Gå til innhold

Tror du at du og mannen blir gamle sammen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

....

 

Anonymous poster hash: 20116...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: cc5fe...c92

Skrevet

Helt klart :)

 

Ha vært sammen i 17 år nå og planlegger alderdommen sammen.



Anonymous poster hash: e1a5f...95c
Skrevet

Nei..

 

Anonymous poster hash: 21063...a3b

Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: d6254...d02

Skrevet

Dere som svarer nei, hvorfor ikke?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 20116...43c

Skrevet

Ja,har da planer om det. 15 år nå og går for 15 til. Da begynner vi vel å bli gamle tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 94a23...336

Skrevet

Jeg håper da det, gifter oss om seks dager 😄❤️️

 

Anonymous poster hash: a70dc...937

Skrevet

Når vi giftet oss var det til døden skiller oss ad, og det tror jeg vi gjør. Hvis ikke hadde jeg ikke giftet meg.

 

Anonymous poster hash: 0f69f...c19

Skrevet

....

 

Anonymous poster hash: 20116...43c

Ja, både håper og tror det.

Jeg er eldre enn mannen min, så siden damene i gjennomsnitt lever lenger..😎

 

Anonymous poster hash: 60677...846

Skrevet

Det håper jeg hverfall :)

 

Anonymous poster hash: 494a1...e6f

Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

 

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

 

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Oj, så trist😢

 

Anonymous poster hash: 20116...43c

Skrevet

90 % ja

10% nei

 

Fordi vi ikke fungerer helt optimalt sammen nå, samtidig som at vi har det bra og.

Han må tåle mine utbrudd og jeg må tåle at han har såret meg kraftig en gang (og stole på at det gjør han ikke igjen).

 

 

Anonymous poster hash: 6beb7...77e

Skrevet

Jeg håper det, tror iallefall vi har en god sjanse til å klare det. Men jeg vil ikke si ett bastant ja, for jeg vet hvor fort ting kan forandre seg. 



Anonymous poster hash: cacc5...bbd
Skrevet

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

 

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Har dere barn sammen? 30 år var forferdelig mye.

 

 

Anonymous poster hash: 22393...dd9

Skrevet

Ja det tror jeg😊💕

Skrevet

Det er jeg helt sikker på 💖

 

Anonymous poster hash: 771c9...504

Skrevet

Trodde det frem til april da kom han hjem og sa det var over etter 22 år sammen....Nå tenker jeg at det er like greit, for han er åpenbart ikke en jeg vil bli gammel med ;)

 

Anonymous poster hash: 55de4...ddd

Skrevet

Absolutt ikke.

Har slitt i ekteskapet i årevis. Er nå kun sammen pga økonomien. Hadde det dumpet ned en million i fanget mitt/vårt hadde vi allerede bodd hver for oss...

 

Anonymous poster hash: de985...71b

Skrevet

Jepp! Vi nærmer oss midten av førtiåra.



Anonymous poster hash: ab3da...7c3
Skrevet

 

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

 

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Har dere barn sammen? 30 år var forferdelig mye.

 

 

Anonymous poster hash: 22393...dd9

Venter første (og eneste) fellesbarn nå i august. Og ja, det er nøye gjennomtenkt med tanke på hans alder. Garantier har man ikke uansett, og barnet får en fantastisk far så lenge han holder seg ung og sprek. Jeg tør påstå at lillebror får en langt bedre far enn min særkullsdatter som sliter med en uengasjert dott på min alder.

 

30 år er mye, men han er både sprek og ungdommelig (folk flest blir overraska når han sier hvor gammel han er, for han går lett for å være 15 år yngre)

Skrevet

 

Gamle sammen? Neppe. Han blir gammel sammen med meg, og så blir jeg gammel alene etterpå... han er 30 år eldre 😛

 

Men jeg tror på at det blir "til døden skiller oss", altså 😊 (og for all del, blir han 110 så rekker jo jeg å bli ganske gammel også)

Oj, så trist😢

 

Anonymous poster hash: 20116...43c

Tja, det er prisen å betale for å finne seg et fossil 😛 det tok litt tid å forsone seg med det, men man kan ikke grave seg ned heller. Satser på vi får mange fine år sammen enda 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...