Gå til innhold

Hvilke(t) navn forbinder du med "umulige" barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niclas

Marcus (med c, ikke k)

Leander

Mohammed

Elias

Anonymous poster hash: 1abc5...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ronny,Tommy,Raymond,Carina,May og Trine.

Anonymous poster hash: 47b03...779

Skrevet

Denne tråden liker jeg ikke. Stakkars de som har barn med disse navnene, eller som heter det selv. Lite hyggelig å få forbundet navnet sitt med noe dårlig. Vær ansvarlige voksne nå og stopp.

Anonymous poster hash: 75423...260

Ser ikke problemet. Jeg får fra tid til annen se navnet mitt i slike tråder. Det sier jo ingenting om meg som person. Bare at folk har truffet folk med samme navn som har gitt et dårlig inntrykk.

Anonymous poster hash: 616fd...1ed

Problemet er at man sverter navnene.

Anonymous poster hash: 75423...260

Skrevet

Dette er jo kun basert på egne erfaringer.

Kjenner også til Ronny, Håvard, Tommy, Maritha og Linda blant annet, som "pøbler", da disse var det på skolen jeg gikk😜

Anonymous poster hash: 47ef2...e69

Skrevet

Min svigermor sier alltid: navnet skjemmer ingen! Og det tror jeg man skal følge.

Men i det minste: IKKE starte en tråd om dette! Meget umodent.

Anonymous poster hash: f4910...82a

Skrevet

I alle fall teit når alle bare lister opp navn på tilfeldige mennesker som dei opplever har hatt dårlig oppførsel. Jeg tviler på at Sigrid er et navn som er overrepresentert på "versting-skalaen", for eksempel. Dersom tråden, som kanskje i seg sjøl er litt teit, skal ha noe poeng, så må man jo liste opp navn som gjentakende ganger har vist seg å være båret av "verstinger".

Anonymous poster hash: 5a5b0...085

Som sagt så er jo poenget at hvem som helst kan være drittsekk uavhengig av navnet. Derfor synes jeg det er fint at det dukker opp så mange forskjellige navn. Ja, kanskje du finner 100 Ronny'er som er drittsekker, men det betyr ikke at Jens eller Martin ikke kan bli en like stor drittsekk. Altså så har ikke oppførsel noe med navn og gjøre.

Anonymous poster hash: df43b...a5a

Skrevet

Emil og Emilian

Ronny

Charlotte

Lenora

Anonymous poster hash: cd81b...fea

Skrevet

Tommy

Gerry

Stian

Anonymous poster hash: 77cc2...d26

Skrevet

Åsta

Anonymous poster hash: 2dadb...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...