Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Du er sint fordi noen har lagt ut, med masse bevis, ting om deg på nett. Du liker ikke å bli hengt ut så du henger ut meg? Fint hvis du kan vise fram bevisene dine. Skriver her fordi jeg ikke har det nye nicket ditt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 At det er mulig å ha så mye drama på et forum.. :/ Jeg vet ikke hva som har skjedd men jeg får en klump i magen likevel.. Internett altså.. Anonymous poster hash: 77c25...979
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2015 At det er mulig å ha så mye drama på et forum.. :/ Jeg vet ikke hva som har skjedd men jeg får en klump i magen likevel.. Internett altså.. Anonymous poster hash: 77c25...979 Enig. Sletter meg og slutter å bruke forum på nett.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Mye som er feil og galt med hele denne saken..... Synes det er litt rart også at moderator sier du(?) fikk advarsel og/eller konsekvenser, mens hun ikke får noe for å svindle folk over lang tid. Når det er sagt, burde hun ikke blitt identifisert offentlig, det burde ikke ha blitt sendt brev (om det skjedde), hun burde ikke beskylde deg for å ha sendt det, svindel er ikke greit, mobbing er ikke greit. Anonymous poster hash: d3be2...af6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 :-O Håper og regner med at du kommer tilbake med et annet nick..? Men ja.. Man får vondt i magen av mindre! Anonymous poster hash: 77c25...979
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Fy skamme seg "sint, naken osv," Lillehi er hellig her inne. Denne tråden blir straks stengt! Anonymous poster hash: 1ea87...b12
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 At det er mulig å ha så mye drama på et forum.. :/ Jeg vet ikke hva som har skjedd men jeg får en klump i magen likevel.. Internett altså.. Anonymous poster hash: 77c25...979 Enig. Sletter meg og slutter å bruke forum på nett. 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Anonymous poster hash: b02f4...534
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Hvor på nettet skjer disse beskyldningene? Anonymous poster hash: 18003...dd2
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2015 Så mye bevis jeg har for at hun har svindlet folk.... Seriøst. Jeg har jobbet som gravende journalist og det er ingen tvil om at hun har drevet med svindel. Jeg har samlet alt og levert det til politi. Så kan hun fortsette å prøve å sno seg unna
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Du er sint fordi noen har lagt ut, med masse bevis, ting om deg på nett. Du liker ikke å bli hengt ut så du henger ut meg? Fint hvis du kan vise fram bevisene dine. Skriver her fordi jeg ikke har det nye nicket ditt. Hvor henger hun ut deg? Anonymous poster hash: ba752...182
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Jeg håper ikke du sletter deg, biltyven. Jeg er slett ikke alltid enig med deg, og jeg har mange ganger latt meg provosere av deg, men det er kult med klare meninger. I motsetning til mange andre her inne forholder du deg også til reglene, så jeg har ingen tro på at det er du som har sendt brev til lillehi. Hvis det da er sendt noe brev... Hvis man ønsker ro om egen person, gjør man det på annet vis enn å dra opp gammelt gruff i hvert fall! Anonymous poster hash: 8e934...5e5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 It's popcorn time!! Nå ble jeg nysgjerrig? Hva skjer? Anonymous poster hash: 0d5ac...e08
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Så mye bevis jeg har for at hun har svindlet folk.... Seriøst. Jeg har jobbet som gravende journalist og det er ingen tvil om at hun har drevet med svindel. Jeg har samlet alt og levert det til politi. Så kan hun fortsette å prøve å sno seg unna Du er gravende journalist og mannen din er advokat. Guovdageainnu er jammen heldig;) Anonymous poster hash: 79b2a...948
Illyrie Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Men hva er verre da, eventuell svindel av mindre beløp/verdier (nekter å tro at brukere her inne, inkludert meg selv, har gitt de voldsomt store verdiene), eller å sette igang en heksejakt som går utover en uskyldig ungdom? Helt ærlig folkens, på tide å rulle inn nå! Uansett hva dere måtte tenke og føle ang Lillehi, så ta nå hensyn til datteren, og la vær.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Så mye bevis jeg har for at hun har svindlet folk.... Seriøst. Jeg har jobbet som gravende journalist og det er ingen tvil om at hun har drevet med svindel. Jeg har samlet alt og levert det til politi. Så kan hun fortsette å prøve å sno seg unna Men akkurat hva mener du er ulovlig? Hva kan hun straffes for? Så vidt ut vet har hun tatt så uansett om hun sitter bedre i det enn hun fremstiller det, og det kanskje er moralsk feil er det jo ingen politisak. Du trekker stadig frem at du har jobbet som journalist, kanskje du skulle vurdere å begynne å jobbe litt igjen? Så får du litt å fylle dagene dine med så vi slipper å plages med deg? Vinn/vinn situasjon. Anonymous poster hash: b02f4...534
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #16 Skrevet 16. juni 2015 Så mye bevis jeg har for at hun har svindlet folk.... Seriøst. Jeg har jobbet som gravende journalist og det er ingen tvil om at hun har drevet med svindel. Jeg har samlet alt og levert det til politi. Så kan hun fortsette å prøve å sno seg unnaDu er gravende journalist og mannen din er advokat. Guovdageainnu er jammen heldig;) Anonymous poster hash: 79b2a...948 Nei jeg var og jeg skjønner ikke et plukk av slutten😂
Gjest Jigglewiggle Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Dette er ikke en tråd hvor det er greit å spekulere videre på ting som er slettet. Spørsmålet i hi er rettet til en person, men det gjør det ikke greit å dra opp ting som ikke har noe på et forum å gjøre. Forsøk på dette vil bli slettet og tråden vil bli låst hvis det fortsetter. Jigglewiggle Brukermoderator
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #18 Skrevet 16. juni 2015 Dette er ikke en tråd hvor det er greit å spekulere videre på ting som er slettet. Spørsmålet i hi er rettet til en person, men det gjør det ikke greit å dra opp ting som ikke har noe på et forum å gjøre. Forsøk på dette vil bli slettet og tråden vil bli låst hvis det fortsetter. Jigglewiggle Brukermoderator Ja egentlig ville jeg bare ha svar fra Lillehi. Hun ser den nok så du kan bare låse den. Lillehi kan svare meg på pm
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Dette er ikke en tråd hvor det er greit å spekulere videre på ting som er slettet. Spørsmålet i hi er rettet til en person, men det gjør det ikke greit å dra opp ting som ikke har noe på et forum å gjøre. Forsøk på dette vil bli slettet og tråden vil bli låst hvis det fortsetter. Jigglewiggle Brukermoderator Ja egentlig ville jeg bare ha svar fra Lillehi. Hun ser den nok så du kan bare låse den. Lillehi kan svare meg på pm Men kan du svare meg? Anonymous poster hash: b02f4...534
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #20 Skrevet 16. juni 2015 Men hva er verre da, eventuell svindel av mindre beløp/verdier (nekter å tro at brukere her inne, inkludert meg selv, har gitt de voldsomt store verdiene), eller å sette igang en heksejakt som går utover en uskyldig ungdom? Helt ærlig folkens, på tide å rulle inn nå! Uansett hva dere måtte tenke og føle ang Lillehi, så ta nå hensyn til datteren, og la vær. La Lillehi være?? Det var da hun selv som mer enn antydet at det var Biltyven som sendte brevet til datteren. Og det må virkelig Biltyven få anledning til å reagere på. Anonymous poster hash: 6aa80...b30 Jeg hadde aldri sendt et anonymt brev meg jeg kunne godt funnet på å ta en telefon eller skrive en Mail med navn
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #21 Skrevet 16. juni 2015 Som sagt Lillehi, send meg pm
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #22 Skrevet 16. juni 2015 Hadde det vært en annen bruker som avslørte dette og ikke biltyven tipper jeg ting hadde forløpt annerledes.Synes det er leit om biltyven sletter seg, til tross for at vi som oftes har ulike meninger. Det er mye her som skurrer og jeg føler mer og mer at vi har med en erfaren svindler å gjøre fremfor noe annet. Anonymous poster hash: acd5b...333
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #23 Skrevet 16. juni 2015 Som sagt Lillehi, send meg pm Hvorfor skulle hun gidde? Hun kaster da ikke tid bort på galskapen du vikler deg inn i. Og du vil altså ikke svare på hvilke lov hun ev har brutt? Er advokatmannen din på vift? Anonymous poster hash: b02f4...534
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2015 Som sagt Lillehi, send meg pmHvorfor skulle hun gidde? Hun kaster da ikke tid bort på galskapen du vikler deg inn i. Og du vil altså ikke svare på hvilke lov hun ev har brutt? Er advokatmannen din på vift? Anonymous poster hash: b02f4...534 Ja han er opptatt med en stor sak i lagmannsretten😂
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #25 Skrevet 16. juni 2015 Men hva er verre da, eventuell svindel av mindre beløp/verdier (nekter å tro at brukere her inne, inkludert meg selv, har gitt de voldsomt store verdiene), eller å sette igang en heksejakt som går utover en uskyldig ungdom? Helt ærlig folkens, på tide å rulle inn nå! Uansett hva dere måtte tenke og føle ang Lillehi, så ta nå hensyn til datteren, og la vær. La Lillehi være?? Det var da hun selv som mer enn antydet at det var Biltyven som sendte brevet til datteren. Og det må virkelig Biltyven få anledning til å reagere på. Anonymous poster hash: 6aa80...b30 Jeg har aldri sagt at det var biltyven som sendte brevet til datteren min!! Jeg sa bare at jeg er forbanna fordi hun la ut info som kunne identifisere meg! Anonymous poster hash: fc120...266
Anbefalte innlegg