Bolleklar Skrevet 16. juni 2015 #26 Skrevet 16. juni 2015 Det stemmer at den tilgjengelige summen inkl. tilgjengelig kreditt på flexilån kommer opp øverst til venstre i oppsummeringen over alle kontoene på førstesiden i Sparebank1 sin nettbank. Det er kun hos hovedlånetaker flexilånet blir med. Hvis det stemmer at dere har ca en million tilgjengelig på lånerammen og at det er mannen som er hovedlåntaker tror jeg ikke han lyver gitt. Vet du ikke hvor mye dere har tilgjengelig på lånerammen tar du en telefon til banken, de kan opplyse om det.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #27 Skrevet 16. juni 2015 Logg deg inn på din egen ligning, er dere gift så kommer hans formue opp der. Anonymous poster hash: 72556...8dd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #28 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt 😎 Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #29 Skrevet 16. juni 2015 Si med et smil at du er nysgjerrig på gjelda og gjerne vil se på hans nettbank. Har han ingenting å skjule så burde han la deg se. Anonymous poster hash: e36dc...38b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #30 Skrevet 16. juni 2015 Bestill en kopi av hans selvangivelse eller sett opp skjult kamera så du får tilgang til passord for å logge deg på hans nettbank med mindre han har nettbankbrikken med seg på jobb. Jeg ville også ant ugler i mosen. Anonymous poster hash: 91ff3...225
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #31 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6 Det stemmer at det du tar med inn i ekteskapet skal du også ha med ut igjen, arv du får i løpet av ekteskapet er også automatisk særeie. Men alt dere tjener og verdier dere bygger opp (f.eks verdistigning på hus o.l.) i løpet av ekteskapet er felleseie. Anonymous poster hash: 5e7dd...7f9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #32 Skrevet 16. juni 2015 Bestill en kopi av hans selvangivelse eller sett opp skjult kamera så du får tilgang til passord for å logge deg på hans nettbank med mindre han har nettbankbrikken med seg på jobb. Jeg ville også ant ugler i mosen. Anonymous poster hash: 91ff3...225 hans samlede formue vil stå på konas ligning... Se der... Anonymous poster hash: 72556...8dd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #33 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6 Det stemmer at det du tar med inn i ekteskapet skal du også ha med ut igjen, arv du får i løpet av ekteskapet er også automatisk særeie. Men alt dere tjener og verdier dere bygger opp (f.eks verdistigning på hus o.l.) i løpet av ekteskapet er felleseie. Anonymous poster hash: 5e7dd...7f9 Stemmer dette? At arv du får i ekteskapet automatisk er særeie? Hva om ma bruke arv til å innfri lån på felles bolig? Da må man vel ta ut særeie på en del av boligen, eller hva tror du? Anonymous poster hash: a35da...165
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #34 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6 Det stemmer at det du tar med inn i ekteskapet skal du også ha med ut igjen, arv du får i løpet av ekteskapet er også automatisk særeie. Men alt dere tjener og verdier dere bygger opp (f.eks verdistigning på hus o.l.) i løpet av ekteskapet er felleseie. Anonymous poster hash: 5e7dd...7f9 Stemmer dette? At arv du får i ekteskapet automatisk er særeie? Hva om ma bruke arv til å innfri lån på felles bolig? Da må man vel ta ut særeie på en del av boligen, eller hva tror du? Anonymous poster hash: a35da...165 Arv er særeie, men det må kunne spores. Går det inn i det store sluket ansees det som brukt opp. Anonymous poster hash: 6b9d2...1d6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #35 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6 Det stemmer at det du tar med inn i ekteskapet skal du også ha med ut igjen, arv du får i løpet av ekteskapet er også automatisk særeie. Men alt dere tjener og verdier dere bygger opp (f.eks verdistigning på hus o.l.) i løpet av ekteskapet er felleseie. Anonymous poster hash: 5e7dd...7f9 Stemmer dette? At arv du får i ekteskapet automatisk er særeie? Hva om ma bruke arv til å innfri lån på felles bolig? Da må man vel ta ut særeie på en del av boligen, eller hva tror du? Anonymous poster hash: a35da...165 Arv er særeie, men det må kunne spores. Går det inn i det store sluket ansees det som brukt opp. Anonymous poster hash: 6b9d2...1d6 Takk for svar. i tilfelle det ble skilsmisse: Hvis jeg skal få uttelling for den ene millionen jeg fikk som forskudd på arv, som jeg betalte ned lånet med, må jeg sende inn skjema om særeie nå? Anonymous poster hash: a35da...165
Virginia. Skrevet 16. juni 2015 #36 Skrevet 16. juni 2015 Skilles dere skal det deles likt Anonymous poster hash: 281c8...43e Litt off topic, men stemmer dette? Jeg har betydelig mye mer penger på sparekontoen enn samboeren min. Vil jo ikke at han skal få halvparten av mine hardt oppsparte midler hvis vi gifter oss og han går ifra meg F.eks. Anonymous poster hash: 6bf4f...08b Skriv særavtale før dere gifter dere. Anonymous poster hash: 01d85...0c6 Det stemmer at det du tar med inn i ekteskapet skal du også ha med ut igjen, arv du får i løpet av ekteskapet er også automatisk særeie. Men alt dere tjener og verdier dere bygger opp (f.eks verdistigning på hus o.l.) i løpet av ekteskapet er felleseie. Anonymous poster hash: 5e7dd...7f9 Stemmer dette? At arv du får i ekteskapet automatisk er særeie? Hva om ma bruke arv til å innfri lån på felles bolig? Da må man vel ta ut særeie på en del av boligen, eller hva tror du? Anonymous poster hash: a35da...165 Det stemmer ja. Dersom arven derimot investeres i felles bolig eller andre felles prosjekter, regnes den ikke lengre som særeie.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #37 Skrevet 17. juni 2015 fant du ut av det HI? Anonymous poster hash: b9097...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå