Gå til innhold

Tror du at du og mannen blir gamle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Har dere barn sammen? 30 år var forferdelig mye.

Anonymous poster hash: 22393...dd9

Venter første (og eneste) fellesbarn nå i august. Og ja, det er nøye gjennomtenkt med tanke på hans alder. Garantier har man ikke uansett, og barnet får en fantastisk far så lenge han holder seg ung og sprek. Jeg tør påstå at lillebror får en langt bedre far enn min særkullsdatter som sliter med en uengasjert dott på min alder.

30 år er mye, men han er både sprek og ungdommelig (folk flest blir overraska når han sier hvor gammel han er, for han går lett for å være 15 år yngre)

Kan jeg spørre hvor gammel han er? Min mann er 15 år eldre enn meg og 51 år gammel. Vi har pratet lenge om et felles barn og nå må vi virkelig bestemme oss pga alderen hans. Men føler han er for gammel allerede og at hans voksne barn ikke vil like det.

Anonymous poster hash: 82097...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Venter første (og eneste) fellesbarn nå i august. Og ja, det er nøye gjennomtenkt med tanke på hans alder. Garantier har man ikke uansett, og barnet får en fantastisk far så lenge han holder seg ung og sprek. Jeg tør påstå at lillebror får en langt bedre far enn min særkullsdatter som sliter med en uengasjert dott på min alder.

30 år er mye, men han er både sprek og ungdommelig (folk flest blir overraska når han sier hvor gammel han er, for han går lett for å være 15 år yngre)

Kan jeg spørre hvor gammel han er? Min mann er 15 år eldre enn meg og 51 år gammel. Vi har pratet lenge om et felles barn og nå må vi virkelig bestemme oss pga alderen hans. Men føler han er for gammel allerede og at hans voksne barn ikke vil like det.

Han er 61, og har to voksne barn (19 og 25). De tar det veldig fint, og gleder seg masse 😊 har vel egentlig ikke fått noen særlige reaksjoner fra noen - familien (særlig hans) synes det er kjempestas. Min mor er vel den eneste som misliker det, men hun misliker alt jeg gjør så tar jeg ikke så høytidelig.

Hvis han er 51 og du da... 36? -ser jeg ikke noe i veien for et fellesbarn. Det er da mange menn på den alderen som får barn. Men klart, dere må jo kjenne på hensynet til eldre barn og hvor mye det skal telle i forhold til avgjørelsen. En god indikator er hvordan de har taklet forholdet mellom deg og faren - hvis de sliter med å godta det så er det kanskje mer sannsynlig at de vil reagere negativt på å bli storesøsken.

Skrevet

Han er 61, og har to voksne barn (19 og 25). De tar det veldig fint, og gleder seg masse 😊 har vel egentlig ikke fått noen særlige reaksjoner fra noen - familien (særlig hans) synes det er kjempestas. Min mor er vel den eneste som misliker det, men hun misliker alt jeg gjør så tar jeg ikke så høytidelig.

Hvis han er 51 og du da... 36? -ser jeg ikke noe i veien for et fellesbarn. Det er da mange menn på den alderen som får barn. Men klart, dere må jo kjenne på hensynet til eldre barn og hvor mye det skal telle i forhold til avgjørelsen. En god indikator er hvordan de har taklet forholdet mellom deg og faren - hvis de sliter med å godta det så er det kanskje mer sannsynlig at de vil reagere negativt på å bli storesøsken.

Barns hans er veldig positive til forholdet vårt og er veldig glade på våre vegne. De er 22 og 26 år nå. De er så glad i mine små også og leker og kjøper gaver til de. :)

Mannen min trener regelmessig og holder seg i god form. Ingen tror han er mer enn i midten av 40-årene.

"Problemet" er at jeg ikke vet ikke jeg vil ha flere barn eller om det jeg ønsker er å gå gravid med hans barn lg føde hand barn. Han er så fantastisk og ønsker å oppleve dette med en som bryr seg uten å være så arrogant som eksen er. Og ha en baby hjemme med denne mannen. Men tanken om barnehagen igjen får meg til å grøsse siden jeg nettopp er ferdig..

Takk for svar forresten :-)

Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Jeg synes du er tøff. Jeg er altfor pessimistisk anlagt til å gi meg ut på noe sånt. Er kanskje litt farget av at min far, som var supersprek, spiste riktig, hverken røkte eller drakk, hadde gode gener (begge foreldrene ble over 90), døde helt plutselig 60 år gammel. Håper mannen din blir 90 år:-)

Skrevet

Barns hans er veldig positive til forholdet vårt og er veldig glade på våre vegne. De er 22 og 26 år nå. De er så glad i mine små også og leker og kjøper gaver til de. :)

Mannen min trener regelmessig og holder seg i god form. Ingen tror han er mer enn i midten av 40-årene.

"Problemet" er at jeg ikke vet ikke jeg vil ha flere barn eller om det jeg ønsker er å gå gravid med hans barn lg føde hand barn. Han er så fantastisk og ønsker å oppleve dette med en som bryr seg uten å være så arrogant som eksen er. Og ha en baby hjemme med denne mannen. Men tanken om barnehagen igjen får meg til å grøsse siden jeg nettopp er ferdig..

Takk for svar forresten :-)

Det blir en litt annen problemstilling ja... her var jeg klar på at jeg ikke var ferdig med barn da vi ble sammen, så det var vel et premiss for forholdet. Mannen var egentlig helt ferdig, men han elsker barn og trengte ikke rare overtalelsen 😛

Jeg kjenner også litt på det å "rykke tilbake til start", datteren min er 7 og jeg synes det er fantastisk deilig å sove lenge, og å kunne sitte og slappe av mens hun leker - slippe å løpe etter henne, hjelpe med alt mulig osv. Men samtidig var det ikke noe alternativ å "gi seg" på et barn, så jeg gleder meg til babykos og satser på å ta de slitsomme to-tre årene etter det på strak arm. Det går jo over 😊

Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Jeg synes du er tøff. Jeg er altfor pessimistisk anlagt til å gi meg ut på noe sånt. Er kanskje litt farget av at min far, som var supersprek, spiste riktig, hverken røkte eller drakk, hadde gode gener (begge foreldrene ble over 90), døde helt plutselig 60 år gammel. Håper mannen din blir 90 år:-)

Takk 😊 jeg tenker litt motsatt om sånt som din far - det viser jo bare at man aldri kan helgardere. Det kan jo like gjerne være jeg som dør av kreft om ti år og så blir han 100 og enkemann i de siste 30 årene...

Forresten, sorry HI for kupping av tråden 😛

Skrevet

Ja, det tror jeg:)

Anonymous poster hash: 2c67f...a9a

Skrevet

nei... jeg er 34 og han er 40, et felles barn og han har et barn fra tidligere.... han er en og blir en player og jeg setter mer og mer pris på alenetiden sammen med vårt fellesbarn...

Anonymous poster hash: e644d...de3

Skrevet

Nei, dessverre.

Når ungene flytter ut har vi ikke noe sammen å gjøre. Vi har sklidd langt fra hverandre disse 10 årene.

Anonymous poster hash: 7a106...ef5

Gjest Antarctica
Skrevet

Han e 13 år eldre enn meg, så nei. Vi blir gamle etter tur. Man kanskje er vi sammen likevel, det vet jeg ikke.

Skrevet

Nei dessverre. Vi har ingen felles barn og er ikke gift så når min datter er voksen er vi nok ferdig med hverandre.

Anonymous poster hash: 1f359...dab

Skrevet

Det er opp til meg. Og jeg er usikker.

Anonymous poster hash: c3f5e...49a

Skrevet

Ja, eller nei, fordi han er eldre enn meg og fyller 60 neste år og har en kronisk sykdom som antakelig vil ta livet av ham før han blir gammel.

Men det blir til døden skiller oss.

Anonymous poster hash: 990b5...d94

Skrevet

Han e 13 år eldre enn meg, så nei. Vi blir gamle etter tur. Man kanskje er vi sammen likevel, det vet jeg ikke.

Når definerer du deg som gammel da? Du kan fint være 70 og han 83. Jeg vil definere deg da som en eldre kvinne.

Forøvrig samme aldersforskjell hos oss og håper og tror vi er sammen til døden skiller oss.

Gjest Antarctica
Skrevet

Når definerer du deg som gammel da? Du kan fint være 70 og han 83. Jeg vil definere deg da som en eldre kvinne.

Forøvrig samme aldersforskjell hos oss og håper og tror vi er sammen til døden skiller oss. Anonymous poster hash: 82097...e9e

Ja, kanskje jeg rekker å bli gammel mens han lever, det hadde jo vært hyggelig! Men det blir nok etter tur likevel, han er foran i løypa.

Skrevet

Nei, på ingen måte. Bye, bye så snart barna flytter ut. Blir vel ca 10 år til.

Anonymous poster hash: baffb...507

Skrevet

Vi gjorde det slutt og levde fra hverandre i noen måneder før vi innså at det var rett likevel. Nå kan jeg ikke tenke meg en annen fremtid enn med den irriterende fyren her😂

Anonymous poster hash: 25aef...bcd

Skrevet

Ja ☺

Anonymous poster hash: 0c817...4a6

Skrevet

Nei.

Jeg elsker han ikke slik jeg burde, selv om han elsker meg. Jeg vil ikke gå fra han når vi har små barn, så når de er ute av redet frykter jeg at jeg vil forlate han.

Vi er for forskjellige, har egentlig bare barna felles. Etter 10 år sammen føler jeg at han fortsatt ikke kjenner meg, eller interesserer seg for å kjenne meg. Jeg er åpen og prater gjerne, men vi har egentlig ingenting å prate om.

Han er bare ikke den mannen jeg ser for meg å dele livet mitt med.

Anonymous poster hash: 519f5...d78

Skrevet

Nei.. 😖

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: ecc0b...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...