mobilen ligge igjen mens han gjør andre ting. Anonymous poster hash: 3ac85...683 Haha, herregud! Hadde noen kommet til meg og sitert paragrafer, hadde øynene poppet ut 😂 Tipper du er student som har behov for å briefe! Anonymous poster hash: c30ea...fa8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #34 Skrevet 23. juni 2015 Du KAN ta dette opp med foreldrene til kompisene og be dem om å erstatte utgiftene og vise til skadeerstatningsloven § 1-2, andre ledd. Jeg hadde nok skrevet det av som tap og samtidlig fått satt en sperre på tlf til sønnen din slik at dette ikke skjer igjen, og samtidig la ham forstå at det ikke er så lurt å la mobilen ligge igjen mens han gjør andre ting. Anonymous poster hash: 3ac85...683 Haha, herregud! Hadde noen kommet til meg og sitert paragrafer, hadde øynene poppet ut Tipper du er student som har behov for å briefe! Anonymous poster hash: c30ea...fa8 Fremdeles ikke...og fremdeles var ikke dette noe jeg mente hi burde si ordrett som jeg skrev det, men ment mer som en opplysning om på hvilket grunnlagt hun kunne kreve dette, det kan jo alltid være greit å ha for seg. Veldig opptatt av å "briefe" som anonym på et babyforum du.. Anonymous poster hash: 3ac85...683
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #35 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på. Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #36 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor har dere ikke sperre på hvor mye han kan ringe for? Anonymous poster hash: 1f308...65a Konstruktivt svar. Det har vel ikke vært behov for det da. Anonymous poster hash: 29622...12f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #37 Skrevet 23. juni 2015 Uff, hadde mine barn gjort noe sånt måtte de pent ha jobbet for å få betalt tilbake! Ikke aktuelt å la de slippe unna med noe sånt, og vi hadde selvfølgelig erstattet det! Kontakt foreldrene, si hva de har gjort, og er de skikkelige folk sier de selv at de vil erstatte det! Anonymous poster hash: 79e6e...adf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #39 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #40 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Til HI. Jeg hadde nok tatt regningen selv, men det er fordi jeg syns det er fryktelig pinlig å konfrontere mennesker med sånne ting. Likevel hadde jeg nok passet på å nevne at det hadde skjedd en gang så foreldrene fikk ta det opp med barna sine. Anonymous poster hash: e7080...d60
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #41 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Til HI. Jeg hadde nok tatt regningen selv, men det er fordi jeg syns det er fryktelig pinlig å konfrontere mennesker med sånne ting. Likevel hadde jeg nok passet på å nevne at det hadde skjedd en gang så foreldrene fikk ta det opp med barna sine. Anonymous poster hash: e7080...d60 Men hvordan vet hun at det ble ringt nøyaktig da hennes barn hoppet på trampolinen? Anonymous poster hash: 82fb2...188
Krumelur Skrevet 24. juni 2015 #42 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b At du kan ringe så mye du vil gjelder neppe spesialnummer .
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #43 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Til HI. Jeg hadde nok tatt regningen selv, men det er fordi jeg syns det er fryktelig pinlig å konfrontere mennesker med sånne ting. Likevel hadde jeg nok passet på å nevne at det hadde skjedd en gang så foreldrene fikk ta det opp med barna sine. Anonymous poster hash: e7080...d60 Men hvordan vet hun at det ble ringt nøyaktig da hennes barn hoppet på trampolinen? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Øh, er da bare å sjekke bruk det. Både datatrafikk og ringing står spesifisert på faktura. Anonymous poster hash: 62d03...364
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #44 Skrevet 24. juni 2015 Hvirdan kan du være sikker på at han ikke har gjort det selv og så skylder han på andre? Anonymous poster hash: 39778...826
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #45 Skrevet 24. juni 2015 Hvirdan kan du være sikker på at han ikke har gjort det selv og så skylder han på andre?Anonymous poster hash: 39778...826 enten er denne tråden tull, eller så har HI faktisk funnet ut at sønnen har løyet. Er nok heller han, sammen med kompisene som har tulleringt....så ble det enklere å bare lyve om at det var noen andre som har gjort det for å slippe kjeft... En på ti er ikke gamlere enn nettopp det, ti år... Anonymous poster hash: 1f308...65a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #46 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Til HI. Jeg hadde nok tatt regningen selv, men det er fordi jeg syns det er fryktelig pinlig å konfrontere mennesker med sånne ting. Likevel hadde jeg nok passet på å nevne at det hadde skjedd en gang så foreldrene fikk ta det opp med barna sine. Anonymous poster hash: e7080...d60 Men hvordan vet hun at det ble ringt nøyaktig da hennes barn hoppet på trampolinen? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Øh, er da bare å sjekke bruk det. Både datatrafikk og ringing står spesifisert på faktura. Anonymous poster hash: 62d03...364 Hvordan vet gutten nøyaktig når han var på trampolinen? Tror også gutten selv har vært med på ringing. Alle gutter i den alderen har passord for å komme inn på mobilen sin. Anonymous poster hash: 82fb2...188
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #47 Skrevet 24. juni 2015 Hvirdan kan du være sikker på at han ikke har gjort det selv og så skylder han på andre?Anonymous poster hash: 39778...826 enten er denne tråden tull, eller så har HI faktisk funnet ut at sønnen har løyet. Er nok heller han, sammen med kompisene som har tulleringt....så ble det enklere å bare lyve om at det var noen andre som har gjort det for å slippe kjeft... En på ti er ikke gamlere enn nettopp det, ti år... Anonymous poster hash: 1f308...65a Eldre* Anonymous poster hash: 54a79...7ae
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #48 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Anonymous poster hash: e7080...d60 Helt enig! Det er da ikke noen lov som sier at man MÅ ha passord på telefonen. Skal alle andre fritas for ansvar? Det er slik barn vokser opp til småkriminelle tenåringer..."jeg hadde ikke gjort det hadde det bare ikke vært så enkelt, rett foran øynene mine"... Jeg snakket med veiopplysningen til 1881 en gang jeg hadde kjørt meg helt vill i Oslo, og hadde dårlig tid. Det tok ca 10 minutter og kostet meg over 400 HI: Kontakt foreldrene, og ha en spesifisert regning klar. Har de noen som helst folkeskikk så betaler de summen. Ikke vis irritasjon eller sinne, en tiåring har sjelden begreper om hvor dyrt det faktisk kan bli, og nå får de en gyllen mulighet til å lære det. En kjip sak for alle involverte, og ja, passord er kjempelurt. Men vi kan da vitterlig ikke sitte her og kreve at HI skal svare på hvorfor han ikke har det! Snakk om å rette baker for smed! Anonymous poster hash: 9494e...6f2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #49 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf? Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på? Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Dette lurer jeg også på.Hvordan vet man det var disse minuttene ungen hoppet på trampolinen som utgjorde den store kostnaden? Visste han nøyaktig hvilken klokke han hadde hoppet når regningen kom? Anonymous poster hash: 82fb2...188 Ikke mye svar fra HI Anonymous poster hash: 82fb2...188 Jeg vil tro hun ikke svarer fordi spørsmålet er helt løk. Du kan ikke ringe opplysningstjenester så mye du vil for 299,- Det er ikke noe problem å logge inn på mine sider hos mobil-leverandøren din og sjekke regningen. Og hvorfor han ikke har passord har da vitterlig ikke en dritt å si? Anonymous poster hash: e7080...d60 Helt enig! Det er da ikke noen lov som sier at man MÅ ha passord på telefonen. Skal alle andre fritas for ansvar? Det er slik barn vokser opp til småkriminelle tenåringer..."jeg hadde ikke gjort det hadde det bare ikke vært så enkelt, rett foran øynene mine"... Jeg snakket med veiopplysningen til 1881 en gang jeg hadde kjørt meg helt vill i Oslo, og hadde dårlig tid. Det tok ca 10 minutter og kostet meg over 400 HI: Kontakt foreldrene, og ha en spesifisert regning klar. Har de noen som helst folkeskikk så betaler de summen. Ikke vis irritasjon eller sinne, en tiåring har sjelden begreper om hvor dyrt det faktisk kan bli, og nå får de en gyllen mulighet til å lære det. En kjip sak for alle involverte, og ja, passord er kjempelurt. Men vi kan da vitterlig ikke sitte her og kreve at HI skal svare på hvorfor han ikke har det! Snakk om å rette baker for smed! Anonymous poster hash: 9494e...6f2 Men hvordan vet man at ikke hi sin gutt har ringt? Ok, spesifisert regning, men det står da ikke HVEM som trykket på mobilen når man ringte. Anonymous poster hash: 82fb2...188
Gjest Antarctica Skrevet 24. juni 2015 #50 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje Hi kan svare på hvorfor ungen ikke har passord på tlf?Hvilket abb er det som det går an å få så høye regning på?Hvor lenge hoppet egentlig ungen på trampolina siden de kunne ringe så mye og uten at han så de holdt på med tlf hans? Jeg kan ringe så mye jeg vil for 299 kr pr.mnd Jeg hadde ikke tatt det for god fisk om noen kom og krevde meg for penger. Kan du vise til spesifisert regning at dette kun ble gjort i et begrenset tidsrom og at det ikke er ungen din som har brukt alle pengene på spill? Anonymous poster hash: 95e9a...76b Det fins andre abbonnementer enn ditt, vøtt. Noen koster sinnsykt mye hvis de ringer f eks til utlandet. Det kan de jo ha hygget seg med mens kameraten hoppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå