Memme8 Skrevet 19. juni 2015 #26 Skrevet 19. juni 2015 Jeg er hi og legger ikke føringer, men er nysgjerrig av naturlige årsaker😊 Snakket med lege i dag og hun sa jeg kunne forsøke å gå over nyttår hvis svangerskapet forløp normalt de neste mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #27 Skrevet 19. juni 2015 eg har tatt ks 8-12-12 dager før termin..dei to siste så lenge før for dei var redde for rier og at livmora ikkje sku tåle det..har og tatt ks på termindato.det var haste snitt.....så har tatt 4 tilsammen....vil tru dei kan vente til ganske nærme termin siden det ikkje er fare om det starter av seg sjølv...så sant du ikkje bur timevis fra sjukhuset...vist fødselen starter,så bare kjøre du til sjukhuset og keisersnittet blir utført ganske så planlagt og roligt har tatt ks 22 desember og for heim på julafta..det var ingen problem lykke til Anonymous poster hash: 5ff0a...b91
Gjest Skrevet 19. juni 2015 #28 Skrevet 19. juni 2015 Med nummer 2, så fikk jeg ks 14 dager før, og med nr 4 fikk jeg tilslaget på 10 dager før termindato. Men endte opp med hastesnitt 3 uker før termin og 1 uke før oppstatt tid. Dette er i Østfold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå