Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Helt klart Ha vært sammen i 17 år nå og planlegger alderdommen sammen. Anonymous poster hash: e1a5f...95c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Nei.. Anonymous poster hash: 21063...a3b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Dere som svarer nei, hvorfor ikke? Hi Anonymous poster hash: 20116...43c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Ja,har da planer om det. 15 år nå og går for 15 til. Da begynner vi vel å bli gamle tenker jeg. Anonymous poster hash: 94a23...336
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Jeg håper da det, gifter oss om seks dager 😄❤️️ Anonymous poster hash: a70dc...937
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Når vi giftet oss var det til døden skiller oss ad, og det tror jeg vi gjør. Hvis ikke hadde jeg ikke giftet meg. Anonymous poster hash: 0f69f...c19
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #12 Skrevet 21. juni 2015 .... Anonymous poster hash: 20116...43c Ja, både håper og tror det. Jeg er eldre enn mannen min, så siden damene i gjennomsnitt lever lenger..😎 Anonymous poster hash: 60677...846
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #13 Skrevet 21. juni 2015 Det håper jeg hverfall Anonymous poster hash: 494a1...e6f
Roheryn Skrevet 21. juni 2015 #14 Skrevet 21. juni 2015 Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛 Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #15 Skrevet 21. juni 2015 Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛 Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også) Oj, så trist😢 Anonymous poster hash: 20116...43c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #16 Skrevet 21. juni 2015 90 % ja 10% nei Fordi vi ikke fungerer helt optimalt sammen nå, samtidig som at vi har det bra og. Han må tåle mine utbrudd og jeg må tåle at han har såret meg kraftig en gang (og stole på at det gjør han ikke igjen). Anonymous poster hash: 6beb7...77e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #17 Skrevet 21. juni 2015 Jeg håper det, tror iallefall vi har en god sjanse til å klare det. Men jeg vil ikke si ett bastant ja, for jeg vet hvor fort ting kan forandre seg. Anonymous poster hash: cacc5...bbd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #18 Skrevet 21. juni 2015 Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛 Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også) Har dere barn sammen? 30 år var forferdelig mye. Anonymous poster hash: 22393...dd9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #20 Skrevet 21. juni 2015 Det er jeg helt sikker på 💖 Anonymous poster hash: 771c9...504
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Trodde det frem til april da kom han hjem og sa det var over etter 22 år sammen....Nå tenker jeg at det er like greit, for han er åpenbart ikke en jeg vil bli gammel med Anonymous poster hash: 55de4...ddd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #22 Skrevet 21. juni 2015 Absolutt ikke. Har slitt i ekteskapet i årevis. Er nå kun sammen pga økonomien. Hadde det dumpet ned en million i fanget mitt/vårt hadde vi allerede bodd hver for oss... Anonymous poster hash: de985...71b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #23 Skrevet 21. juni 2015 Jepp! Vi nærmer oss midten av førtiåra. Anonymous poster hash: ab3da...7c3
Roheryn Skrevet 21. juni 2015 #24 Skrevet 21. juni 2015 Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛 Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også) Har dere barn sammen? 30 år var forferdelig mye. Anonymous poster hash: 22393...dd9 Venter første (og eneste) fellesbarn nå i august. Og ja, det er nøye gjennomtenkt med tanke på hans alder. Garantier har man ikke uansett, og barnet får en fantastisk far så lenge han holder seg ung og sprek. Jeg tør påstå at lillebror får en langt bedre far enn min særkullsdatter som sliter med en uengasjert dott på min alder. 30 år er mye, men han er både sprek og ungdommelig (folk flest blir overraska når han sier hvor gammel han er, for han går lett for å være 15 år yngre)
Roheryn Skrevet 21. juni 2015 #25 Skrevet 21. juni 2015 Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛 Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også) Oj, så trist😢 Anonymous poster hash: 20116...43c Tja, det er prisen å betale for å finne seg et fossil 😛 det tok litt tid å forsone seg med det, men man kan ikke grave seg ned heller. Satser på vi får mange fine år sammen enda 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå