Gå til innhold

Samboer vrir på det jeg sier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier at jeg skal på jobb i dag kl 22.45. Han sier han ikke forstår hva jeg mener, han mener nemlig at jeg ikke kan si at jeg skal jobbe "i dag" når jeg faktisk skal jobbe "i kveld". Jeg mener at det er det det heter, siden fredagen er fredag hele dagen, ikke bare på dagtid eller kveldstid. Dessuten presiserte jeg og sa 22.45, ikke "kvart på 11". Hva mener dere? Er han bare kverulant og kranglelysten?

Anonymous poster hash: a86b4...073
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner du på jobb 22.45 eller slutter du 22.45?

Anonymous poster hash: 63701...38a

Skrevet

Neste gang sier du bare 'jeg tror du skjønte hva jeg mente'. Det funker på min kverulant.

Skrevet

Skal på jobb 22.45, altså jeg starter da. Hi

Skrevet

Herrefred for en type. Da prøver han bare å være vanskelig. Alle forstår når på døgnet 22.45 er!

Anonymous poster hash: a425a...ef5

Skrevet

Da er du jo bare på jobb i dag i en time. Er jo nattevakt og lørdag starter ved midnatt

Skrevet

Neste gang sier du bare 'jeg tror du skjønte hva jeg mente'. Det funker på min kverulant.

Har prøvd det, får bare svar tilbake at nei, det gjør han ikke. For at han skal forstå meg, må jeg si eksakt det jeg mener. Jeg mener jeg var veldig eksakt, til og med var jeg nøye på å si klokkeslettet på riktig måte, sånn at det ikke skulle være rom for misforståelse. Men det at jeg sa "i dag" var visst den forvirrende faktoren i dette tilfellet.... Hi

Skrevet

Da er du jo bare på jobb i dag i en time. Er jo nattevakt og lørdag starter ved midnatt

Men hun skal jo likevel på jobb idag. Det er idag hun skal dit og drar dit.

Man gjør seg skikkelig vanskelig når man skal kverulere på sånt. Og det pleier han eller?

Skrevet

Hehe. Kranglefant? :P Uansett hvor lenge jeg skal jobbe i dag, så skal jeg likefullt på jobb i dag kl 22.45 ;) Hi

Skrevet

Man gjør seg skikkelig vanskelig når man skal kverulere på sånt. Og det pleier han eller?

Jupp. Og jeg prøver å være veldig nøye på formuleringen min slik at han ikke skal "misforstå", men om jeg kommer med ett ord feil, mener han at hele utsagnet mitt blir feil. Her er det viktig å være korrekt på formuleringen! Istedenfor å faktisk svare tilbake på det jeg sier, henger han seg opp i det ene ordet, og så har vi en diskusjon om hva jeg egentlig mente da jeg sa det, og hvorfor jeg ikke brukte et annet ord istedenfor. Hi

Skrevet

Herregud så slitsomt! Skulle tro han har aspergers eller noe i den dur 😬

Anonymous poster hash: a425a...ef5

Skrevet

Jeg ville bare ledd av ham og klappet ham på hodet. Så tullete går det ikke an at en voksen mann oppfører seg. Virkelig ikke!

Anonymous poster hash: aac28...81a
Skrevet

herregud...

Så jævla meningsløst! Be han ryke og reise og finne seg noe viktigere å gjøre. Han bør ha en diagnose for å kunne kverulere på noe slikt og i så fall bør du søke om omsorgslønn...

Gjest Antarctica
Skrevet

Da er du jo bare på jobb i dag i en time. Er jo nattevakt og lørdag starter ved midnattAnonymous poster hash: 63701...38a

Men hun skal jo likevel på jobb idag. Det er idag hun skal dit og drar dit.Man gjør seg skikkelig vanskelig når man skal kverulere på sånt. Og det pleier han eller?

Jupp. Og jeg prøver å være veldig nøye på formuleringen min slik at han ikke skal "misforstå", men om jeg kommer med ett ord feil, mener han at hele utsagnet mitt blir feil. Her er det viktig å være korrekt på formuleringen! Istedenfor å faktisk svare tilbake på det jeg sier, henger han seg opp i det ene ordet, og så har vi en diskusjon om hva jeg egentlig mente da jeg sa det, og hvorfor jeg ikke brukte et annet ord istedenfor. Hi Anonymous poster hash: a86b4...073

Hva sier legen? Har mannen din slurvet med medisinene sine?

Skrevet

Han må jo være evneveik. Skriv det opp på en lapp for han....kanskje han skjønner tegninga!

Skrevet

Hahahahahah, jeg hadde vel sagt at 'neivel, da får du vente å se hva som skjer...'

Er det mulig å spille dum?

Anonymous poster hash: 80b27...c2d

Skrevet

Den mannen hadde jeg gått fra. Kverulanter er noe av det verste jeg vet. Han skulle hatt bra mange gode sider for å veie opp evige diskusjoner om bagateller. Hva når dere diskuterer viktige ting i livet, -henger han seg opp i idiotiske bagateller da også, eller går det an å snakke ordentlig med hverandre?

Anonymous poster hash: 6cdb5...646

Skrevet

Har han asperger?

Anonymous poster hash: 50674...fce

Skrevet

Jupp. Og jeg prøver å være veldig nøye på formuleringen min slik at han ikke skal "misforstå", men om jeg kommer med ett ord feil, mener han at hele utsagnet mitt blir feil. Her er det viktig å være korrekt på formuleringen! Istedenfor å faktisk svare tilbake på det jeg sier, henger han seg opp i det ene ordet, og så har vi en diskusjon om hva jeg egentlig mente da jeg sa det, og hvorfor jeg ikke brukte et annet ord istedenfor. Hi

Det høres ut som om han har en slags diagnose, slik rigiditet er utenfor det jeg vil betrakte som sunt.

Anonymous poster hash: edbbe...e8e

Skrevet

Er han mindre begavet?

Anonymous poster hash: 8720f...999

Skrevet

Det morsomme er at her får du kommentarer som at han har aspergers og du burde slå opp med han...

Virkelig?!

Alle som har vært i et lenger forhold har vel enten en gang sagt noe lignende selv eller opplevd at mannen har sagt noe sånt. Om jeg skulle slått opp hver gang mannen var litt trøtt og gretten og slang fra seg en sånn kommentar. Nei vettu hva :)

Men kverulering er det, og tullete

Anonymous poster hash: 8031d...0ad

Skrevet

Begynn og si at du skal jobb på den 19. juni 2015 kl. 22.45, og skal jobbe frem til 20. juni 2015 kl. 07.30. Det er sikkert litt irriterende om du gjør det konsekvent. 

Skrevet

Begynn og si at du skal jobb på den 19. juni 2015 kl. 22.45, og skal jobbe frem til 20. juni 2015 kl. 07.30. Det er sikkert litt irriterende om du gjør det konsekvent.

Problemet da kan jo være hvis hun drar på jobb 22.43, f.eks. Da får hun sikkert høre det.

Skrevet

Problemet da kan jo være hvis hun drar på jobb 22.43, f.eks. Da får hun sikkert høre det.

Ja, de 2 minutta må for all del ikke glemmes!

Anonymous poster hash: 32a4c...dbb

Skrevet

Hun må nok presisere at jobben starter 22.45 men jeg må dra 22.30 19.juni 2015 for og rekke det og slutter 07.30 og er da hjemme 07.45 20.juni 2015.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...