Gjest ♡perla Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vil tro det blir folk av barna mine selv om de ikke får bestemme egen leggetid da de er 15....
Gjest ♡perla Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Ikke alltid like lett å tenke konsekvenser i den aldere før det er 'for sent'
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #28 Skrevet 23. juni 2015 Ikke alltid like lett å tenke konsekvenser i den aldere før det er 'for sent' Og hvilke konsekvenser får det å snu døgnet i ferien...? Anonymous poster hash: 3cf02...889
Gjest ♡perla Skrevet 23. juni 2015 #29 Skrevet 23. juni 2015 Tja... Sure, grinete, trøtte.... Lite familietid Et helvete til høsten da skolen begynner igjen Osv
Kaosmams Skrevet 23. juni 2015 #30 Skrevet 23. juni 2015 Min 15 åring er ikke ubrukelig og ikke er det noe problem når høsten kommer ☺En flott gutt som fordeler tiden sim mellom familien, kjæresten, spilling og soving - uten at han har en fast leggetid. Tror noen trenger å snu holdningen til tenåringen sin her.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #31 Skrevet 23. juni 2015 Tja... Sure, grinete, trøtte.... Lite familietid Et helvete til høsten da skolen begynner igjen Osv De blir vel ikke sure og trøtte hvis de sover utover dagen? Familietid er ikke viktig når man er tenåring, da er det venner som gjelder. Og dem kan man ikke gå til om formiddagen, for da sover de. Det siste går seg som regel til i løpet av et par dager. Det er verdt det. Anonymous poster hash: 3cf02...889
Gjest ♡perla Skrevet 23. juni 2015 #32 Skrevet 23. juni 2015 Ok, da har de vel rett da... 😉 Jeg er rett og slett kjiiip! 😉
Honningmelon Skrevet 23. juni 2015 #33 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har en 8-åring og en 11-åring da. Og en 4-åring. Leggetida kommer veldig ann på hva som skjer. Er det dårlig vær og de bare blir sittende forann TV'n, så legger 8-åringen seg kl. 20-21. Og 11-åringen kl. 22. 4-åringen til vanlig tid. Men, om det er fint vær og de er ute og leker, er på ferie har noen på overnatting, kan det godt bli senere.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #34 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor i all verden skal en 15-åring styre leggetiden sin selv!? De er barn, nokså ubrukelige sådanne. Vimsete, hormonelle, egosentriske, umodne. Her legger 15-åringen seg 23.00. Dersom hun ikke vil se det vi ser på tv har hun sitt eget rom hun kan være på. Barna styrer ikke hjemmet vårt. Voksne mennesker bestemmer her. Anonymous poster hash: 1f1f0...291 Jøsses- ubrukelige faktisk! Er heldigvis ikke av den type forelder som måler barna- etter hvor anvendelige de er til ulike formål. Du virker både umoden og egosentrisk selv. En 19- år gammel stemor kanskje?;-) Anonymous poster hash: 120d1...cfa Haha! Det var humoristisk ment i forhold til det at tenåringer ofte er vimsete, glemske og selvopptatte 😂 Anonymous poster hash: 1f1f0...291
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #35 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor i all verden skal en 15-åring styre leggetiden sin selv!? De er barn, nokså ubrukelige sådanne. Vimsete, hormonelle, egosentriske, umodne. Her legger 15-åringen seg 23.00. Dersom hun ikke vil se det vi ser på tv har hun sitt eget rom hun kan være på. Barna styrer ikke hjemmet vårt. Voksne mennesker bestemmer her. Anonymous poster hash: 1f1f0...291 Jøsses- ubrukelige faktisk! Er heldigvis ikke av den type forelder som måler barna- etter hvor anvendelige de er til ulike formål. Du virker både umoden og egosentrisk selv. En 19- år gammel stemor kanskje?;-) Anonymous poster hash: 120d1...cfa Hehe, for et latterlig svar. Men du ga meg en god latter 😃 Anonymous poster hash: 1f1f0...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå