Gå til innhold

Hvilke(t) navn forbinder du med "umulige" barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk svarer jo typisk topplistenavn fra da de vokste opp. Der er jo slik det blir, når det er flere av dem så er det større sjans for at det blir flere bråkmakere av dem.

Men det hele er jo bare tull, husk at om 20år så er sikkert Noa og Emil på den lista ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk svarer jo typisk topplistenavn fra da de vokste opp. Der er jo slik det blir, når det er flere av dem så er det større sjans for at det blir flere bråkmakere av dem.

Men det hele er jo bare tull, husk at om 20år så er sikkert Noa og Emil på den lista ;)

Det er litt det jeg vil få frem. At det egentlig ikke er navnet det går på. "Ikke kall ungen din for Dennis, for da blir han kriminell". Han kan blir vel like kriminell om han har et annet navn.

Anonymous poster hash: df43b...a5a

Skrevet

I klassen min var det en Thomas og en Jacob som var verst - men det er jo lenge siden. For alt jeg vet er de greie voksne i dag.

Blant ungene jeg kjenner til i dag er det en Kristian og en Isak som sliter mest med oppførsel i forhold til andre barn.

Men det er jo ikke på grunn av navnet og jeg tenker ikke at alle med samme navn er som dem.

Jeg hadde en lærer på skolen som het Hans. Han burde aldri ha jobbet på en barneskole og det navnet er ødelagt for meg på grunn av ham.Det kommer jeg aldri til å gi mine unger til navn! Likevel ville jeg aldri tenke stygt om en annen person jeg traff bare fordi han hadde samme navn.

Ronny mm er ikke vanlig brukte navn i dag så det stigma dør nok ut etter hvert. Det kan skje at flere av oss må sluke kamelen når stolte barn eller barnebarn kommer og forteller at deres kommende barn skal hete et slikt navn. Der moren min vokste opp var Benjamin stigmatisert på lignende måte. En Benjamin var litt treig i oppfattelsen, ikke for kvikk og på utsiden av barneflokken. I dag er det jo et veldig populært navn og det er vel ikke mange som tenker slik - heldigvis!

Anonymous poster hash: a9e78...7f7
Skrevet

Adrian? Jeg har en kjempenydelig gutt på 11 som heter det :)

Anonymous poster hash: 87b3f...586
Skrevet

Av dagens barn:

Alexander

JULIAN

William

Er vel de navna hvor jeg vet om flere barn som heter det og hvor alle er like umulige/gjør dumme ting. 

Anonymous poster hash: cde3a...1ff
Skrevet

Denne tråden liker jeg ikke. Stakkars de som har barn med disse navnene, eller som heter det selv. Lite hyggelig å få forbundet navnet sitt med noe dårlig. Vær ansvarlige voksne nå og stopp.

Anonymous poster hash: 75423...260

Skrevet

Er det virkelig "voksne" damer som svarer seriøst i en slik tråd???

Anonymous poster hash: 87aca...9a6
Skrevet

Navn som slutter på y

Ronny, Jonny, Tony, Tommy.

Anonymous poster hash: 841b2...c97

Skrevet

Basert på barna i mine barns omgangskrets/barnehage/skole:

Lucas, William og Oliver

Anonymous poster hash: 45012...9ed

Skrevet

Denne tråden liker jeg ikke. Stakkars de som har barn med disse navnene, eller som heter det selv. Lite hyggelig å få forbundet navnet sitt med noe dårlig. Vær ansvarlige voksne nå og stopp.

Anonymous poster hash: 75423...260

Ser ikke problemet. Jeg får fra tid til annen se navnet mitt i slike tråder. Det sier jo ingenting om meg som person. Bare at folk har truffet folk med samme navn som har gitt et dårlig inntrykk.

Anonymous poster hash: 616fd...1ed

Skrevet

Thomas

Bendik

Julian

Karsten

Noah

Elias

Celine

Kristine

Caroline

Stine

Sophia

Anonymous poster hash: 3671d...e61

Skrevet

Haha.... mine onkler heter Ronny og Tommy, er gift med Johnny 😊

Anonymous poster hash: 1c8ac...d9d

Skrevet

Stian (kjenner 7 stk, og ALLE er helt jævlige, og jeg er ikke en som er prippen på andres oppførsel)

Odin (kjenner en som er like gammel som meg, han stjeler, slår, har fyllekjørt og har drept noen under råkjøring)

Det er vel de to navnene jeg kommer på som jeg aldri ville virdert å kalle ungene mine for.

Anonymous poster hash: d5bb4...d5a

Skrevet

Sander

Adrian

Erik

Julian

Julie

Elise

Katrine

Marita

Anonymous poster hash: acd06...551
Skrevet

Maja

Henriette

Inger - Lise

Anonymous poster hash: e1f13...72e
Skrevet

Min heter Emil, jeg blir ikke overrasket,eller lei meg, Emil er jo et rampenavn. men min er verdens snilleste og er utrolig sjarmerende og flink

Jeg forbinder umulige barn til navn som :

Emil

William

Leon

Rene

Matheo

Oliver

Kristian

Skrevet

Emilian

Leander

Emilie

Emma

Anonymous poster hash: 822d8...1ec

Skrevet

Audun

Remi

Robert

Anonymous poster hash: 1028b...d8d

Skrevet

Sander

Remi

Andreas

Wiktor

William

Anonymous poster hash: 102cf...a73

Skrevet

Brage

Jonas

Storm

Stine

Rakel

Sigrid

Anonymous poster hash: 67a0b...192
Skrevet

Even

Idar

Michael

Steinar

Anonymous poster hash: d826d...f3d
Skrevet

Tommy

Ørjan

Alexander

Michelle

Rikke

Marit

Anonymous poster hash: 2de96...7a5

Skrevet

I alle fall teit når alle bare lister opp navn på tilfeldige mennesker som dei opplever har hatt dårlig oppførsel. Jeg tviler på at Sigrid er et navn som er overrepresentert på "versting-skalaen", for eksempel. Dersom tråden, som kanskje i seg sjøl er litt teit, skal ha noe poeng, så må man jo liste opp navn som gjentakende ganger har vist seg å være båret av "verstinger".

Anonymous poster hash: 5a5b0...085
Skrevet

André

Aleksander

Nathalie

Muhammed

Ali

Omar

Tommy

Kim

carina

Anonymous poster hash: aa976...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...