Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #26 Skrevet 16. juni 2015 Som sagt Lillehi, send meg pmHvorfor skulle hun gidde? Hun kaster da ikke tid bort på galskapen du vikler deg inn i. Og du vil altså ikke svare på hvilke lov hun ev har brutt? Er advokatmannen din på vift? Anonymous poster hash: b02f4...534 Ja han er opptatt med en stor sak i lagmannsretten😂 Men hovedspørsmålet mitt kan du fremdeles ikke svare på? Anonymous poster hash: b02f4...534
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #27 Skrevet 16. juni 2015 Var vel ikke biltyven som avslørte henne? Mener å huske at det var en anonym son gjorde det? Som opprettet det bunadsinnlegget? Biltyven hadde ikke konfrontert henne på forumet før det vel? Anonymous poster hash: 2ec8c...75f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #28 Skrevet 16. juni 2015 Som sagt Lillehi, send meg pmHvorfor skulle hun gidde? Hun kaster da ikke tid bort på galskapen du vikler deg inn i. Og du vil altså ikke svare på hvilke lov hun ev har brutt? Er advokatmannen din på vift? Anonymous poster hash: b02f4...534 Hvis hun ikke har noen bevis for at biltyven har sendt den mailen til datteren har hun gått langt over streken og skylder henne en pm. Hun sa mer eller mindre at biltyven hadde sendt den mailen. Har hun ikke det er det virkelig DRØYT og fortjener en reaksjon. Hun kan virkelig ikke si noe slike uten bevis. Anonymous poster hash: dc5dd...973
Gjest Jigglewiggle Skrevet 16. juni 2015 #29 Skrevet 16. juni 2015 Da er tråden blitt låst siden oppfordringen om å ikke komme med spekulasjoner ikke blir fulgt. Jigglewiggle Brukermoderator
Anbefalte innlegg